Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388604/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9066c6-2a45-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032423/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Usługi w zakresie transportu sanitarnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „korespondencja z wykonawcami”
2. Za datę wpływu zawiadomień oraz informacji przekazywanych na Platformę przyjmuje się datę wczytania do Systemu.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
4.1 dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES lub PAdES,
4.2 dopuszcza się podpisywanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj:
5.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;
5.2 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
5.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsłgująca TLS 1.2., najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
5.4 włączona obsługa JavaScript;
5.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”
6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
6.1 plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu– zegarem Głównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, adres: ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mssw.pl;
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp) - w odniesieniu do postępowań poniżej progów unijnych oraz na podstawie art. 129 ww. ustawy w odniesieniu do postępowań powyżej progów unijnych;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U-20/N/24'
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego dla Międzyleskiego
Szpitala Specjalistycznego w Warszawie obejmujący:
a) Transport sanitarny pacjentów leczonych dializoterapią do Ośrodka Dializ z ich miejsca
zamieszkania i z powrotem.
Wykonawca obowiązany jest zapewnić:
- transport pacjentów w ciągu sześciu dni w tygodniu od poniedziałku do soboty,
- zabiegi dializoterapii odbywają się każdego dnia w ciągu trzech zmian, w godzinach:
7³º- 12ºº, 12³º-17ºº,17³º-22ºº. Czas trwania zabiegów oraz ilość zmian może ulec zmianie, tym
samym może spowodować przesunięcia ustalonych godzin rozpoczęcia i zakończenia zabiegów,
- dzienna ilość pacjentów dializowanych - ok. 26 osób (liczba pacjentów może ulec zwiększeniu lub
zmniejszeniu),
- samochód sanitarny przystosowany do przewożenia pacjentów w pozycji siedzącej z możliwością
przewożenia pacjentów w pozycji leżącej na noszach,
- skład osobowy: kierowca i sanitariusz lub kierowca (skład zespołu określany przez lekarza
wystawiającego zlecenie przewozu),
- świadczenie usług transportu sanitarnego zgodnie z harmonogramem przewozu pacjentów
dializowanych.
b) Transport sanitarny pacjentów w dni powszednie i w nocy w godzinach 17ºº-7ºº, w dni wolne
od pracy oraz niedziele i święta (całodobowo).
Wykonawca obowiązany jest zapewnić:
- samochód sanitarny przystosowany do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej na noszach
z miejscem siedzącym dla sanitariusza obok pacjenta,
- skład osobowy: kierowca i sanitariusz lub kierowca (skład zespołu określany przez lekarza
wystawiającego zlecenie na przewóz),
- oczekiwanie na samochód sanitarny – od momentu zgłoszenia do przyjazdu do Zamawiającego
w czasie nie przekraczającym 30 minut.
c) Samochód sanitarny do przewożenia badań, krwi, preparatów krwiopochodnych i próbek
badań – bezwzględnie wyposażony w lodówkę, odbywający się w dni powszednie i w nocy w
godzinach 17ºº-7ºº, w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta (całodobowo).
Transport bez obsługi sanitariusza.
Oczekiwanie na samochód sanitarny – od momentu zgłoszenia do przyjazdu do Zamawiającego
w czasie nie przekraczającym 30 minut.
Ogólna liczba wykonanych km w okresie 1 miesiąca - do 17 000 km.
2. Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych ani wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia następować będzie przez okres 36 miesięcy od dnia
zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
7. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę
więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich
ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
8. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w Rozdziale XV SIWZ.
9. Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ są integralną częścią
niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia
zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków o których mowa w pkt 2:
Ad. 2.2
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej :
- w zakresie transportu pacjentów dializowanych - Wykonawca przedstawi licencję na
wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wystawioną przez Starostę / Prezydenta
Miasta.
Spełnienie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający będzie oceniał:
- posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wystawioną przez
Starostę / Prezydenta Miasta. – spełnia
- nie posiada licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wystawioną przez
Starostę / Prezydenta Miasta - nie spełnia
- w zakresie transportu pacjentów szpitala oraz przewozu badań, krwi itp. - Wykonawca
przedstawi zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na użytkowanie pojazdów
samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym zgodnie z ustawą z 20 czerwca
1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.
Spełnienie warunków posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający będzie oceniał:
- posiada zezwolenie właściwego ministra na użytkowanie pojazdów samochodowych jako
uprzywilejowanych w ruchu drogowym – spełnia
- nie posiada zezwolenia właściwego ministra na użytkowanie pojazdów samochodowych jako
uprzywilejowanych w ruchu drogowym – nie spełnia
Ad. 2.3
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej na kwotę min. 400 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Suma gwarancyjna winna
odnosić się do działalności ujętej w niniejszym postępowaniu.
Spełnienie warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający będzie
oceniał:
- posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 400 000 PLN na
jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie działalności ujętej w niniejszym postępowaniu – spełnia
- nie spełnia odpowiedniego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 400 000
PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie działalności ujętej w niniejszym postępowaniu –
nie spełnia
Ad. 2.4
Spełnienie przez Wykonawcę warunków posiadania zdolności technicznej lub zawodowej :
1.
- w zakresie transportu pacjentów dializowanych, pacjentów szpitala oraz przewozu badań,
krwi itp. - Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli
wykaże, że wykonał należycie co najmniej 1 usługę zgodną z przedmiotem zamówienia.
Spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie oceniał:
- wykonał co najmniej 1 usługę – spełnia
- nie wykonał co najmniej 1 usługi – nie spełnia
2.
- w zakresie transportu pacjentów szpitala oraz przewozu badań, krwi itp. - Wykonawca
wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje
zawodowe, tj. osoba zatrudniona do wykonania przedmiotu zamówienia z uprawnieniami
ratownika medycznego lub sanitariusza posiadająca zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie
pierwszej pomocy przedlekarskiej / kierowca, posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdami
uprzywilejowanymi zgodnie z ustawa Prawo o ruchu drogowym i posiadający zaświadczenie o
odbyciu szkolenia w zakresie pierwszej pomocy przedlekarskiej
Spełnienie warunków posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje
zawodowe określone powyżej – spełnia
- Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi
kwalifikacje zawodowe określone powyżej - nie spełnia
3.
- w zakresie transportu przewozu badań, krwi itp.- Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj. kierowca, posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi zgodnie z ustawa Prawo o ruchu drogowym.
Spełnienie warunków posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje
zawodowe określone powyżej – spełnia
- Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi
kwalifikacje zawodowe określone powyżej - nie spełnia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda dokumentów:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca zgodnie z art. 127 ust. 1 ustawy p.z.p. nie jest obowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli:
- Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, (adres internetowy należy wskazać w Oświadczeniu, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1.2).
2.5 Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 2.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej :
a) w zakresie transportu pacjentów dializowanych - Wykonawca przedstawi licencję na
wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wystawioną przez Starostę /
Prezydenta Miasta.
b) w zakresie transportu pacjentów szpitala oraz przewozu badań, krwi itp. -
Wykonawca przedstawi zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na
użytkowanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym
zgodnie z ustawą z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz.
1047 z późn. zm.). Należy załączyć wykaz samochodów objętych zezwoleniem
przewidzianych do realizacji zamówienia, z numerem rejestracyjnym i numerem
nadwozia.
2.2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000 PLN
2.3 W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca przedstawi:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) w zakresie transportu pacjentów dializowanych oraz pacjentów szpitala - dla osób
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikacje w zawodzie
ratownika medycznego, lub w przypadku sanitariusza zaświadczenie o odbyciu szkolenia w
zakresie pierwszej pomocy przedlekarskiej.
Kierowca – zezwolenie na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi zgodnie z ustawą Prawo
o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) i zaświadczenie o odbyciu
szkolenia w zakresie pierwszej pomocy przedlekarskiej;
d) w zakresie transportu pacjentów szpitala - dla osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia – zezwolenie na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi zgodnie z
ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.3 W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przezZamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następującego przedmiotowego środka dowodowego :
- oświadczenia wykonawcy, że spełnia obowiązek określony w art. 68a i art. 68b ustawy o
elektromobilności z dnia 11 stycznia 2018 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przezZamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następującego przedmiotowego środka dowodowego :
- oświadczenia wykonawcy, że spełnia obowiązek określony w art. 68a i art. 68b ustawy o
elektromobilności z dnia 11 stycznia 2018 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty:1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ .
1.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –
stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
1.2 Pełnomocnictwo - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w
KRS.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6. Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie na warunkach określonych w art. 455 uPzp oraz w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcie stosowanie przepisów ustawy Wprowadzenie powyższych zmian wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.7. Ponadto Strony dopuszczają zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a. Zmiany i uzupełnienia niżej wymienione do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:
1) zmiana stron umowy na zasadach określonych w kodeksie Cywilnym;
2) zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.
3) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie;
b. Zmiany nie wymagające Aneksu a jedynie pisemnego powiadomienia:
1) zmiana osób, o których mowa w umowie – odpowiedzialnych za realizacje umowy po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
2) zmiana urzędowa stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT);
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 5. Oferta ma być złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-23
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.