Og³oszenie z dnia 2024-06-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00478852/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-06
- 2024/BZP 00010682/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00094152/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00215554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,146302,3d8b450317588bb61af92127296839da.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4b165b03-7c9d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00373421
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006180/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.17 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00478852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 9944341,71 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 9764512,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej
w Lutomi Dolnej”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót na 4 budynkach Szko³y Podstawowej, z zastrze¿eniem pkt 5.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) wykonanie odwiertów dolnego ¼ród³a ciep³a wraz sieci± przesy³ow±,
2) rozbiórkê nawierzchni parkingu z kostki betonowej,
3) odtworzenie nawierzchni parkingu wraz z podbudow± po wykonaniu dolnego ¼ród³a ciep³a,
4) czyszczenie oraz impregnacja coko³ów budynków z ewentualnym uzupe³nieniem ubytków,
5) czyszczenie istniej±cych tynków zewnêtrznych wraz z uzupe³nieniem,
6) malowanie tynków zewnêtrznych farbami elewacyjnymi,
7) wykonanie docieplenia stropodachów styropap± z pokryciem pap± termozgrzewaln±,
8) wymianê obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
9) docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem
10) wykonanie tynku mineralnego wraz z malowaniem farbami fasadowymi,
11) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej zewnêtrznej,
12) wymianê parapetów lub czyszczenie i impregnacja,
13) wymianê stolarki drzwiowej wewnêtrznej,
14) wykonanie robót ogólnobudowlanych remontowych,
15) wykonanie sufitu podwieszanego z G-K,
16) wykonanie nowej posadzki betonowej wraz z izolacj±, wykonanie pod³ogi sportowej wraz z monta¿em wyk³adziny sportowej,
17) demonta¿ i monta¿ nowej armatury sanitarnej w toaletach,
18) demonta¿ i monta¿ nowych wyk³adzin,
19) skucie istniej±cych p³ytek ceramicznych i u³o¿enie nowych p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych,
20) wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,
21) likwidacja kot³owni olejowej,
22) monta¿ wêz³a cieplnego z pompami ciep³a gruntowymi oraz powietrznymi,
23) monta¿ wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciep³a,
24) wymiana o¶wietlenia na energooszczêdne,
25) monta¿ instalacji fotowoltaicznej,
26) malowanie ¶cian wewnêtrznych pomieszczeñ,
27) wykonanie pochylni dla osób z niepe³nosprawno¶ciami,
28) czyszczenie i malowanie balustrad stalowych.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby g³ówne prace zwi±zane z wymian± centralnego ogrzewania by³y wykonywane
w okresie przerwy wakacyjnej lub ferii zimowych. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany by³ poza godzinami lekcyjnymi lub w sposób niezak³ócaj±cy prowadzenia lekcji, pod warunkiem ustalenia takiego sposobu prowadzenia prac z Dyrektorem Szko³y Podstawowej. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wymagania od Wykonawcy realizacji robót na tzw. „dwie zmiany” lub w weekendy.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja budowlana stanowi±ca Za³±cznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±ca Za³±cznik nr 9 do SWZ, Errata stanowi±ca Za³±cznik nr 10 do SWZ. Przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 11 do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporz±dzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ instalacja fotowoltaiczna przewidziana do monta¿u na budynku nr 3 nie jest objêta przedmiotowym postêpowaniem. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 4 (sala gimnastyczna).
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w zwi±zku z tym, i¿ gwarancja jako¶ci jest jednym z kryteriów oceny ofert oraz z uwagi na pojawiaj±ce siê w dokumentacji budowlanej stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ zró¿nicowane wymogi dotycz±ce gwarancji urz±dzeñ, sprzêtów, wyposa¿enia przewidzianych do zamontowania w ramach przedmiotu zamówienia, zastosowanie maj± nastêpuj±ce wymagania:
1) urz±dzenia, sprzêty, wyposa¿enie montowane w ramach przedmiotu zamówienia, dla których okresy gwarancji producentów bêd± krótsze ni¿ zaoferowana gwarancja lub, dla których w dokumentacji budowlanej wskazano wymagany okres gwarancji krótszy ni¿ gwarancja zaoferowana przez Wykonawcê, musz± zostaæ objête gwarancj± Wykonawcy zaoferowan± dla ca³ego przedmiotu zamówienia;
2) urz±dzenia, sprzêty, wyposa¿enie montowane w ramach przedmiotu zamówienia, dla których w dokumentacji budowlanej okre¶lono minimalne okresy gwarancji, musz± posiadaæ minimalne gwarancje jak okre¶lone w dokumentacji budowlanej. Warunek okre¶lony w zdaniu pierwszym dotyczy urz±dzeñ, sprzêtów, wyposa¿enia, dla których minimalny okres gwarancji okre¶lony w dokumentacji budowlanej jest d³u¿szy ni¿ gwarancja, któr± zaoferuje Wykonawca. Za stwierdzone wady Wykonawca bêdzie odpowiada³ wy³±cznie w okresie zaoferowanej gwarancji.
3) niezale¿nie od zaoferowanej gwarancji Wykonawca bêdzie musia³ przekazaæ najpó¼niej do dnia odbioru koñcowego karty gwarancyjne wszystkich zamontowanych urz±dzeñ, sprzêtów, wyposa¿enia.
7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej od szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich, a powsta³e z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci i posiadanego mienia w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia, w tym tak¿e ruchem maszyn i pojazdów mechanicznych niepodlegaj±cych obowi±zkowej rejestracji na Sumê Gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 1.000.000,00 z³ (s³ownie: jedne milion z³otych). Niniejsze ubezpieczenie bêdzie obowi±zywa³o przez 21 (dwadzie¶cia jeden) miesiêcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy, z jednoczesnym obowi±zkiem jego przed³u¿enia, je¿eli termin zakoñczenia robót ulegnie zmianie. Zamawiaj±cy wymaga, aby ubezpieczonymi by³y wszystkie podmioty (Podwykonawcy i dalsi Podwykonawcy) zwi±zane z wykonaniem i realizacj± Umowy.
8. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
9. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(Dz. U. 2020 poz. 1320 z pó¼n. zm.) pracowników wykonuj±cych prace budowlano-monta¿owe i instalacyjne, z wy³±czeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji.
10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 17 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
11. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 17 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie pracowników zatrudnionych przez Wykonawcê lub podwykonawcê zawieraj±ce informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika oraz podpis pracownika sk³adaj±cego o¶wiadczenie,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego oraz do zg³oszenia ich do w³a¶ciwego oddzia³u ZUS. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umów, rodzaju umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ przekazana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
12. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 17 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 2.000 z³ za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 17 czynno¶ci.
13. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
31524000-5 - Oprawy o¶wietleniowe sufitowe lub ¶cienne
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6963915,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16886272,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRATEC spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662135620
7.3.3) Ulica: ul. Por. Anatola Radziwonika 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-166
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
HYDRATEC Jakub £ozowicki:
− docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem,
− wymianê stolarki okiennej i drzwiowej zewnêtrznej,
− monta¿ wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciep³a,
− monta¿ wêz³a cieplnego z pompami ciep³a gruntowymi oraz powietrznymi,
− monta¿ instalacji fotowoltaicznej,
− wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9717000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- "Budowa o¶wietlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Ko¶cielnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.