eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. "Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ
w Starych Oleszycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5713da2e-2a25-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ
w Starych Oleszycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5713da2e-2a25-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, 7.15 Aktywna integracja.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366831

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-8/1238/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72345,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”. Usługa rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie psychologa z daną osobą/grupą w miejscu realizacji projektu (Oleszyce).
2. Uczestnikami ww. projektu jest 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub umiarkowanym, u których stwierdzono autyzm, upośledzenie umysłowe lub chorobę psychiczną, w wieku od 18 do 64 roku życia, zamieszkujące na terenie powiatu lubaczowskiego.
3. Zamówienie będzie realizowane w wymiarze średniomiesięcznie 14 godzin, wg potrzeb oraz harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7:00-16:00. Łączny wymiar realizacji świadczenia usługi: 336 godzin.
4. Miejsce świadczenia usługi: placówki Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Oleszyce 37-630, przy ul. Mickiewicza 12, ul. Mickiewicza 10 oraz ul. Zamkowa 46a.
5. Usługi poradnictwa psychologicznego świadczone będą w następującym zakresie:
− udzielanie bezpośredniego indywidualnego wsparcia uczestnikom projektu (średnio 0,5 godz./m-c na 1 uczestnika projektu) polegające na poradnictwie psychologicznym i psychospołecznym, prowadzącym do integracji zawodowej i diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, tworzeniu diagnozy zawodowej, określanie preferencji i predyspozycji zawodowych. Łącznie średniomiesięcznie 7 godzin/miesiąc;
− prowadzenie bezpośrednio spotkań grupowych dla uczestników projektu przez cały okres realizacji projektu, mających na celu podniesienie umiejętności
z zakresu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, słabe i mocne strony, zachowania asertywne, współpraca w grupie, odpowiedzialność: 2 razy w miesiącu 1 godzina spotkania dla każdej z 2 grup (średnio 7 osób w grupie), łącznie średniomiesięcznie 4 godziny/miesiąc;
− bezpośredni udział w opracowywaniu Indywidualnych Programów Rehabilitacji dla uczestników projektu, oraz udział w ich realizacji i aktualizacji;
− uczestniczenie bezpośrednio w spotkaniach Zespołu Programowego oraz prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu jak i Zakładu Aktywności Zawodowej – zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym funkcjonowania ZAZ (m.in. kart rehabilitacji, IPR, oceny, listy obecności na indywidualnych i grupowych zajęciach), na wzorach Zamawiającego – średnio 3 godz./miesiąc.
6. Osoba prowadzącą poradnictwo psychologiczne powinna charakteryzować się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami tj. w szczególności: umiejętnością nawiązywania kontaktów, umiejętnością słuchania oraz łatwością prowadzenia rozmowy, otwartością, empatią, umiejętnością diagnozowania potrzeb edukacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 42420,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”. Usługa rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie doradcy zawodowego z daną osobą/grupą w miejscu realizacji projektu (Oleszyce).
2. Uczestnikami ww. projektu jest 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub umiarkowanym, u których stwierdzono autyzm, upośledzenie umysłowe lub chorobę psychiczną, w wieku od 18 do 64 roku życia, zamieszkujące na terenie powiatu lubaczowskiego.
3. Zamówienie będzie realizowane w wymiarze średniomiesięcznie 10 godzin, wg potrzeb oraz harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7:00-16:00. Łączny wymiar realizacji świadczenia usługi: 240 godzin.
4. Miejsce świadczenia usługi: placówki Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Oleszyce 37-630, przy ul. Mickiewicza 12, ul. Mickiewicza 10 oraz ul. Zamkowa 46a.
5. Usługi doradztwa zawodowego świadczone będą w następującym zakresie:
− udzielaniu bezpośredniego indywidualnego wsparcia uczestnikom projektu (średnio 0,5 godz./m-c na 1 uczestnika projektu) polegające na poradnictwie zawodowym, prowadzącym do integracji zawodowej i diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, tworzeniu diagnozy zawodowej, określanie preferencji
i predyspozycji zawodowych. Łącznie średniomiesięcznie 7 godzin/miesiąc;
− bezpośrednim prowadzeniu spotkań grupowych dla uczestników projektu przez cały okres realizacji projektu, mających na celu rozwijanie umiejętności
i kompetencji zawodowych: 1 raz w miesiącu 1 godzina spotkania dla każdej
z 2 grup (średnio 7 osób w grupie) z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy, prowadzenie symulacji rozmów kwalifikacyjnych, łącznie średniomiesięcznie 2 godziny/miesiąc;
− bezpośrednim udziale w opracowywaniu Indywidualnych Programów Rehabilitacji dla uczestników projektu, oraz udział w ich realizacji i aktualizacji;
− uczestniczenie bezpośrednio w spotkaniach Zespołu Programowego oraz prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu jak i Zakładu Aktywności Zawodowej – zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym funkcjonowania ZAZ (m.in. kart rehabilitacji, IPR, oceny, listy obecności na indywidualnych
i grupowych zajęciach) – średnio 1 godz./miesiąc.
7. Osoba prowadzącą doradztwo zawodowe powinna charakteryzować się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami tj. w szczególności: umiejętnością nawiązywania kontaktów, umiejętnością słuchania oraz łatwością prowadzenia rozmowy, otwartością, empatią, umiejętnością diagnozowania potrzeb edukacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 29925,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie realizacji zamówienia do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52080,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie realizacji zamówienia do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.