eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaDostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2023-09-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ W ¦WIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811909

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkañska 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f087328-260e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00390909

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314374

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAO.2520.2.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 250694,82 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 125347,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr I - Dostawa miêsa wieprzowego, wo³owego i produktów miêsnych

Kod CPV: 15100000-9 Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50012,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr II - Dostawa miêsa drobiowego i podrobów

Kod CPV: 15112000-6 Drób

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34080,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr III - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich

Kody CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24026,90 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr IV - Dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich

Kod CPV: 15810000-9 Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22895,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr VA - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny gie³dowe)

Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32226,46 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr VB - Dostawa warzyw, owoców i przetworów

Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31073,00 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr VI- Dostawa jaj i pozosta³ych artyku³ów spo¿ywczych

Kody CPV:
15800000-6 Ró¿ne produkty spo¿ywcze
03142500-3 Jaja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 56681,46 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25943,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 26776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25943,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272359947

7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25943,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10551,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10551,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272359947

7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10551,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7980,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12025,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7980,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa nr 122

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7981,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11447,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11447,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11447,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA S.C. JAN i PATRYK PRZYBYLSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 884 001 15 24

7.3.3) Ulica: Wa³brzyska nr 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11447,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13945,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13945,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13945,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951293690

7.3.3) Ulica: ZAU£EK ROGOZIÑSKI nr 1 lok. 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 51-116

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13945,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14119,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14119,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14119,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951293690

7.3.3) Ulica: ZAU£EK ROGOZIÑSKI nr 1 lok. 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 51-116

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14148,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24666,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27465,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24666,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno –Tassi Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272359947

7.3.3) Ulica: Staniewicka nr 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 24666,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.