Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b92c817-32dc-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b92c817-32dc-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Nadzór inwestorski - Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego (INI) w specjalności:
• konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń,
• instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń,
nad robotami budowlanymi i realizacją zadania pn. „Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim”.
Szczegółowy zakres nadzorowanego zadania wynika z dokumentacji:
a) projekt techniczno – wykonawczy - branża architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa,
b) projekt techniczno - wykonawczy - branża elektryczna,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) – branża architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa, elektryczna,
d) przedmiar robót – branże: architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa, elektryczna,
e) SWZ wraz z załącznikami w tym projektem umowy.
Nadzorowane zadanie jest dofinansowane przy udziale środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z:
a) przepisów prawa w tym przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, oraz zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej,
b) dokumentacji technicznej nadzorowanego zadania (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy, dokumenty m.in. warunki, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje)
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia na wybór wykonawcy robót wraz
z załącznikami i udzielonych odpowiedzi Zamawiającego (dalej: SWZ),
d) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych,
e) umowy o dofinansowanie i zasad dofinansowania,
f) wymagań Zamawiającego.
Dokumentacja techniczna, SWZ na wybór Wykonawcy robót budowlanych znajdują się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8a665d3f-1d9d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f w postępowaniu na Modernizację windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PASJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732500869
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment: macerator do pieluch, macerator do kaczek i basenów, myjnia (...)
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Łóżka, leżanki, materace, szafki szpitalne.
- Zagospodarowanie odpadów zbieranych przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Wieszaki kroplówkowe, podnośniki, nosidła, wózki i fotele prysznicowe (...)
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment: Urządzenia medyczne różne - aparat EKG, kardiomonitor (...)
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia: Wyroby medyczne różne: Parawan Stojak na kroplówki Stolik zabiegowy Koncentrator tlenu Inhalator (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 ...
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi dojazdowej nr 3 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad robotami budowalnymi przy realizacji zadania pn.: "Budowa 3 klas lekcyjnych..."
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa ulicy Kokotek w Rudzie Śląskiej"
- Nadzór inwestorski dla inwestycji "Budowa kanalizacji sanitarnej dla rejonu wsi Stara Wieś - Etap III"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaszenia pałacu oraz rozbudową oranżerii w ramach zadania pn. "Park Książęcy Zatonie realizowany w ramach projektu "Uatrakcyjnienie Związku Parków""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.