Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszywa budowlanego oraz kruszywa mineralnego z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych i osiedlowych w latach 2024– 2025 na terenie gminy Głusk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6674dbc8-f72c-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa kruszywa budowlanego oraz kruszywa mineralnego z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych i osiedlowych w latach 2024– 2025 na terenie gminy Głusk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6674dbc8-f72c-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa mineralnego oraz kruszywa budowlanego z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w latach 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Część nr 1 – Sukcesywnadostawa kruszywa drogowego budowlanego (gruz z recyklingu) na teren gminyGłusk w latach 2024 – 2025.3.1.1. Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest sukcesywna dostawado 1 000 ton (słownie: jeden tysiąc ton) kruszywa budowlanego tj. gruzu z recyklingu w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą.
- kruszywa o frakcji grubej o uziarnieniu mieszczącym się w przedziale od około 20 do 120 mm w ilości: do 700 ton (słownie: siedemset ton);
- kruszywa o frakcji drobnej o uziarnieniu mieszczącym się w przedziale od około 20 - 40 mm w ilości: do 300 ton (słownie: trzysta ton);
3.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. UWAGA! dot. ilości zamawianego kruszywa – Zamawiający informuje, że:
a) zastrzega możliwość niezamówienia całej ilość przedmiotu dostawy tj. 1 000 ton kruszywabudowlanego. Zamawiający informuje, że minimalna (gwarantowana) ilość kruszywa budowlanego (w obydwu frakcjach), którą odbierze od Wykonawcy wynosi 600 ton. W celu zapewnienia uczciwej konkurencji oraz w celu porównywalności złożonych ofert Wykonawcy zobowiązani są wycenić dostawę maksymalną tj. 1 000 ton kruszywa budowlanego,
b) dostawy będą się odbywały sukcesywnie w zależności od potrzeb (Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną ilość kruszywa), na każdorazowe zgłoszenie przez zamawiającego telefonicznie, faxem lub emailem,
Rozliczenie pomiędzy stronami dostawy nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe za jedną tonę kruszywa budowlanego (gruz z recyklingu o frakcji grubej lub drobnej) i faktyczną ilość ton dostarczonego materiału.
c) ostateczna ilość kruszywa budowlanego w poszczególnych frakcjach będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego – z zastrzeżeniem odbioru od Wykonawcy gwarantowanych 600 ton kruszywa budowlanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie powyżej 600 ton kruszywa budowlanego (gruz z recyklingu). Wykonawca nie będzie mógł dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie powyżej 600 tonkruszywa budowlanego,
d) ceny jednostkowe kruszywa budowlanego (gruz z recyklingu frakcji drobnej, grubej) pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy za wyjątkiem zmiany przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT,
e) UWAGA! Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia dopuszca się zmianę ilości przewidywanych w SWZ dostaw ton kruszywa budowlanego między frakcjami.
3.1.3. Zamawiający wymaga zrealizowania zgłoszonego Wykonawcy zapotrzebowania na dostawę kruszywa budowlanego w terminie nie dłuższym niż 4 dniroboczeod przekazania zapotrzebowania na miejsce składowe lub wskazaną drogę. Udzielony przez Wykonawcę termindostawy zamówienia (ilość dni od zapotrzebowania Zamawiającego) stanowi dodatkowe kryterium przy ocenie ofert na przedmiotowe zadanie.Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport, rozładunek i wszystkie koszty z tym związane.
3.1.4. Przedmiotem dostawy jest kruszywo budowlane (gruz z recyklingu, frakcji drobnej, grubej), które ma być z materiału twardego typu: beton, cegła, kora asfaltowa, płytki chodnikowe, twardy kamień i bez zanieczyszczeń typu druty stalowe, elementy stalowe, styropian, szkło, belit, pył cementowy, azbest, popiły itp. Kruszywo ma być odsiane z wszelkich pyłów.
3.1.5. UWAGA! Materiał, który nie będzie spełniał powyższych parametrów, będzie na koszt Wykonawcy zabrany przez Niego bez wynagrodzenia. Z dowiezionego wadliwego materiału będzie zrobiona dokumentacja fotograficzna.
3.1.6. Zamawiający zastrzega, że dowóz materiału będzie kierowany na bazę przeładunkową (wyznaczoną przez Zamawiającego) jak również bezpośrednio na drogi gminne, lub dojazdowe do pól z koniecznością wielokrotnego częściowego rozładunku.
3.1.7. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie gminy Głusk.
3.1.8. Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. Wykonawca wystawi fakturę VAT na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, w którym realizowana była dostawa/dostawy.
3.1.9. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa do odwołania.
3.1.10. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 15.00.
3.1.11. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dostawy nie ma wad prawnych, ani fizycznych, nie jest obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia.
3.1.12. Przedmiot dostawy dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt.
3.1.13. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa budowlanego w szczególności pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia.
3.1.14. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może w szczególności: odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 48 godzin od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała, na koszt wykonawcy.
3.1.15. Wykonawca jest zobowiązany otrzymać odrębne potwierdzenie na dokumencie wydania kruszywa budowlanego na zewnątrz (Wz), przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Potwierdzenie dokonane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie wydania kruszywa budowlanego zawiera: datę rozładowania kruszywa, godzinę, ilość ton jaka została rozładowana oraz czytelny podpis.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
44922200-1 - Dolomit
4.5.5.) Wartość części: 65450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Część nr 2 – Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (dolomitowego) na teren Gminy Głusk w latach 2024 - 2025.3.2.1. Przedmiotem zamówienia dla części 2 zamówienia jest sukcesywna dostawa do 1 300 ton (słownie: jeden tysiąc trzysta ton) kruszywa mineralnego, drogowego (dolomitowego) w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą.
- klińca o frakcji 4-31,5 w ilości: do 700 ton (słownie: siedemsetton);
- mieszanki sortowanej o frakcji 0 - 31,5mmw ilości: do 600 ton (słownie: sześćsetton);
3.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. UWAGA! dot. ilości zamawianego kruszywa – Zamawiający informuje, że:
a) zastrzega możliwość niezamówienia całej ilość przedmiotu dostawy tj. 1 300 ton kruszywadrogowego. Zamawiający informuje, że minimalna (gwarantowana) ilość kruszywa drogowego, mineralnego (w obydwu frakcjach), którą odbierze od Wykonawcy wynosi 1 000 ton. W celu zapewnienia uczciwej konkurencji oraz w celu porównywalności złożonych ofert Wykonawcy zobowiązani są wycenić dostawę maksymalną tj. 1 300 ton kruszywa drogowego,
b) rozliczenie pomiędzy stronami dostawy nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe za jedną tonę klińca frakcji 4-31,5 mm lub mieszanki sortowanej 0-31,5 mm i faktyczną ilość ich dostarczenia,
c) ostateczna ilość kruszywa w poszczególnych frakcjach będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego – z zastrzeżeniem odbioru od Wykonawcy gwarantowanych 1 000 ton kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie powyżej 1 000 ton kruszywa. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie powyżej 1 000 ton kruszywa,
d) ceny jednostkowe klińca i mieszanki sortowanej pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy za wyjątkiem zmiany przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT,
e) UWAGA! Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się zmianę ilości przewidywanych w SWZ dostaw ton kruszywa mineralnego między frakcjami.
3.2.3. Zamawiający wymaga zrealizowania zgłoszonego Wykonawcy zapotrzebowania na dostawę kruszywa dolomitowego w terminie nie dłuższym niż 4 dni od przekazania zapotrzebowania na miejsce składowe lub wskazaną drogę. Udzielony przez Wykonawcę okres zrealizowania zamówienia (ilość dni od zapotrzebowania Zamawiającego) stanowi dodatkowe kryterium przy ocenie ofert na przedmiotowe zadanie.Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport i rozładunek i wszystkie koszty z tym związane.
3.2.4. Przedmiotem dostawy jest dolomitowe kruszywo łamane stosowane do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Klasa- I, gatunek: 1, o frakcjach wyżej określonych.
3.2.5. Zamawiający żąda dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Kruszywo powinno być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych.
3.2.6. Zamawiający zastrzega, że dowóz materiału będzie kierowany na bazę przeładunkową wskazaną przez Zamawiającego lub bezpośrednio na drogi gminne, lub dojazdowe do pól z koniecznością wielokrotnego częściowego rozładunku.
3.2.7. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie gminy Głusk.
3.2.8. Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. Wykonawca wystawi fakturę VAT na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, w którym realizowana była dostawa/dostawy.
3.2.9. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania.
3.2.10. Ilość dziennego zapotrzebowania wyniesie nie więcej niż 100 ton.
3.2.11. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 15.00.
3.2.12. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dostawy nie ma wad prawnych, nie jest obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia.
3.2.13. Przedmiot dostawy dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt.
3.2.14.Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa w szczególności pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia.
3.2.15. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może w szczególności: odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 48 godzin od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała, na koszt wykonawcy.
3.2.16. Wykonawca jest zobowiązany otrzymać odrębne potwierdzenie na dokumencie wydania kruszywa drogowego na zewnątrz (Wz), przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Potwierdzenie dokonane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie wydania kruszywa drogowego zawiera: datę rozładowania kruszywa, godzinę, ilość ton jaka została rozładowana oraz czytelny podpis.
3.2.17. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44922200-1 - Dolomit
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 131064,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87084,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87084,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87084,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFPOL KORPORACJA GOSPODARCZA RAFAŁ SOKÓŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462375638
7.3.3) Ulica: Barwinkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-224
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOKÓŁ RAFAŁ RAFPOL KORPORACJA GOSPODARCZA
jakie przetargi wygrała firma
SOKÓŁ RAFAŁ RAFPOL KORPORACJA GOSPODARCZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87084,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 07.05.2024 r. zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie cz. 2 zamówienia) firmy P.H.U. „DAW-TRANS DUO” Dawid Podstawka Ul. Bugajska 77, 26-085 Kostomłoty Drugie. Zamawiający po upływie wymaganego terminu na wniesienie odwołania od wyboru najkorzystniejszej oferty przesłał do Wykonawcy umowę do podpisu i odesłania (postanowiono o korespondencyjnym podpisaniu umowy). Termin podpisania i wszystkie szczegóły dotyczące zawarcia umowy zostały ustalone i zaakceptowane przez Wykonawcę.
Zamawiający w dniu 29.05.2024 r. otrzymał od Wykonawcy pismo drogą emaliową o odstąpieniu od podpisania umowy, wskazując jako powód nieprzedłużenie kontraktu ze strony kopalni, z której miało być dostarczane kruszywo po zaoferowanej cenie. Ponadto Wykonawca wskazał, że cena kruszywa drastycznie uległa zwiększeniu, co powoduje niekorzystne skutki dla działalności Wykonawcy.
Stan faktyczny jaki zaistniał ww. sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego w cz. 2 zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami z uwagi na fakt odrzucenia oferty drugiego Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14), a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części drugiej zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI DOMINÓW
- "Przebudowa stawu na zbiornik retencyjny w Gminie Głusk, obręb Dominów, dz. nr 161, 661"
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Głusk"
- "Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Żabia Wola w Gminie Głusk"
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.