eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaŚwiadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c401b5b-f7f7-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c401b5b-f7f7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067905/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSP.042.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1546590,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 1 – Prowadzenie zajęć integracyjnych
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 819000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 2 – Prowadzenie zajęć z psychologiem, zajęć treningu niwelowania agresji i walki ze stresem oraz warsztatów efektywnej nauki
W ramach Części 2 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć trening niwelowania agresji i walki ze stresem
Zadanie 3. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych
Zadanie 4. Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców
Zadanie 5. Prowadzenie warsztatów efektywnej nauki

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 122150 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 3 – Prowadzenie warsztatów ekologicznych

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 65550 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 4 – Prowadzenie warsztatów z robotyki i programowania oraz zajęć informatycznych
W ramach Części 4 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie warsztatów z robotyki i programowania
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć informatycznych

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 56500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 5 – Prowadzenie zajęć z języka angielskiego

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 6 – Prowadzenie zajęć nauki śpiewu

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8360 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 7 – Prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach muzycznych
W ramach Części 7 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć nauki gry na gitarze
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć nauki gry na pianinie/keyboardzie

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 74580 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 8 – Prowadzenie zajęć sportowych
W ramach Części 8 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z karate
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć nauki tańca
Zadanie 3. Prowadzenie zajęć nauki gry w piłkę nożną

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 145380 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 9 – Prowadzenie zajęć z przedmiotów ścisłych
W ramach Części 9 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z matematyki
Zadanie 2. Prowadzenie warsztatów chemiczno-fizycznych
Zadanie 3. Prowadzenie zajęć szachowych
Zadanie 4. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowe

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 174520 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 10 – Prowadzenie warsztatów z modelarstwa/majsterkowania

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 65550 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474337,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474337,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444

7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-635

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474337,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444

7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-635

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71505 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Zawodowego Factory Talent Piotr Nowaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383634825

7.3.3) Ulica: Zgodna 2/18

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444

7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-635

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10488,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491

7.3.3) Ulica: Okulickiego 16/26

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80682,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80682,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491

7.3.3) Ulica: Okulickiego 16/26

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80682,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168177,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444

7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-635

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-21 do 2025-12-12

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83790 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-17 do 2025-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.