Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341320/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii” – realizowane w 4 częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510856835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pcprketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9277951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii” – realizowane w 4 częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aefc573-18f8-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00330095/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi specjalistyczne: psychologiczna, logopedyczna, superwizora i hipoterapii.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej poprzez wsparcie systemu rodzinnych form pieczy w Powiecie Kętrzyńskim” w ramach Działania 9.9: System pieczy zastępczej, Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.0404.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I: USŁUGA PSYCHOLOGICZNA:Do obowiązków Wykonawcy (osoby prowadzącej porady/konsultacje psychologiczne) należeć będzie:
a) Wsparcie psychologiczne, tj. udzielenie 837 godzin (zegarowych) indywidualnych porad dla 105 uczestników w wymiarze dostosowanym do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z udzielonych porad, prowadzenie listy obecności.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć szkolnych.
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne kwalifikacje i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
e) Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 29.02.2028 r.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 125550 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ II: USŁUGA LOGOPEDYCZNA:Do obowiązków Wykonawcy (osoby prowadzącej zajęcia logopedyczne) należeć będzie:
a) Przeprowadzenie terapii logopedycznej – 600 godzin (dydaktycznych) indywidualnych zajęć logopedycznych skierowanych do 25 dzieci, w wymiarze godzin dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zajęć, prowadzenie listy obecności.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć szkolnych.
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne kwalifikacje i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć logopedycznych.
e) Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 29.02.2028 r.
f) Miejsce realizacji usługi: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie ul. Pocztowa 9.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) CZĘŚĆ III: USŁUGA HIPOTERAPII:Do obowiązków osoby prowadzącej hipoterapię należeć będzie:
a) Przeprowadzenie 180 godzin (zegarowych) hipoterapii dla 18 dzieci z pieczy zastępczej w wymiarze godzin dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdania z zajęć hipoterapeutycznych, lista obecności.
c) Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 31 grudnia 2027 r.
d) Miejsce realizacji usługi: powiat kętrzyński.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) CZĘŚĆ IV: USŁUGA SUPERWIZORA:Do obowiązków osoby prowadzącej superwizję należeć będzie:
a) Udzielenie 170 godzin (zegarowych) superwizji dla 9 uczestników projektu w wymiarze godzin dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdania z udzielonej superwizji, lista obecności.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć szkolnych.
d) Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 29.02.2028 r.
e) Miejsce realizacji usługi: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie ul. Pocztowa 9.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 42500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199942,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Psychologiczna Bogusława Iwona Saik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7420003523
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGUSŁAWA SAIK PORADNIA PSYCHOLOGICZNA
jakie przetargi wygrała firma
BOGUSŁAWA SAIK PORADNIA PSYCHOLOGICZNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-26 do 2028-02-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu po ustaleniu podstaw faktycznych i prawnych do odrzucenia oferty nr 3 kontynuowano badanie i ocenę pozostałych ofert złożonych na tę część zamówienia. Najkorzystniejszą technicznie ofertą okazała się ta z ceną oferty 118.800 zł brutto (oferta nr 1).
W związku z tym, że 118.800 zł brutto jest to wartość wyższa od tej podanej przez Zamawiającego przed otwarciem ofert (90.000,00 zł) – ustalano czy Zamawiający może i zamierza zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. Z uwagi, że zadanie w całości jest finansowane ze środków zewnętrznych co było podane do publicznej wiadomości i plan finansowy oraz dokumenty planowania wieloletniego nie przewidują wydatków przekraczających kwotę 90.000 zł na tą usługę Zamawiający nie może zwiększyć puli środków by wybrać ofertę najkorzystniejszą w przyjętych kryteriach oceny. W tych okolicznościach zamówienie na część II zamówienia podlega unieważnieniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Psychologiczna Bogusława Iwona Saik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7420003523
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-26 do 2027-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na tę część zamówienia złożono jedną ofertę. Wykonawca nie wywiązał się z obowiązku wskazanego w ogłoszeniu o zamówieniu, w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zał. nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w/s przedstawienia wraz z ofertą środków dowodowych dotyczących specjalisty wskazanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które dawałyby rękojmię świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia na oczekiwanym przez Zamawiającego poziomie istotnych ze względu grupy docelowe ze szczególnymi potrzebami na rzecz których jest organizowana usługa. Nie wykazano posiadania uprawnień do prowadzenia superwizji. W wyznaczonym czasie Wykonawca nie złożył wyjaśnień i nie uzupełnił dowodów co stanowiło podstawę do odrzucenia oferty na CZĘŚĆ IV zamówienia.
W zaistniałych okolicznościach, gdy nie ma żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu postępowanie w tej części zamówienie podlega unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu
- Usługa ochrony mienia
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego Placówki SG w m. Banie Mazurskie
- Zakup i dostawa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wspa. fun.Branż.CentrumUmiejętności w dzie. przem. meblarskiego w ZS Rataja w Reszlu
- Dostawa kruszywa dla Gminy Kętrzyn
- Dostawy wyrobów garmażeryjnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.