Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330926/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa wykonania tłumaczeń pisemnych (tłumaczenia przysięgłe) – dla uczestników projektu „Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691193682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Stanisława Naruszewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b04d8cc6-2aba-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa wykonania tłumaczeń pisemnych (tłumaczenia przysięgłe) – dla uczestników projektu „Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04d8cc6-2aba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot umowy jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w ramach projektu Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-ZP.2310.12.2023.PTA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa polega na wykonaniu tłumaczeń pisemnych (tłumaczenia przysięgłe) – dla uczestników projektu „Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców, tj. wykonania pisemnego tłumaczenia przysięgłego w ilości nie mniejszej niż 2 500 stron i nie większej niż 5 000 stron.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Tłumacza Przysięgłego j.Ukraińskiego - Evelina Bryczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180834240
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 2b lokal 78
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Tłumacza Przysięgłego j.Ukraińskiego - Evelina Bryczek
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Tłumacza Przysięgłego j.Ukraińskiego - Evelina Bryczek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego,
- Dostawa leku immunoglobulin.
- Dostawa płynów infuzyjnych.
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego dysku zewnętrznego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
- Usługa transportu pracowników zaangażowanych w realizację FEP 2021-2027
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług tłumaczenia pisemnego i ustnego dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych.
- Zakup usługi polegającej na realizacji obowiązków instytucji tłumaczącej dla Międzynarodowych Standardów Rachunkowości Sektora Publicznego (IPSAS).
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.