eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyce › Świadczenie usługi indywidualnego dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Wolbromia i do Radwanowic



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi indywidualnego dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Wolbromia i do Radwanowic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1

1.5.2.) Miejscowość: Szyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi indywidualnego dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Wolbromia i do Radwanowic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb85551-33a4-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028770/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wielka Wieś do Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu oraz do Integracyjnej Szkoły Podstawowej w Radwanowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fb85551-33a4-11ef-8a31-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej z tym zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:

1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Wielka Wieś z siedzibą w Szycach, Pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce, Plac Wspólnoty 1; e-mail; ug@wielka-wies.pl
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Michałem Skowronem - za pomocą adresu: skarbnik.audyt@onet.pl, telefon: 12 265 50 80.
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, tj. w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Świadczenie usługi indywidualnego dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wielka Wieś do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22, 32-340 Wolbrom oraz do Integracyjnej Szkoły Podstawowej w Radwanowicach, ul. Szkolna 6, 32-064 Radwanowice, samochodem specjalistycznym wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w latach szkolnych 2024/2025 oraz 2025/2026, w okresie od dnia 01.09.2024r. do dnia 31.07.2026r.”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: ZP.271.14.2024 oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. w celu przeprowadzenia ww. postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (PZP);
2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5) Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Świadczenie usługi indywidualnego dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wielka Wieś do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22, 32-340 Wolbrom oraz do Integracyjnej Szkoły Podstawowej w Radwanowicach, ul. Szkolna 6, 32-064 Radwanowice, samochodem specjalistycznym wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w latach szkolnych 2024/2025 oraz 2025/2026, w okresie od dnia 01.09.2024r. do dnia 31.07.2026r.”
1.2. Świadczenie usługi odbywać się będzie pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do
przewozu osób niepełnosprawnych.
1.3. Szacunkowa ilość kilometrów dziennie na trasie:
I. Modlnica ul. …………. - Wolbrom ul. Skalska 22 (Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy OREW Wolbrom) wynosi ok. 95 km,
II. Będkowice ul. ………… - Radwanowice ul. Szkolna 6 (Integracyjna Szkoła Podstawowa w Radwanowicach) wynosi ok. 22 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada kompetencje lub uprawnienie do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania krajowego transportu drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującą, odpowiednią licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego osób.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał oraz prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu przewozów osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto. Przez jedno zamówienie należy rozumieć usługę dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną.
b) dysponowania sprzętem:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z minimalną ilością miejsc w 1 (jednym) pojeździe wynoszącą minimum 3 miejsc siedzących, a maksymalnie 7 miejsc siedzących przeznaczonych dla przewożonych uczniów (nie licząc miejsc dla kierowcy i opiekuna). Co najmniej 1 (jeden) pojazd dodatkowo musi być wyposażony w windę – podnośnik, pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku. Pojazdy w chwili składania oferty muszą mieć aktualny wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu o przeznaczeniu do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NNW, muszą być dopuszczone do ruchu drogowego oraz posiadać aktualne badania techniczne.
c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie:
- co najmniej 2 osobami, które przy realizacji zamówienia sprawować będą opiekę nad przewożonymi dziećmi w czasie przewozu, posiadającymi uprawnienia do udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej
oraz
- co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wymaganymi do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024r., poz. 594 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Zał. Nr 7 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) Aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności kierowców wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Zał. Nr 4 do SWZ.
c) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane i są wykonywane należycie - Zał. Nr 5 do SWZ.
d) Dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. e, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych – są wykonywane, a jeśli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed dniem składania oferty.
e) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem – Zał. Nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – Zał. Nr 10 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umownych które zostaną wprowadzone do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.