Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00385071/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych w przejściu podziemnym przy ul. Targowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych w przejściu podziemnym przy ul. Targowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12dc8228-cd33-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039777/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych w przejściu podziemnym przy ul.Targowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest realizacja przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia o charakterze „projektuj i buduj” pod nazwą: „Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych w przejściu podziemnym przy ul. Targowej”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1 Wykonanie i przekazanie praw autorskich do dokumentacji projektowej, w tym w szczególności:
a) projekt montażu platform schodowych;
b) projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m. in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej itp.),
c) podkład mapowy (w formie numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf)
d) przedmiary i kosztorysy (dla całości zadania),
e) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
g) uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia (jeżeli będzie wymagany),
h) w razie konieczności Wykonawca dokona zgłoszenia budowy lub uzyska pozwolenie na budowę.
i) wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:
- aktualny podkład mapowy lub mapę do celów projektowych (w formie numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf),
- wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania
i uzgodnienia,
- dokumentację powykonawczą,
- wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.2 Realizację robót budowlanych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt, w tym w szczególności:
a) przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki wraz z utylizacją, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża, oraz istniejące sieci przebiegające w terenie,
b) usunięcie kolizji,
c) wykonanie robót budowlanych na podstawie Dokumentacji projektowej,
d) profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy,
e) roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów,
f) wymianę oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
g) w razie konieczności wykonanie i dostarczenie geodezyjnych pomiarów powykonawczych (inwentaryzacji) umożliwiających zasilenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (w wersji papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SIEM-BUD" Biuro Usług Inzynieryjnych, Krzysztof Siemionek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030920800
7.3.3) Ulica: Planta 5
7.3.4) Miejscowość: Wohyń
7.3.5) Kod pocztowy: 21-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- dostawa i montaż platform,
- instalacja elektryczna,
- część dokumentacji projektowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SIEMIONEK KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SIEMIONEK KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej C 69 B3 PU (K1-70), grysów bazaltowych frakcji 2÷5 oraz farb drogowych (biała, czerwona, niebieska, rozpuszczalnik, mikrokule)
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Platforma schodowa elektryczna - skomunikowanie części z salą gimnastyczną do części szkolnej, instalacja elektryczna i prace towarzyszące
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.