eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecUsługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej...



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNO-ELEKTRYCZNYCH W ŻYWCU

1.2.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Żywcu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187837

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Komisji Edukacji Narodowej 3

1.4.2.) Miejscowość: Żywiec

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 33 861 34 28

1.4.8.) Numer faksu: +48 33 861 34 28

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zsme.zywiec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsme.zywiec.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357657

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00350669

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej).” Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży instalacji elektrycznych ze wskazaniem energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego.
2. Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności, zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego. Będzie to realizowane poprzez remont, adaptację i wyposażenie pomieszczeń Zespołu Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu oraz poprzez przeprowadzenie szeregu szkoleń mających na celu:
a) kształcenie nowych kadr w zakresie energetyki odnawialnej (słonecznej),
b) podnoszenie kwalifikacji dorosłych i młodych wykonujących prace instalatorskie poprzez zwiększenie wiedzy i praktyki w zakresie stosowania nowoczesnych technik instalatorskich,
c) podnoszenie kwalifikacji kadry naukowej, w tym nauczycieli zawodów związanych z projektem.
d) przekazanie wiedzy i doświadczenia tak branży naukowej (uczelnia wyższa) jak i sfery biznesu (stowarzyszenia zrzeszające firmy z branż instalatorskich jak również same przedsiębiorstwa), poprzez udział tych podmiotów w prowadzeniu zaplanowanych zajęć dydaktycznych.
3. Na potrzeby utworzenia i funkcjonowania BCU zawiązano formalne partnerstwo z 11 podmiotami reprezentującymi: podmiot branżowy - Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE, uczelnie wyższe w tym Politechnika Śląska, Politechnika Krakowska, ATH, WSB, organizacje branżowe Beskidzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo Technicznych NOT w Bielsku-Białej, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, ZIAD Bielsko-Biała Spółka Akcyjna oraz przedsiębiorstwa branżowe: EKOSUN Sp. z o.o., MCD ELECTRONICS Sp. z o.o., FRONIUS POLSKA Sp. z o.o., PGE Energia Odnawialna Spółka Akcyjna Oddział ZEW Porąbka-Żar w Międzybrodziu Bialskim.
4. Wartość projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym wynosi 13 730 729,80 PLN.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)” przez minimum 3 skierowane osoby w zakresie nadzoru, realizacji, rozliczania finansowego i sprawozdawczości dla projektu, w tym w szczególności:
1) Stanowisko: Kierownik Projektu
Podstawowym obowiązkiem Kierownika Projektu będzie zagwarantowanie, by projekt wytwarzał wymagane rezultaty w ustalonym horyzoncie czasu, w ramach zaplanowanych kosztów, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. W ramach swoich obowiązków Kierownik Projektu będzie:
a) współpracować z FRSE (Fundacja rozwoju systemu edukacji) i Kierownikiem BCU, na wszystkich szczeblach realizacji projektu,
b) nadzorować i opiniować kwartalne sprawozdania, tzw. wnioski o płatność oraz końcowy wniosek o płatność,
c) uczestniczyć w spotkaniach Rady BCU,
d) koordynować harmonogram realizacji projektu,
e) konsultować wzory dokumentów rekrutacyjnych, szkoleniowych, odbiorowych wytwarzanych na etapie realizacji projektu,
f) utrzymywać kontakty z zewnętrznymi wykonawcami lub osobami zarządzającymi relacjami z użytkownikiem,
g) kierować i motywować Zespół Projektowy,
h) zarządzać przepływami informacji w projekcie,
i) zarządzać wytwarzaniem wymaganych rezultatów, przyjmując odpowiedzialność za całościowe postępy oraz gdy to konieczne, inicjować działania korygujące,
j) przygotowywać i zarządzać procedurami projektu, takimi, jak zarządzanie ryzykiem, sterowanie zagadnieniami i zmianami oraz komunikacją,
k) przygotowywać i zarządzać mechanizmami sterowania projektem – monitorowanie i raportowanie,
l) zezwalać na wykonanie grup zadań.
2) Stanowisko: Specjalista ds. administracji
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. administracji będzie świadczenie usług administracyjnych, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. Do obowiązków Specjalisty ds. administracji będzie należało:
a) bieżący kontakt z opiekunem projektu ze strony FRSE
b) sporządzanie kwartalnych wniosków o płatność,
c) aktualizowanie harmonogramów płatności,
d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej rozliczenia projektu,
e) edycja dokumentów i pism dotyczących projektu,
f) współpraca przy opracowywaniu wzorów dokumentów projektowych,
g) współpraca przy działaniach promocyjnych projektu zaplanowanych w projekcie, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu oraz dokumentacji konkursowej,
h) bieżące informowanie Kierownika projektu o przebiegu swojej pracy i powierzonych zadaniach, natychmiastowe zgłaszanie mu wszelkich wątpliwości dot. realizacji Projektu, w tym udział w spotkaniach zespołu roboczego projektu,
i) ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
3) Stanowisko: Specjalista ds. zamówień publicznych
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. zamówień publicznych będzie kompleksowa obsługa postępowań w sprawie zamówień publicznych w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych i Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 w wersji obowiązującej w dniu publikacji postępowania publicznego. Zamawiający przewiduje przygotowanie i przeprowadzenie 7 (siedmiu) postępowań o udzielenie zamówienia o wartości równej albo przekraczającej 130 000,00 zł netto, dla którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również 10 (dziesięć) postępowań, dla których nie stosuje się przepisów powyższej ustawy. W ramach swoich obowiązków Specjalista ds. zamówień publicznych będzie zobowiązany do:
a) weryfikacji pod względem formalno-prawnym opisu przedmiotu zamówienia;
b) wyboru trybu postępowania;
c) ustalenia w porozumieniu z Zamawiającym warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać wykonawcy;
d) ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym kryteriów oceny ofert;
e) sporządzenia wzoru umowy;
f) sporządzenia dokumentacji zamówienia, uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego przygotowanej przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji;
g) sporządzenia i wysłania do odpowiedniego publikatora w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu;
h) sporządzenia w imieniu Zamawiającego pod względem formalno-prawnym odpowiedzi na pytania do dokumentacji, prowadzenia w tym zakresie korespondencji z Wykonawcami;
i) sporządzenia w imieniu Zamawiającego modyfikacji dokumentacji;
j) sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszeń o zmianie ogłoszenia o zamówieniu;
k) sporządzenia w imieniu Zamawiającego odpowiedzi na informacje wniesione przez wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego;
l) obsługi kancelaryjnej postępowania, tj. korespondencja z Wykonawcami, dokumentowanie czynności w postępowaniu;
m) udzielania wyjaśnień Zamawiającemu w sprawie przygotowanych dokumentów;
n) udziału w pracach komisji przetargowej – o ile dotyczy;
o) badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego;
p) sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego ustawowo wymaganych pism (m.in. wezwań, zawiadomień, informacji) kierowanych w toku badania i oceny ofert, korespondencji z wykonawcami,
q) sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego rozstrzygnięć postępowania, zawiadomienia wykonawców,
r) przygotowywania protokołu z postępowania;
s) sporządzenia umowy z wybranym wykonawcą;
t) sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
u) przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów w wersji elektronicznej każdego przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą umową.
4) Stanowisko: Specjalista ds. prawnych
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. prawnych będzie świadczenie konsultacji prawnych w okresie działalności BCU, w tym analizy prawnej znowelizowanej ustawy Prawo oświatowe, przygotowania statutu BCU, przygotowania projektu uchwały dla Rady Powiatu w celu włączenia BCU do zespołu szkół i wpisania do systemu oświaty. Przewiduje się świadczenie konsultacji prawnych w wymiarze do 90 godzin. Zwiększenie wymiaru godzin wyłącznie za uprzednią decyzją Zamawiającego.
6. Zamawiający żąda osobistej obecności osoby skierowanej do realizacji obowiązków Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w Żywcu, przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec w całym okresie obowiązywania umowy w wymiarze minimum dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w każdym tygodniu przez minimum 5 godzin w każdym dniu. Ponadto cały wskazany w pkt 5 personel winien być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu.
7. Zamawiający wymaga, aby osoba wykonująca czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na pełnienie funkcji Kierownika Projektu, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej).” Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży instalacji elektrycznych ze wskazaniem energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego.
2. Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności, zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego. Będzie to realizowane poprzez remont, adaptację i wyposażenie pomieszczeń Zespołu Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu oraz poprzez przeprowadzenie szeregu szkoleń mających na celu:
a) kształcenie nowych kadr w zakresie energetyki odnawialnej (słonecznej),
b) podnoszenie kwalifikacji dorosłych i młodych wykonujących prace instalatorskie poprzez zwiększenie wiedzy i praktyki w zakresie stosowania nowoczesnych technik instalatorskich,
c) podnoszenie kwalifikacji kadry naukowej, w tym nauczycieli zawodów związanych z projektem.
d) przekazanie wiedzy i doświadczenia tak branży naukowej (uczelnia wyższa) jak i sfery biznesu (stowarzyszenia zrzeszające firmy z branż instalatorskich jak również same przedsiębiorstwa), poprzez udział tych podmiotów w prowadzeniu zaplanowanych zajęć dydaktycznych.
3. Na potrzeby utworzenia i funkcjonowania BCU zawiązano formalne partnerstwo z 11 podmiotami reprezentującymi: podmiot branżowy - Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE, uczelnie wyższe w tym Politechnika Śląska, Politechnika Krakowska, ATH, WSB, organizacje branżowe Beskidzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo Technicznych NOT w Bielsku-Białej, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, ZIAD Bielsko-Biała Spółka Akcyjna oraz przedsiębiorstwa branżowe: EKOSUN Sp. z o.o., MCD ELECTRONICS Sp. z o.o., FRONIUS POLSKA Sp. z o.o., PGE Energia Odnawialna Spółka Akcyjna Oddział ZEW Porąbka-Żar w Międzybrodziu Bialskim.
4. Wartość projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym wynosi 13 730 729,80 PLN.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)” przez minimum 3 skierowane osoby w zakresie nadzoru, realizacji, rozliczania finansowego i sprawozdawczości dla projektu, w tym w szczególności:
1) Stanowisko: Kierownik Projektu
Podstawowym obowiązkiem Kierownika Projektu będzie zagwarantowanie, by projekt wytwarzał wymagane rezultaty w ustalonym horyzoncie czasu, w ramach zaplanowanych kosztów, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. W ramach swoich obowiązków Kierownik Projektu będzie:
a) współpracować z FRSE (Fundacja rozwoju systemu edukacji) i Kierownikiem BCU, na wszystkich szczeblach realizacji projektu,
b) nadzorować i opiniować kwartalne sprawozdania, tzw. wnioski o płatność oraz końcowy wniosek o płatność,
c) uczestniczyć w spotkaniach Rady BCU,
d) koordynować harmonogram realizacji projektu,
e) konsultować wzory dokumentów rekrutacyjnych, szkoleniowych, odbiorowych wytwarzanych na etapie realizacji projektu,
f) utrzymywać kontakty z zewnętrznymi wykonawcami lub osobami zarządzającymi relacjami z użytkownikiem,
g) kierować i motywować Zespół Projektowy,
h) zarządzać przepływami informacji w projekcie,
i) zarządzać wytwarzaniem wymaganych rezultatów, przyjmując odpowiedzialność za całościowe postępy oraz gdy to konieczne, inicjować działania korygujące,
j) przygotowywać i zarządzać procedurami projektu, takimi, jak zarządzanie ryzykiem, sterowanie zagadnieniami i zmianami oraz komunikacją,
k) przygotowywać i zarządzać mechanizmami sterowania projektem – monitorowanie i raportowanie,
l) zezwalać na wykonanie grup zadań.
Zamawiający przewiduje, że Kierownik Projektu będzie wykonywał swoje obowiązki w łącznym wymiarze 2 160 godzin, w tym 90 godzin miesięcznie.
2) Stanowisko: Specjalista ds. administracji
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. administracji będzie świadczenie usług administracyjnych, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. Do obowiązków Specjalisty ds. administracji będzie należało:
a) bieżący kontakt z opiekunem projektu ze strony FRSE
b) sporządzanie kwartalnych wniosków o płatność,
c) aktualizowanie harmonogramów płatności,
d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej rozliczenia projektu,
e) edycja dokumentów i pism dotyczących projektu,
f) współpraca przy opracowywaniu wzorów dokumentów projektowych,
g) współpraca przy działaniach promocyjnych projektu zaplanowanych w projekcie, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu oraz dokumentacji konkursowej,
h) bieżące informowanie Kierownika projektu o przebiegu swojej pracy i powierzonych zadaniach, natychmiastowe zgłaszanie mu wszelkich wątpliwości dot. realizacji Projektu, w tym udział w spotkaniach zespołu roboczego projektu,
i) ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
Zamawiający przewiduje, że Specjalista ds. administracji będzie wykonywał swoje obowiązki w łącznym wymiarze 1 200 godzin, w tym 50 godzin miesięcznie.
3) Stanowisko: Specjalista ds. zamówień publicznych
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. zamówień publicznych będzie kompleksowa obsługa postępowań w sprawie zamówień publicznych w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych i Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 w wersji obowiązującej w dniu publikacji postępowania publicznego. Zamawiający przewiduje przygotowanie i przeprowadzenie 11 (jedenastu) postępowań o udzielenie zamówienia o wartości równej albo przekraczającej 130 000,00 zł netto, dla którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również 11 (jedenaście) postępowań, dla których nie stosuje się przepisów powyższej ustawy. W ramach swoich obowiązków Specjalista ds. zamówień publicznych będzie zobowiązany do:
a) weryfikacji pod względem formalno-prawnym opisu przedmiotu zamówienia;
b) wyboru trybu postępowania;
c) ustalenia w porozumieniu z Zamawiającym warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać wykonawcy;
d) ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym kryteriów oceny ofert;
e) sporządzenia wzoru umowy;
f) sporządzenia dokumentacji zamówienia, uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego przygotowanej przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji;
g) sporządzenia i wysłania do odpowiedniego publikatora w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu;
h) sporządzenia w imieniu Zamawiającego pod względem formalno-prawnym odpowiedzi na pytania do dokumentacji, prowadzenia w tym zakresie korespondencji z Wykonawcami;
i) sporządzenia w imieniu Zamawiającego modyfikacji dokumentacji;
j) sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszeń o zmianie ogłoszenia o zamówieniu;
k) sporządzenia w imieniu Zamawiającego odpowiedzi na informacje wniesione przez wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego;
l) obsługi kancelaryjnej postępowania, tj. korespondencja z Wykonawcami, dokumentowanie czynności w postępowaniu;
m) udzielania wyjaśnień Zamawiającemu w sprawie przygotowanych dokumentów;
n) udziału w pracach komisji przetargowej – o ile dotyczy;
o) badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego;
p) sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego ustawowo wymaganych pism (m.in. wezwań, zawiadomień, informacji) kierowanych w toku badania i oceny ofert, korespondencji z wykonawcami,
q) sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego rozstrzygnięć postępowania, zawiadomienia wykonawców,
r) przygotowywania protokołu z postępowania;
s) sporządzenia umowy z wybranym wykonawcą;
t) sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
u) przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów w wersji elektronicznej każdego przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą umową.
4) Stanowisko: Specjalista ds. prawnych
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. prawnych będzie świadczenie konsultacji prawnych w okresie działalności BCU, w tym analizy prawnej znowelizowanej ustawy Prawo oświatowe, przygotowania statutu BCU, przygotowania projektu uchwały dla Rady Powiatu w celu włączenia BCU do zespołu szkół i wpisania do systemu oświaty. Przewiduje się świadczenie konsultacji prawnych w wymiarze do 90 godzin. Zwiększenie wymiaru godzin wyłącznie za uprzednią decyzją Zamawiającego.
6. Zamawiający żąda osobistej obecności osoby skierowanej do realizacji obowiązków Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w Żywcu, przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec w całym okresie obowiązywania umowy w wymiarze minimum dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w każdym tygodniu przez minimum 5 godzin w każdym dniu. Ponadto cały wskazany w pkt 5 personel winien być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu.
7. Zamawiający wymaga, aby osoba wykonująca czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na pełnienie funkcji Kierownika Projektu, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:

1.2.4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał w ramach jednej umowy, co najmniej:

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

- wykonał należycie minimum 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub o innym o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją zakończonego (złożony wniosek o płatność końcową) projektu obejmującego m.in. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji budynków które były współfinansowane środkami zewnętrznymi, o wartości projektu minimum 5.000.000,00 zł brutto,
- wykonał należycie minimum 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub o innym o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją zakończonego (złożony wniosek o płatność końcową) projektach współfinansowanych środkami zewnętrznymi dla których były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne, końcowe o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto każdego z nich,
- wykonał należycie minimum 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji zamówień publicznych dla dostaw i świadczeniu usług doradczych dla Zamawiającego w zakresie wyboru Wykonawcy, których wartość dla każdego z zamówień przekracza kwotę 130 000 PLN netto.

1.2.4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia, następujące osoby:

a) 1 osobę w roli Kierownika Projektu jako osoby zarządzającej zespołem Inżyniera Projektu która:
− posiada wykształcenie wyższe;
− pełniła funkcję Kierownika Projektu lub osoby zarządzającej zespołem po stronie Inżyniera Projektu/Inżyniera Kontraktu w minimum 2 zakończonych (złożony wniosek o płatność końcową) projektach lub programach współfinansowanych środkami zewnętrznymi dla których były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne, końcowe o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto każdego z nich,
− pełniła funkcję Kierownika Projektu lub osoby zarządzającej zespołem po stronie Inżyniera Projektu/Inżyniera Kontraktu w minimum 1 projekcie partnerskim obejmujących minimum Lidera i trzech partnerów współfinansowanym środkami zewnętrznymi dla którego były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto
− posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem metodyki zarządzania projektami zarządzania projektami lub programami rozumianą jako formalnie określony zbiór zasad, procesów, procedur, mechanizmów, technik, standardów, najlepszych praktyk i doświadczeń, określających sposób organizacji, prowadzenia i zarządzania projektami - lub certyfikatami jednostek akredytowanych do ich wydania przez właściciela metody szkolenia np. przez APM Group PRINCE2 Foundation – w przypadku certyfikatu PRINCE2 lub na poziomie podstawowym w metodyce PMI (PMBoK) lub IPMA lub równoważnej, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.

b) 1 osobę w roli specjalisty ds. administracji, która:
− posiada wykształcenie wyższe;
− brała udział w realizacji co najmniej 2 zakończonych projektów lub programów o charakterze miękkim, nieinfrastrukturalnym (złożony wniosek o płatność końcową) o wartości projektu minimum 400.000,00 złotych brutto każdy;

c) 1 osobę w roli specjalisty ds. zamówień publicznych, która:
− posiada wykształcenie wyższe;
− przygotowała i przeprowadziła co najmniej 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, które realizowane były w ramach projektów lub programów o charakterze miękkim, nieinfrastrukturalnym.

d) 1 osobę w roli specjalisty ds. prawnych, która:
− posiada tytuł radcy prawnego albo adwokata

Zamawiający nie dopuszcza łączenia którejkolwiek z funkcji z funkcjami opisanymi w lit. a) oraz b) przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych w lit. c) i d) przez jedną osobę.

Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca rolę Kierownika Projektu przez cały okres realizacji umowy była zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę.

Po zmianie:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:

1.2.4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał w ramach jednej umowy, co najmniej:

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

- wykonał należycie minimum 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub o innym o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją zakończonego (złożony wniosek o płatność końcową) projektu obejmującego m.in. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji budynków które były współfinansowane środkami zewnętrznymi, o wartości projektu minimum 5.000.000,00 zł brutto,
- wykonał należycie minimum 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub o innym o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją zakończonego (złożony wniosek o płatność końcową) projektach współfinansowanych środkami zewnętrznymi dla których były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne, końcowe o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto każdego z nich,
- wykonał należycie minimum 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji zamówień publicznych dla dostaw i świadczeniu usług doradczych dla Zamawiającego w zakresie wyboru Wykonawcy, których wartość dla każdego z zamówień przekracza kwotę 130 000 PLN netto.

Wykonawca, dla potrzeb wykazania spełnienia warunków opisanych w tiret pierwsze oraz tiret drugie, może powołać się na posiadanie doświadczenia w wykonaniu jednej usługi, która swoim zakresem będzie obejmować usługi opisane w powyżej wskazanych regulacjach.

1.2.4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia, następujące osoby:

a) 1 osobę w roli Kierownika Projektu jako osoby zarządzającej zespołem Inżyniera Projektu która:
− posiada wykształcenie wyższe;
− pełniła funkcję Kierownika Projektu lub osoby zarządzającej zespołem po stronie Inżyniera Projektu/Inżyniera Kontraktu w minimum 2 zakończonych (złożony wniosek o płatność końcową) projektach lub programach współfinansowanych środkami zewnętrznymi dla których były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne, końcowe o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto każdego z nich,
− pełniła funkcję Kierownika Projektu lub osoby zarządzającej zespołem po stronie Inżyniera Projektu/Inżyniera Kontraktu w minimum 1 projekcie partnerskim obejmujących minimum Lidera i trzech partnerów współfinansowanym środkami zewnętrznymi dla którego były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto
− posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem metodyki zarządzania projektami zarządzania projektami lub programami rozumianą jako formalnie określony zbiór zasad, procesów, procedur, mechanizmów, technik, standardów, najlepszych praktyk i doświadczeń, określających sposób organizacji, prowadzenia i zarządzania projektami - lub certyfikatami jednostek akredytowanych do ich wydania przez właściciela metody szkolenia np. przez APM Group PRINCE2 Foundation – w przypadku certyfikatu PRINCE2 lub na poziomie podstawowym w metodyce PMI (PMBoK) lub IPMA lub równoważnej, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.

b) 1 osobę w roli specjalisty ds. administracji, która:
− posiada wykształcenie wyższe;
− brała udział w realizacji co najmniej 2 zakończonych projektów lub programów o charakterze miękkim, nieinfrastrukturalnym (złożony wniosek o płatność końcową) o wartości projektu minimum 400.000,00 złotych brutto każdy;

c) 1 osobę w roli specjalisty ds. zamówień publicznych, która:
− posiada wykształcenie wyższe;
− przygotowała i przeprowadziła co najmniej 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, które realizowane były w ramach projektów lub programów o charakterze miękkim, nieinfrastrukturalnym.

d) 1 osobę w roli specjalisty ds. prawnych, która:
− posiada tytuł radcy prawnego albo adwokata

Zamawiający nie dopuszcza łączenia którejkolwiek z funkcji z funkcjami opisanymi w lit. a) oraz b) przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych w lit. c) i d) przez jedną osobę.

Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca rolę Kierownika Projektu przez cały okres realizacji umowy była zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-21 09:00

Po zmianie:
2023-08-23 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-21 11:00

Po zmianie:
2023-08-23 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-19

Po zmianie:
2023-09-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.