Og³oszenie z dnia 2024-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i budowy wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. S³owackiego 26 w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wadowice - Urz±d Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Paw³a II 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu i budowy wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. S³owackiego 26 w Wadowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-119aa405-390d-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00394586
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051790/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.32 Wykonanie remontu i budowy wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. S³owackiego 26 w Wadowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-119aa405-390d-11ef-b37c-4e696a6d8c253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz
za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@wadowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Burmistrz Wadowic, Urz±d Miejski w Wadowicach, Plac Jana Paw³a II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: um@wadowice.pl
2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urz±d Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Paw³a II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1605 ), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane, stosowanie do art.22 RODO;
8) w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
− prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych (art.15 RODO);
− prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocze¶nie skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w
art.18 ust.2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (art.77 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.83.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamierzonej inwestycji jest budowa instalacji centralnego ogrzewania i remont instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym po³o¿onym w miejscowo¶ci Wadowice przy ul. S³owackiego 26, na dzia³kach nr 3670, 3671. Zakres opracowania obejmuje budowê instalacji centralnego ogrzewania od projektowanego wêz³a cieplnego w kondygnacji piwnic do poszczególnych lokali mieszkalnych oraz remont instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej w mieszkaniach. Prace nale¿y wykonaæ w nastêpuj±cych mieszkaniach na parterze: M1, M2, M2a, M3, M4 oraz na pierwszym piêtrze: M5, M7, M9, M10. Do mieszkañ na pierwszym piêtrze: M6 i M8, nale¿y wykonaæ tylko skrzynkê z ciep³omierzem na korytarzu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta Wykonawcy, która uzyska ³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) stanowi±cych sumê przyznanych w ramach ka¿dego kryterium.
Cena (C)
Wyd³u¿enie okresu rêkojmi (R)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu rêkojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaWykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimum 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100)
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
2.1. Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, roboty budowlane, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, co najmniej: jedn± robotê polegaj±c± na budowie lub remoncie instalacji sanitarnej, instalacji C.O. (centralne ogrzewanie) lub instalacji C.W.U. (ciep³a woda u¿ytkowa) o warto¶ci min. 100 000,00 z³.
2.2. Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi mieæ do dyspozycji osoby legitymuj±ce siê kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zosta³y tym osobom powierzone.
W szczególno¶ci Wykonawca bêdzie dysponowa³ osobami na wymienionych w poni¿szej tabeli stanowiska.
Lp. Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia)
1. Kierownik robót
sanitarnych Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w pkt 6.1 SWZ– za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty.2. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu– za³±cznik nr 1 do SWZ
3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby– za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy).
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
5. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±
6. Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby (za³±cznik nr 6 do SWZ- je¿eli dotyczy), potwierdzaj±ce stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów i okre¶laj±cy w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostepniaj±cego zasoby,
- sposób i okres udostepnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniaj±cego te zasoby, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cym zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. W przypadku, o którym mowa w pkt.6.3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie, o których mowa w pkt 7.6.1. SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj oraz zakres zmian umowy zawarty jest § 18 Projektowanych Postanowieniach Umowy (Rozdzia³ III SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497), zwana dalej „ustaw± sankcyjn±” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek u¿ytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach z podzia³em na 2 zadania
- Wykonanie remontu i budowy wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. S³owackiego 26 w Wadowicach
- Dostawa dwóch zestawów napêdów ortopedycznych oraz kompletu rozwiertaków ¶ródszpikowych wraz z prowadnicami dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Budowa ¼ród³a ciep³a opartego na pompach ciep³a zlokalizowanych na zrzucie ¶cieków z oczyszczalni ¶cieków w Wadowicach wraz z zabudow± instalacji PV
- Remont niektórych pomieszczeñ budynku S±du Rejonowego w Wadowicach - czê¶æ II
- Przedmiot zamówienia obejmuje: us³ugi sprz±tania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
wiêcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Remont pokrycia dachowego nad czê¶ci± administracyjn± budynku Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- "Remont i modernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznych"
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej na nowych osiedlach wraz z przebudow± istniej±cej oraz budow± sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydro¿nej z figur± ¶w. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej kompleksu budynków O¶rodka Zdrowia, Urzêdu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.