eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.wieckowska@pcpr.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=67428204

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3599eb11-1214-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+. Działanie 9.9: System pieczy zastępczej. Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 358634,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Świadczenie usług wsparcia psychologicznego.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia psychologicznego w ilości 1260 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Wsparcie prowadzone w formie indywidualnej lub grupowej, w zależności od potrzeb uczestników.
b) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
c) Wykonawca dostosuje wsparcie psychologiczne do indywidualnych, potrzeb uczestników.
d) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje
się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 122926,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Świadczenie usług psychoterapeutycznych.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi indywidualnego wsparcia psychoterapeutycznego w ilości 336 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
d) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 60097,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Wsparcie logopedyczne.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć logopedycznych w ilości 420 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
d) Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w formie drukowanej, multimedialnej wraz ze sprzętem do ich obsługi.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40975,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4. Konsultacje specjalistyczne.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego konsultacji specjalistycznych: w tym neurologa, neurologa dziecięcego, psychiatry, psychiatry dziecięcego, neurologopedy, seksuologa, ortopedy, ortopedy dziecięcego, itp.
a) Łączna liczba godzin przewidziana na konsultacje specjalistyczne- 336 godz. Jedna godzina to 60 minut, dopuszcza się realizację konsultacji po 30 minut.
b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zrealizowania konsultacji każdorazowo wskazujące rodzaj specjalisty oraz preferowane wykształcenie / kwalifikacje / umiejętności. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję specjalisty ze wskazaniem jego doświadczenia oraz wykształcenia w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby przeprowadzenia konsultacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanego specjalisty jeżeli nie posiada on wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji, doświadczenia umożliwiającego realizację konsultacji.
c) Wykonawca wskazuje miejsce realizacji świadczenia mieszczące się w odległości nie większej niż 80 km od Ostródy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Indywidualne zajęcia edukacyjne.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć edukacyjnych polegających na wsparciu edukacyjnym, w zakresie wyrównywania braków i rozwoju edukacyjnym dzieci i młodzieży w ilości 1020 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego w tym: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje zajęcia do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym zajęcia ogólnoedukacyjne, lingwistyczne, matematyczno-przyrodnicze, biologiczno-chemiczne, inne w zależności od potrzeb edukacyjnych dzieci i młodzieży.
c) Osoby skierowane przez wykonawcę do świadczenia usługi muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie lub kwalifikacje.
d) Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję osób, które będą prowadziły zajęcia edukacyjne ze wskazaniem ich doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanych osób, jeżeli nie posiadają one wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji umożliwiających realizację przedmiotu umowy.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 66341,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 1- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego.
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1- „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający na sfinansowanie części 1 zamierza przeznaczyć 151.200,00 PLN brutto. Oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 185.673,60 PLN brutto, Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185673,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238140,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 2- Świadczenie usług psychoterapeutycznych.
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 2- „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający na sfinansowanie części 2 zamierza przeznaczyć 73.920,00 PLN brutto. Jedyna oferta, która nie podlegała odrzuceniu została złożona na kwotę 83.664,00 PLN brutto, Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części 2.
W części 2 wpłynęła oferta z ceną 58.800,00 PLN brutto, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83664,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 3- Wsparcie logopedyczne.
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3- „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający na sfinansowanie części 3 zamierza przeznaczyć 50.400,00 PLN brutto. Oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 63.000,00 PLN brutto, Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79380,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 4- Konsultacje specjalistyczne
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 4- „nie złożono (…) żadnej oferty”.
W wyznaczonym terminie składania ofert w części 4 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 5- Indywidualne zajęcia edukacyjne.
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 5- „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający na sfinansowanie części 5 zamierza przeznaczyć 81.600,00 PLN brutto. Oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 122.400,00 PLN brutto, Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172380,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.