eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomTransport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Strzegom do/z: ZSS w Świdnicy, OREW w Świdnicy oraz SOSW w Kątach Wrocławskich w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Strzegom do/z: ZSS w Świdnicy, OREW w Świdnicy oraz SOSW w Kątach Wrocławskich w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Strzegom do/z: ZSS w Świdnicy, OREW w Świdnicy oraz SOSW w Kątach Wrocławskich w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fc52af8-2404-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.10.2024.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272075,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom niepełnosprawnym z terenu gminy Strzegom przewozu do placówek oświatowych:
1) Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3,
2) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Słobódzkiego 28,
3) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, 55 – 080 Kąty Wrocławskie, ul. M. Drzymały 13.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe:
1) Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy, ul. Słobódzkiego 28 w Świdnicy – dowóz 4 uczniów niepełnosprawnych, w tym 3 uczniów na wózkach inwalidzkich,
dowóz na godzinę 8.00 z miejscowości:
- Jaroszów - 2 uczniów, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim
- Strzegom - 2 uczniów na wózku inwalidzkim
odwóz o godzinie 13.00 do miejscowości:
-Jaroszów - 2 uczniów, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim
-Strzegom - 2 uczniów na wózku inwalidzkim,
2) Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3 w Świdnicy – dowóz 3 uczniów niepełnosprawnych
dowóz na godzinę 8.00 z miejscowości:
- Stanowice - 2 uczniów
- Morawa - 1 uczeń
odwóz o godzinie 15.00 do miejscowości:
- Stanowice - 2 uczniów
- Morawa - 1 uczeń
3) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Michała Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie - dowóz 2 uczniów niepełnosprawnych
dowóz na godzinę 7.30 z miejscowości :
- Strzegom - 2 uczniów
odwóz o godzinie 14.15 od poniedziałku do czwartku i o godzinie 13.10 w piątki do miejscowości:
- Strzegom - 2 uczniów .
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
1) wystąpienie do dyrektorów szkół/ośrodków wskazanych w punkcie 2.4 SWZ o otrzymanie wykazu imiennego wraz z adresami zamieszkania uczniów objętych dowozem przed rozpoczęciem realizacji zadania,
2) ustalenie szczegółowych godzin kursów z rodzicami uczniów objętych dowozem, na podstawie tygodniowego planu lekcyjnego danej szkoły/ośrodka i przekazanie ich Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonania usługi,
3) posiadanie pojazdów służących do przewozu uczniów niepełnosprawnych wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2010, przez cały okres obowiązywania umowy,
4) używanie pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich tj. wyposażonych w windę lub najazd oraz specjalne umocowania na wózki inwalidzkie, posiadających aktualne przeglądy techniczne niezbędne do świadczenia niniejszej usługi oraz ich oznakowanie jako środków transportu do przewozu osób niepełnosprawnych,
5) objęcie uczniów ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków,
6) dostarczenie Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania świadczonych usług kserokopii aktualnych badań technicznych pojazdu,
7) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych
w związku ze świadczeniem usługi oraz w związku ze zdarzeniami losowymi,
8) przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zawarcia umowy, kopii polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku, gdy okres ubezpieczenia upływa wcześniej niż termin zakończenia świadczenia usługi, przedłożenia nie później niż ostatniego dnia obowiązywania ubezpieczenia kopii dowodu jego przedłużenia wraz z kopią polisy ubezpieczeniowej lub kopią przedłużenia okresu ubezpieczenia. W przypadku braku polisy Wykonawca może złożyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej,
9) złożenie oświadczenia o braku roszczeń osób trzecich, które mogą być zaspokojone z wyżej wymienionej polisy ubezpieczeniowej,
10) przedłożenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty składki ubezpieczeniowej lub każdej jej raty, nie później niż w terminie 7 dni od dnia w którym upłynął termin zapłaty,
11) zapewnienie przewożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sprawności i czystości pojazdów,
12) w przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi zapewnienie transportu zastępczego przez innego przewoźnika lub własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie wskazanym w formularzu oferty od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu,
13) zapewnienie sprawności pojazdu w okresie jesienno-zimowym, w szczególności wyposażenia pojazdów w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów,
14) realizacja transportu przez kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
15) posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
16) posiadanie, jako niezbędnego elementu wyposażenia, sprawnego telefonu komórkowego, umożliwiającego kontakt z opiekunem podczas przewozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), projektowane postanowienia umowy nie mogą przewidywać możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez zamawiającego bez wskazania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewidział, iż okresem rozliczeniowym za wykonane przez Wykonawcę przewozy będzie miesiąc kalendarzowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wykonane w okresie rozliczeniowym przewozy wynagrodzenie miesięczne, wynikające z iloczynu faktycznej liczby wykonanych kursów i wynagrodzenia za 1 kurs wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W specyfikacji warunków zamówienia Zamawiający zastrzegł możliwość zmiany harmonogramu dowozów i odwozów w przypadku zmian organizacji pracy placówek oświatowych, a w szczególności wynikających ze zmian planu lekcji oraz zmiany miejsca zamieszkania przewożonych uczniów, a w szczególnych sytuacjach także rezygnację z wykonania kursu przez Wykonawcę. W takim przypadku, zgodnie z art.433 pkt 4 ustawy Pzp, w projektowanych postanowieniach umowy powinny znaleźć się zapisy o minimalnym zakresie zamówienia, jaki Zamawiający będzie zobowiązany zrealizować. Wskazanie minimalnego zakresu zamówienia jest informacją istotną dla Wykonawcy już na etapie szacowania wartości oferty oraz podejmowania decyzji o udziale w postępowaniu. Do obowiązków Zamawiającego należy zdefiniowanie minimalnego zakresu świadczenia jakie, na podstawie zawartej umowy, gwarantuje Wykonawcy związane z tym zakresem umowy wynagrodzenie.
Celem każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłonienie wykonawcy z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Brak wskazanych wyżej zapisów uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324162,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.