eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › WYNAJEM INFRASTRUKTURY I ORGANIZACJA CATERINGU WRAZ Z OBSŁUGĄ I WYPOSAŻENIEM DO STREFY VIP PODCZAS IMPREZY IV Świdnik Air Festival 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYNAJEM INFRASTRUKTURY I ORGANIZACJA CATERINGU WRAZ Z OBSŁUGĄ I WYPOSAŻENIEM DO STREFY VIP PODCZAS IMPREZY IV Świdnik Air Festival 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY W ŚWIDNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430308268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników Polskich 24

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814686780

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mok@mok.swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mok.swidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

mok.swidnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYNAJEM INFRASTRUKTURY I ORGANIZACJA CATERINGU WRAZ Z OBSŁUGĄ I WYPOSAŻENIEM DO STREFY VIP PODCZAS IMPREZY IV Świdnik Air Festival 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d277b245-1cdb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ze względu na wyjątkową sytuację wynikającą z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie usługi, przy czym z uwagi na natychmiastową potrzebę realizacji usługi, nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wyłoniony Wykonawca, wybrany do zawarcia umowy, zobowiązany jest do kompleksowej organizacji Strefy VIP, usytuowanej poza terenem imprezy masowej, w tym:
- zapewnienia namiotu wraz z podłogą o minimalnych wymiarach 11x15 metrów wyposażonego: w klimatyzację (dostosowaną do kubatury namiotu), oświetlenie wewnętrzne, agregat prądotwórczy wraz z paliwem i dystrybucją energii, organizacji cateringu z obsługą w namiocie VIP;
- organizacji strefy grill wraz z obsługą i infrastrukturą (ławy i stoły do konsumpcji na 200 miejsc siedzących pod parasolami);
- organizacji plenerowej strefy wypoczynku wraz z zapewnieniem infrastruktury w wydzielonej do tego celu przestrzeni VIP;
- organizacji strefy widokowej wraz z infrastrukturą (leżaki, niskie stoliki, itp.) podczas wydarzenia IV Świdnik Air Festival 2024.
- infrastrukturę strefy wypoczynku: minimum 15 zestawów wypoczynkowych 8-osobowych – wyposażonych w kanapy, fotele, hamaki, stoliki z oświetleniem (np. lampiony, solary ), itp. dla 200 osób
- 150 leżaków,
- lampy solarne dekoracyjne – 5 sztuk,
Przedmiot zamówienia odbędzie się w terminie 15.06.2024 r., od godziny 12:00 do godziny 01:00 w dniu 16.06.2024 oraz 16.06.2024 od godziny 12:00 do godziny 23:00 na terenie trawiastego lotniska sportowego położonego przy ul. Sportowej w Świdniku, będącego w użytkowaniu WSK „PZL-Świdnik” S.A. oraz EPLB-Lublin..
2. Strefa VIP dla 240 osób organizowana będzie w formie plenerowego pikniku i rozlokowana będzie w namiocie, pod parasolami, w plenerowej strefie wypoczynku oraz strefie widokowej z leżakami, w związku z tym menu musi być dostosowane do tego rodzaju imprezy (łatwe w konsumpcji na stojąco lub przy stolikach koktajlowych oraz na bieżąco przygotowywane, np. dania z grilla). Zaproszeni goście to reprezentanci władz państwowych, samorządów, świata biznesu, kultury i mediów oraz załogi lotnicze.
3. Usługa powinna zawierać:
a) posiłki wydawane w namiocie – dania ciepłe, dania zimne, dostępność min. 11 rodzajów przekąsek, 10 dań ciepłych (do których będzie zapewniony dostęp w określonych godzinach od 16:00 do 18:00 oraz 19:00 -22:00) oraz 4 rodzaje tarty, 5 rodzajów sałatek podawanych w tzw. porcjówkach; w tym całość – 30 procent dań wegetariańskich;
b) strefę grillową wyposażona w 200 miejsc siedzących przy stołach z oświetleniem, pod zadaszeniem np. parasole, hala, czy namioty tureckie itp. z daniami wydawanymi na bieżąco – 150 porcji szaszłyków drobiowo-warzywnych, 150 porcji szaszłyków wieprzowo-warzywnych, 150 porcji szaszłyków warzywnych, 200 porcji karkówki, 350 porcji kiełbasek (min. 90% mięsa w składzie), 150 porcji kaszanki, 100 sztuk kręciołka z boczku, 200 porcji kurczaka z grilla, 100 porcji warzyw grillowanych, dostosowana ilość przystawek – ogórek kiszony, surówki, 4 rodzaje pieczywa, 2 rodzaje musztardy oraz keczup (łagodny oraz pikantny);
c) obsługę kelnerską oraz obsługę kucharzy;
d) zapewnienie obrusów na stoły, naczyń, dekoracji w kolorystyce czarno-białej z elementami złota;
e) wynajem sprzętu niezbędnego do zorganizowania cateringu;
f) serwis w postaci: kawy z ekspresu, herbaty czarne i owocowe, cytryny, cukier, wodę mineralną gazowaną/niegazowaną, soki owocowe, desery oraz ciasta;
g) zapewnienie 20 stolików koktajlowych;
h) zapewnienie 20 stolików kawowych wraz z krzesłami;
i) zapewnienie namiotów oraz wody do zorganizowania zaplecza cateringu;
j) zapewnienie lodówek, ekspozytorów i chłodni

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157920,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157920,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157920,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perła - Browary Lubelskie Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120103404

7.3.3) Ulica: ul. Bernardyńska 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-950

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157920,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-15 do 2024-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.