eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecUsługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej...



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNO-ELEKTRYCZNYCH W ŻYWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komisji Edukacji Narodowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 861 34 28

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 861 34 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zsme.zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsme.zywiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5f699b9-3815-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f699b9-3815-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSME.DS.26.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 424414,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej).” Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży instalacji elektrycznych ze wskazaniem energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego.
2. Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności, zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego. Będzie to realizowane poprzez remont, adaptację i wyposażenie pomieszczeń Zespołu Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu oraz poprzez przeprowadzenie szeregu szkoleń mających na celu:
a) kształcenie nowych kadr w zakresie energetyki odnawialnej (słonecznej),
b) podnoszenie kwalifikacji dorosłych i młodych wykonujących prace instalatorskie poprzez zwiększenie wiedzy i praktyki w zakresie stosowania nowoczesnych technik instalatorskich,
c) podnoszenie kwalifikacji kadry naukowej, w tym nauczycieli zawodów związanych z projektem.
d) przekazanie wiedzy i doświadczenia tak branży naukowej (uczelnia wyższa) jak i sfery biznesu (stowarzyszenia zrzeszające firmy z branż instalatorskich jak również same przedsiębiorstwa), poprzez udział tych podmiotów w prowadzeniu zaplanowanych zajęć dydaktycznych.
3. Na potrzeby utworzenia i funkcjonowania BCU zawiązano formalne partnerstwo z 11 podmiotami reprezentującymi: podmiot branżowy - Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE, uczelnie wyższe w tym Politechnika Śląska, Politechnika Krakowska, ATH, WSB, organizacje branżowe Beskidzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo Technicznych NOT w Bielsku-Białej, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, ZIAD Bielsko-Biała Spółka Akcyjna oraz przedsiębiorstwa branżowe: EKOSUN Sp. z o.o., MCD ELECTRONICS Sp. z o.o., FRONIUS POLSKA Sp. z o.o., PGE Energia Odnawialna Spółka Akcyjna Oddział ZEW Porąbka-Żar w Międzybrodziu Bialskim.
4. Wartość projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym wynosi 13 730 729,80 PLN.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)” przez minimum 3 skierowane osoby w zakresie nadzoru, realizacji, rozliczania finansowego i sprawozdawczości dla projektu, w tym w szczególności:
1) Stanowisko: Kierownik Projektu
Podstawowym obowiązkiem Kierownika Projektu będzie zagwarantowanie, by projekt wytwarzał wymagane rezultaty w ustalonym horyzoncie czasu, w ramach zaplanowanych kosztów, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. W ramach swoich obowiązków Kierownik Projektu będzie:
a) współpracować z FRSE (Fundacja rozwoju systemu edukacji) i Kierownikiem BCU, na wszystkich szczeblach realizacji projektu,
b) nadzorować i opiniować kwartalne sprawozdania, tzw. wnioski o płatność oraz końcowy wniosek o płatność,
c) uczestniczyć w spotkaniach Rady BCU,
d) koordynować harmonogram realizacji projektu,
e) konsultować wzory dokumentów rekrutacyjnych, szkoleniowych, odbiorowych wytwarzanych na etapie realizacji projektu,
f) utrzymywać kontakty z zewnętrznymi wykonawcami lub osobami zarządzającymi relacjami z użytkownikiem,
g) kierować i motywować Zespół Projektowy,
h) zarządzać przepływami informacji w projekcie,
i) zarządzać wytwarzaniem wymaganych rezultatów, przyjmując odpowiedzialność za całościowe postępy oraz gdy to konieczne, inicjować działania korygujące,
j) przygotowywać i zarządzać procedurami projektu, takimi, jak zarządzanie ryzykiem, sterowanie zagadnieniami i zmianami oraz komunikacją,
k) przygotowywać i zarządzać mechanizmami sterowania projektem – monitorowanie i raportowanie,
l) zezwalać na wykonanie grup zadań.
Zamawiający przewiduje, że Kierownik Projektu będzie wykonywał swoje obowiązki w łącznym wymiarze 2 160 godzin, w tym 90 godzin miesięcznie.
2) Stanowisko: Specjalista ds. administracji
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. administracji będzie świadczenie usług administracyjnych, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. Do obowiązków Specjalisty ds. administracji będzie należało:
a) bieżący kontakt z opiekunem projektu ze strony FRSE
b) sporządzanie kwartalnych wniosków o płatność,
c) aktualizowanie harmonogramów płatności,
d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej rozliczenia projektu,
e) edycja dokumentów i pism dotyczących projektu,
f) współpraca przy opracowywaniu wzorów dokumentów projektowych,
g) współpraca przy działaniach promocyjnych projektu zaplanowanych w projekcie, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu oraz dokumentacji konkursowej,
h) bieżące informowanie Kierownika projektu o przebiegu swojej pracy i powierzonych zadaniach, natychmiastowe zgłaszanie mu wszelkich wątpliwości dot. realizacji Projektu, w tym udział w spotkaniach zespołu roboczego projektu,
i) ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
Zamawiający przewiduje, że Specjalista ds. administracji będzie wykonywał swoje obowiązki w łącznym wymiarze 1 200 godzin, w tym 50 godzin miesięcznie.
3) Stanowisko: Specjalista ds. zamówień publicznych
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. zamówień publicznych będzie kompleksowa obsługa postępowań w sprawie zamówień publicznych w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych i Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 w wersji obowiązującej w dniu publikacji postępowania publicznego. Zamawiający przewiduje przygotowanie i przeprowadzenie 11 (jedenastu) postępowań o udzielenie zamówienia o wartości równej albo przekraczającej 130 000,00 zł netto, dla którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również 11 (jedenaście) postępowań, dla których nie stosuje się przepisów powyższej ustawy. W ramach swoich obowiązków Specjalista ds. zamówień publicznych będzie zobowiązany do:
a) weryfikacji pod względem formalno-prawnym opisu przedmiotu zamówienia;
b) wyboru trybu postępowania;
c) ustalenia w porozumieniu z Zamawiającym warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać wykonawcy;
d) ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym kryteriów oceny ofert;
e) sporządzenia wzoru umowy;
f) sporządzenia dokumentacji zamówienia, uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego przygotowanej przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji;
g) sporządzenia i wysłania do odpowiedniego publikatora w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu;
h) sporządzenia w imieniu Zamawiającego pod względem formalno-prawnym odpowiedzi na pytania do dokumentacji, prowadzenia w tym zakresie korespondencji z Wykonawcami;
i) sporządzenia w imieniu Zamawiającego modyfikacji dokumentacji;
j) sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszeń o zmianie ogłoszenia o zamówieniu;
k) sporządzenia w imieniu Zamawiającego odpowiedzi na informacje wniesione przez wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego;
l) obsługi kancelaryjnej postępowania, tj. korespondencja z Wykonawcami, dokumentowanie czynności w postępowaniu;
m) udzielania wyjaśnień Zamawiającemu w sprawie przygotowanych dokumentów;
n) udziału w pracach komisji przetargowej – o ile dotyczy;
o) badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego;
p) sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego ustawowo wymaganych pism (m.in. wezwań, zawiadomień, informacji) kierowanych w toku badania i oceny ofert, korespondencji z wykonawcami,
q) sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego rozstrzygnięć postępowania, zawiadomienia wykonawców,
r) przygotowywania protokołu z postępowania;
s) sporządzenia umowy z wybranym wykonawcą;
t) sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
u) przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów w wersji elektronicznej każdego przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą umową.
4) Stanowisko: Specjalista ds. prawnych
Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. prawnych będzie świadczenie konsultacji prawnych w okresie działalności BCU, w tym analizy prawnej znowelizowanej ustawy Prawo oświatowe, przygotowania statutu BCU, przygotowania projektu uchwały dla Rady Powiatu w celu włączenia BCU do zespołu szkół i wpisania do systemu oświaty. Przewiduje się świadczenie konsultacji prawnych w wymiarze do 90 godzin. Zwiększenie wymiaru godzin wyłącznie za uprzednią decyzją Zamawiającego.
6. Zamawiający żąda osobistej obecności osoby skierowanej do realizacji obowiązków Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w Żywcu, przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec w całym okresie obowiązywania umowy w wymiarze minimum dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w każdym tygodniu przez minimum 5 godzin w każdym dniu. Ponadto cały wskazany w pkt 5 personel winien być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu.
7. Zamawiający wymaga, aby osoba wykonująca czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na pełnienie funkcji Kierownika Projektu, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMASTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362876045

7.3.3) Ulica: ul. Kabaty 2

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.