eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówKompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001110e5-2952-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Plan ogólny Gminy Chrzanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi - w wykonaniu Uchwały Nr II/12/2024 Rady Miejskiej w Chrzanowie z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Chrzanów, w ramach zadania pn. „Plan ogólny Gminy Chrzanów”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów w formie danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a ust. 3 i 3a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), tworzonych zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 67b ww. ustawy;
2) przygotowanie uzasadnienia planu ogólnego, o którym mowa w art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.);
3) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego, o której mowa w art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) oraz wszelkich pozostałych opracowań i dokumentów niezbędnych do uchwalenia planu ogólnego gminy;
4) udział w czynnościach związanych ze sporządzaniem dokumentów.
3. Podstawą do wykonania przedmiotu umowy są obowiązujące przepisy i normy w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego, zasady współczesnej wiedzy technicznej oraz niniejsze zamówienie, a w szczególności
1) ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.);
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758);
3) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1916);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczenia obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024 r., poz. 729);
5) ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.);
6) inne przepisy szczegółowe, mające odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczące ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, prawa geologicznego i górniczego, itp.
4. Obszar opracowania obejmuje Gminę Chrzanów, w jej granicach administracyjnych, o powierzchni 79,44 km², w skład której wchodzą: miasto Chrzanów (38,32 km2) oraz sołectwa (41,12 km2): Balin, Luszowice, Pogorzyce, Płaza, Źrebce i Okradziejówka.
5. W ramach przygotowania projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów przewiduje się realizację następujących czynności
1) dokonanie analizy materiału wyjściowego obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie/ zmianę aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itp.) wraz z określeniem zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie;
2) dokonanie analizy w terenie istniejącego zagospodarowania gminy wraz z zapoznaniem się ze strukturą przestrzenną miasta i sołectw;
3) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism wraz z rozdzielnikami, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń oraz innych komunikatów wynikających z procedury sporządzania projektu planu ogólnego oraz pełną współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych (przedmiot umowy nie obejmuje wysyłki pism i publikacji ogłoszeń);
4) przygotowanie wykazu wniosków złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie/ zawiadomienie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego oraz przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z propozycją ich rozpatrzenia oraz merytorycznym uzasadnieniem;
5) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko na każdym etapie procedury planistycznej;
6) przygotowanie wykazów opinii i uzgodnień oraz pisemne ustosunkowanie się do stanowiska organów właściwych do opiniowania i uzgadniania projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko;
7) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień oraz opinii, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, a w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia odmawiające uzgodnienia projektu planu ogólnego. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu ogólnego przez właściwe organy i instytucje w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia;
8) udzielenie zamawiającemu wszechstronnej pomocy w trakcie etapu konsultacji społecznych projektu planu ogólnego, w szczególności:
a) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów koniecznych do przeprowadzenia konsultacji społecznych,
b) udział oraz merytoryczne prowadzenie konsultacji społecznych we wszystkich formach wyszczególnionych w ogłoszeniu o rozpoczęciu konsultacji społecznych przy współudziale i w siedzibie zamawiającego,
c) obecność w Urzędzie Miejskim w Chrzanowie 1 raz w tygodniu w okresie konsultacji społecznych, w ustalonych z zamawiającym godzinach i udzielanie informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań planistycznych,
d) sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych, wykazu zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji;
9) wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych oraz w razie potrzeby powtórzenie procedury konsultacji społecznych;
10) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego wraz z załącznikami w programie Edytor Aktów Prawnych Legislator;
11) skompletowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi (w formie papierowej i elektronicznej);
12) uczestniczenie w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, podczas komisji i sesji Rady Miejskiej w Chrzanowie, na której podejmowana będzie uchwała dotycząca planu ogólnego oraz w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury sporządzania projektu planu ogólnego;
13) w przypadku stwierdzenia przez Radę konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu ogólnego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag lub wniosków do projektu planu ogólnego wymagających ponowienia uzgodnień – ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian;
14) w przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, uzupełnienie bądź korekta opracowań stanowiących przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie sporządzanych dokumentów do przepisów obowiązujących na dzień wykonania zamówienia, na warunkach uzgodnionych przez Strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Staniewicz "Astaplan" Pracownia Urbanistyczno-Architektoniczna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351178772

7.3.3) Ulica: Królewska 80/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-045

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.