eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaTransport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8696e341-2e33-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8696e341-2e33-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.26.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Objeździe”.
1) Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych na wskazanych przez Zamawiającego trasach, tj: w ramach Zadania Nr 1 – Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2 (dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w skład którego wchodzi: Szkoła Podstawowa w Objeździe i Przedszkole w Objeździe). W ramach zakupionego biletu miesięcznego Wykonawca zapewnia przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonych: przedszkola i szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych w szkole i w przedszkolu oraz odwiezienie dzieci i uczniów po zajęciach w przedszkolu, lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.
2) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
3) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.1 do SWZ - tj. 230 biletów (trasa nr 1 - 90 biletów, trasa nr 2 - 140 biletów).
4) Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 roku poz. 1047 z późn. zm.).
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.1a część I do SWZ, projekt umowy załącznik nr 8.1 do SWZ dot. części I oraz załączniki nr 9, 9.1.
6) Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 503910,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i szkół w m. Ustka szkół w Gminie Ustka i m. Ustka”.
1) Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych na wskazanych przez Zamawiającego trasach, tj: w ramach Zadania Nr 2 - Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6 (dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i szkół w m. Ustka). W ramach zakupionego biletu miesięcznego Wykonawca zapewnia przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.
2) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
3) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.2 do SWZ - tj. 217 biletów (trasa nr 3 -70 biletów, trasa nr 4 - 40 biletów, trasa nr 5 - 90 biletów, trasa nr 6 - 17 biletów).
4) Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 roku poz. 1047 z późn. zm.).
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.2a część II do SWZ, projekt umowy załącznik nr 8 do SWZ dot. części II oraz załączniki nr 9, 9.2.
6) Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 514065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej w skrócie PZP zawiadamiam, iż Zamawiający - Gmina Ustka, unieważnia w trybie art. 255 pkt 3 PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym wariant 1, bez negocjacji - Art. 275 pkt. 1 ustawy PZP pt. „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół - Część I: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Objeździe”.

Uzasadnienie
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ww. postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację ww. zadania wynosi 150.000,00 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną - 675.595,00 zł
W związku z powyższym, zgodnie z wskazanym w/w przepisie cyt. "cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675595,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675595,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej w skrócie PZP zawiadamiam, iż Zamawiający - Gmina Ustka, unieważnia w trybie art. 255 pkt 3 PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym wariant 1, bez negocjacji - Art. 275 pkt. 1 ustawy PZP pt. „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół - Część II: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i szkół w m. Ustka szkół w Gminie Ustka i m. Ustka”.

Uzasadnienie
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ww. postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację ww. zadania wynosi 150.000,00 zł brutto.
Cena z najniższą ceną - 688.500,00 zł
W związku z powyższym, zgodnie z wskazanym w/w przepisie cyt. "cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688500 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.