eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NASZ DOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Derkacza 10

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 232 19 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 232 19 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsd.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsn.bip.gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dpsd.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13623

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc2902cc-3ef8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007604/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej „Nasz Dom” w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPSD.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. "Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej „Nasz Dom” w Gliwicach przy ul. Derkacza 10".
Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż istniejącego dźwigu, dostawę i montaż nowego dźwigu w istniejącym szybie z uwzględnieniem szerokości drzwi wejściowych, zasilania elektrycznego, i innych parametrów potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania dźwigu oraz uruchomienie dźwigu w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach ul.Derkacza 10, po dokonaniu oceny i dopuszczeniu do użytkowania przez Jednostkę Notyfikowaną (Urząd Dozoru Technicznego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA
W związku z tym, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnym obiekcie Domu Pomocy Społecznej, należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zamawiającego oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego, w którym wykonywane będą prace, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Prace prowadzone mogą być od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do godziny 16.00. Po uprzednim uzgodnieniu istnieje możliwość wykonywania prac w godzinach późniejszych oraz w dni wolne od pracy.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego.
Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy. Termin gwarancji musi być równy terminowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy. Termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.10.2022r. do godz. 11:00 wpłynęło sześć ofert:
Oferta nr 1 WINDY WIPRO SP. Z O.O. KOKOTÓW 942, 32-002 WĘGRZCE WIELKIE, cena oferty: 312 120,00 zł.
Oferta nr 2 PROGRESS TECHNIKA DŹWIGOWA SP. J. UL. CHORZOWSKA 58,
44-100 GLIWICE, cena oferty: 214 920,00 zł (podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), 4) oraz 6) ustawy Pzp.).
Oferta nr 3 P.W. DŹWIGI-ANTENY I MERTA MARCIN UL. CIESZYŃSKA 217,
44-337 JASTRZĘBIE-ZDRÓJ, cena oferty: 282 900,00 zł (podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), 4) oraz 6) ustawy Pzp.).
Oferta nr 4 EXWIND S.C. D.J. GROBELNI UL. USŁUGOWA 14, 64-100 LESZNO, cena oferty: 175 398,00 zł (podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp).
Oferta nr 5 MP PROLIFT SP. Z O.O. UL. KOŚCIELNA 21, 60-536 POZNAŃ, cena oferty: 239 850,00 zł (podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp).
Oferta nr 6 CHMIELEWSKI SP. A. UL. LIPOWA 27, 05-532 BANIOCHA, cena oferty: 314 634,00 zł (podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp).
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania dnia 06.10.2022r. przed terminem otwarcia ofert, wynosi 180 000,00 zł.
Cena oferty sklasyfikowanej na tym etapie postępowania przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
Jako najkorzystniejszą na tym etapie postępowania została sklasyfikowana oferta złożona przez Wykonawcę WINDY WIPRO SP. Z O. O. KOKOTÓW 942, 32-002 WĘGRZCE WIELKIE, która zawiera cenę przewyższającą kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zadania o 132 120,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.