eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 19 Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525478502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowiańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-216

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp40katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp40katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-430947b1-1369-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/305/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem przebudowę
i modernizację kuchni i zaplecza w Szkole Podstawowej Nr 40 przy ul. Słowiańskiej 1 w Katowicach wchodzącą w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 19, polegające między innymi na:
 wymianie glazury na ścianach i posadzce,
 wymianie posadzki betonowej,
 wykonaniu ścianek działowych, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, obudowy z płyt g-k,
 wykonaniu stolarki drzwiowej, drewnianej, aluminiowej, ppożarowej,
 wykonaniu ścianek oddzielenia pożarowego,
 odnowieniu powłok malarskich,
 przebudowie układu zasilania kuchni,
 wykonaniu tablicy bezpiecznikowej TBK,
 wykonaniu: oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, zasilania wentylacji mechanicznej, połączeń wyrównawczych, instalacji odgromowej, uziemiającej i ochrony od porażeń prądem elektrycznym;
 wymianie instalacji zimnej i ciepłej wody,
 wykonaniu instalacji gazowej,
 wymianie pionów instalacji kanalizacyjnej,
 montażu dodatkowych grzejników,
 wykonaniu centrali wentylacyjnej wraz z szafą sterującą wraz z przewodami wentylacyjnymi,
 wykonaniu okapów nawiewne -wywiewnych.
 montaż windy towarowej
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik
Nr 9 do SWZ.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wszystkie dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.


Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 500 000,00 zł brutto.
Cena najtańszej oferty złożonej przez Wykonawcę ‘’Mabapa” Firma Produkcyjno- Usługowo- Handlowa Piotr Chudoba w kwocie 1 678 925,39 zł znacząco przewyższają środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1678925,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2198754,42 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.