Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256219/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa świętokrzyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 47 802 29 30
1.5.8.) Numer faksu: 47 802 29 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.czekaj@ki.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9056281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa świętokrzyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c994416-e76c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239774/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi zdrowotne świadczone dla firm (badania profilaktyczne dla funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu świętokrzyskiego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 018/TPBN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP/KMP/CBŚP/BSWP/CBZC w Kielcach;4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 1258511,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 138453,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 119992,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej,4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 105122,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 195514,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Opatowie,4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 113261,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Ostrowcu Świętokrzyskim4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 178467,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 95224,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 136553,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku Kamiennej4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 154231,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach,4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 164686,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 142308,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 101718,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777687,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777687,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków, NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777687,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84993,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103005,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84993,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84993,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75041,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75041,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75041,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66261,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66261,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66261,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73427,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73427,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73427,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62012,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62012,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62012,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85532,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85532,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109629,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109629,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109629,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66727,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66727,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Badania laboratoryjne – Diagnostyka Sp. z o.o. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków,
NIP: 6751265009;
b) Badania słuchu – Audiofon Matyja Sp.K. ul. Aliancka 6, 53-014 Wrocław, NIP: 8992772335;
c) Badania słuchu – ACS Słuchmed Sp. z o.o. i wspólnicy – Sp.K. ul. Orla 5, 20-022 Lublin, NIP: 7122898738;
d) Konsultacje stomatologiczne – Martyna Kotlińska, Aleksander Sobański „Stomatologia” Sp. Partnerska, ul. Warszawska 21/5, 25-512 Kielce (drugi punkt: ul. Paderewskiego 4B/2c, 25-017 Kielce, NIP: 6572914000;
e) Konsultacje stomatologiczne – Expertdent Artur Wróbel, 25-371 Kielce, ul. Prosta 37, NIP: 6571059509;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66727,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca:
PZU Zdrowie S.A. - 00-843 Warszawa, Rondo Daszyńskiego 4;
PZU Zdrowie S.A. Oddział Centra Medyczne w Kielcach, 25-017 Kielce, ul. Paderewskiego 4B
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla funkcjonariuszy i pracowników Służby Ochrony Państwa.
- (12) Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.