Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00381114/01 - Og³oszenie z dnia 2024-06-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrêbie Rudniki gmina W³odowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Zawierciañski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9402061.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrêbie Rudniki gmina W³odowice2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4d9cea8-2ca7-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00468342
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068558/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Wykonanie dróg poscaleniowych Rudniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Scalenie gruntów rolnych we wsi Rudniki, gmina W³odowice, Powiat Zawierciañski” w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00381114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-1-0028/24
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 955628,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja (wykonanie) robót budowlanych w ramach zamówienia pod nazw±: „Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrêbie Rudniki gmina W³odowice w ramach inwestycji ,,Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i le¶nych oraz dojazdów do zabudowañ poszczególnych uczestników scalania”, z operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Rudniki, gmina W³odowice, Powiat Zawierciañski” w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zaprojektuje i wykona roboty budowlane obejmuj±ce w szczególno¶ci:
a/ budowê projektowanej drogi,
b/ udro¿nienie b±d¼ budowê i przebudowê przepustów pod drog±,
c/ budowê i przebudowê zjazdów publicznych i indywidualnych,
d/ wycinkê zieleni koliduj±cej z inwestycj±,
e/ przebudowê i zabezpieczenie istniej±cego uzbrojenia terenu.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno – U¿ytkowy (w skrócie PFU) stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Zakres i przyjête parametry techniczne projektowanej drogi objêtej zamówieniem:
Droga nr 4b – odc.1 i odc.2
d³ugo¶æ odcinka: 751 mb
klasa drogi: D
szeroko¶æ jezdni: 5,0 m
spadek jednostronny: 3%
szeroko¶æ poboczy: 0,75 m
nawierzchnia: KR0 / mieszanka niezwi±zana
5. Opis oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia okre¶laj± równie¿ Projektowane postanowienia przysz³ej umowy stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia ze wzglêdu na realizacjê inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” zosta³ podzielony na dwa Etapy:
1/ ETAP I - faza prac projektowych, która obejmuje sporz±dzenie na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, (stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ), kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przedmiotowej inwestycji wraz uzyskaniem niezbêdnych decyzji administracyjnych na ich realizacjê (pozwolenia na budowê lub/i zg³oszenia robót budowlanych);
2/ ETAP II - faza wykonawcza – tj. wykonanie robót budowlanych opisanych sporz±dzon± dokumentacj± projektow± oraz STWiORB, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego projektanta nad realizacj± robót budowlanych.
7. Gwarancja: Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci wykonania przedmiotu umowy na wykonane roboty (w tym materia³y i urz±dzenia) na okres 60 miesiêcy, który rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania Protoko³u koñcowego odbioru robót.
8. Ubezpieczenie: Wykonawca w ca³ym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru koñcowego robót) zobowi±zany jest posiadaæ aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) za wyrz±dzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powsta³e w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ warto¶æ umowy brutto wyra¿on± w z³otych polskich [PLN] lub dla walut obcych w wysoko¶ci równowa¿nej, przeliczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP na ostatni dzieñ roboczy poprzedzaj±cy dzieñ zawarcia umowy.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia stosownego dokumentu w tym zakresie, najpó¼niej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami Rozdz. XXI ust. 3 pkt 1/ SWZ.
9. Przedmiot zamówienia powinien zostaæ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, w tym: ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego i zawieraæ wszystkie niezbêdne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe
10. Rozwi±zania równowa¿ne:
1/ Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê w tym zakresie zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
2/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e opis przedmiotu zamówienia uwzglêdnia postanowienia art. 100 ust. 1 ustawy PZP, tj. uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania
z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
12. Elektromobilno¶æ: Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy tak¿e Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych. Wymóg ten bêdzie podlega³ uprawnieniu Zamawiaj±cego do czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy. Do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych u¿ytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem Za³±cznika nr 3 do PPPU, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ). Powy¿sze o¶wiadczenie Wykonawca bêdzie zobowi±zany z³o¿yæ w ka¿dym przypadku konieczno¶ci aktualizacji informacji przekazanych Zamawiaj±cemu w o¶wiadczeniu wstêpnym (przed przekazaniem terenu budowy).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 579489,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1845000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579489,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Budowlane INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751488560
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWLANE INVEST SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWLANE INVEST SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 579489,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
wiêcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Budowa drogi dla pieszych z niezbêdnym o¶wietleniem w ci±gu drogi krajowej nr 43 w m. Ka³u¿e w woj. ³ódzkim
- Budowa ulicy Ko³odziejskiej wraz z budow± sieci kanalizacyjnej w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkó³ Nr 4 w M³awie
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.