Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00282015/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692
1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c401b5b-f7f7-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c401b5b-f7f7-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067905/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 „Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSP.042.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1546590,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 1 – Prowadzenie zajęć integracyjnych
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 819000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 2 – Prowadzenie zajęć z psychologiem, zajęć treningu niwelowania agresji i walki ze stresem oraz warsztatów efektywnej nauki
W ramach Części 2 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć trening niwelowania agresji i walki ze stresem
Zadanie 3. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych
Zadanie 4. Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców
Zadanie 5. Prowadzenie warsztatów efektywnej nauki
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 122150 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 3 – Prowadzenie warsztatów ekologicznych
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 65550 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 4 – Prowadzenie warsztatów z robotyki i programowania oraz zajęć informatycznych
W ramach Części 4 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie warsztatów z robotyki i programowania
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć informatycznych
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 56500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 5 – Prowadzenie zajęć z języka angielskiego
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 6 – Prowadzenie zajęć nauki śpiewu
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8360 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 7 – Prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach muzycznych
W ramach Części 7 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć nauki gry na gitarze
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć nauki gry na pianinie/keyboardzie
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 74580 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 8 – Prowadzenie zajęć sportowych
W ramach Części 8 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z karate
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć nauki tańca
Zadanie 3. Prowadzenie zajęć nauki gry w piłkę nożną
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 145380 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 9 – Prowadzenie zajęć z przedmiotów ścisłych
W ramach Części 9 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z matematyki
Zadanie 2. Prowadzenie warsztatów chemiczno-fizycznych
Zadanie 3. Prowadzenie zajęć szachowych
Zadanie 4. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowe
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 174520 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 10 – Prowadzenie warsztatów z modelarstwa/majsterkowania
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 65550 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474337,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474337,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444
7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-635
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474337,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115948,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444
7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-635
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71505 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Zawodowego Factory Talent Piotr Nowaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383634825
7.3.3) Ulica: Zgodna 2/18
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444
7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-635
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491
7.3.3) Ulica: Okulickiego 16/26
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80682,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80682,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491
7.3.3) Ulica: Okulickiego 16/26
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80682,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168177,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND SPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442258444
7.3.3) Ulica: Osiedle Oświecenia 8/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-635
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-21 do 2025-12-12Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83790 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-17 do 2025-12-12INNE PRZETARGI MORAWICA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- "Budowa placów zabaw przy świetlicach środowiskowych na terenie gminy Morawica"
- "Budowa placu zabaw przy ZPO w Morawicy -plac zabaw sensoryczny"
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.