eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯uromin"Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta ¯uromin"



Og³oszenie z dnia 2023-09-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
"Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c20277d7-2ab6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00396667

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024305/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 „Modernizacjê o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00323601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.11.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 441000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta ¯uromin polegaj±ca na wymianie istniej±cych opraw o¶wietleniowych na oprawy o¶wietleniowe ze ¼ród³em ¶wiat³a LED.

Szczegó³owy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia zawieraj± za³±czniki do SWZ:
Za³. Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Za³. Nr 2 do SWZ – Wykaz opraw do wymiany

Wspólny S³ownik Zamówieñ kod (CPV):
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 – Lampy i oprawy o¶wietleniowe
45316110-9 – Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego


Inwestycja dofinansowana jest ze ¶rodków Krajowych - Program Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie „Modernizacja o¶wietlenia oraz wymiana ¼róde³ ciep³a”

3.2 Gwarancja
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty monta¿owe – zgodnie z deklaracj± Wykonawcy, nie mniej ni¿ 24 miesi±ce oraz na oprawy minimum 10 lat.

3.3 Zakres i obowi±zki Wykonawcy
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania w szczególno¶ci nastêpuj±cych czynno¶ci zmierzaj±cych do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Uzgodnienie prac z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA O¶wietlenie S.A.;
2) Demonta¿ 493 szt. istniej±cych opraw;
3) Dostawa opraw o¶wietleniowych ulicznych LED, zgodnych ze z³o¿on± ofert±, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w liczbie 493 szt.. Moc opraw musi byæ dostosowana do istniej±cych potrzeb i warunków natê¿enia ¶wiat³a o¶wietlanych powierzchni.
4) Dostawa i monta¿ wysiêgników o¶wietleniowych jedno- i dwuramiennych, stalowe, ocynkowane ogniowo z uchwytami monta¿owymi w ilo¶ci 467 szt.;
5) Podczas monta¿u opraw, je¶li ¶wiat³o punktu ¶wietlnego jest ograniczone przez ga³êzie drzew, nale¿y usun±æ przeszkodê przez przyciêcie.
6) Wykonanie pomiarów skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej.
7) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli.
8) Wykonanie pomiarów natê¿enia o¶wietlenia dla wskazanych przez Zamawiaj±cego odcinków modernizowanego o¶wietlenia.
9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegaj±cych wymianie.
10) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty monta¿owe – zgodnie z deklaracj± Wykonawcy, nie mniej ni¿ 24 miesi±ce oraz na oprawy minimum 10 lata. W ramach gwarancji Wykonawca zobowi±zuje siê do utrzymania w stanie niepogorszonym parametrów technicznych i u¿ytkowych zamontowanych urz±dzeñ uzyskanych w wyniku realizacji zadania. Zamawiaj±cemu przys³uguj± pe³ne uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne w ww. okresie niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji. Udzielaj±c gwarancji Wykonawca zapewnia bezp³atne czynno¶ci przegl±dów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia, koszt ten Wykonawca winien uwzglêdniæ w wynagrodzeniu.
11) Wykonawca jest zobowi±zany do uiszczenia op³at za zajêcie pasa drogowego przy drogach wojewódzkich i powiatowych.
12) Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ wy³±cznie urz±dzenia fabrycznie nowe spe³niaj±ce wymagane normy jako¶ciowe obowi±zuj±ce w tym zakresie.
13) Wykonawca jest zobowi±zany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
14) Wykonanie robót, odbiory oraz organizacjê robót (BHP, p.po¿, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót nale¿y prowadziæ w oparciu o aktualne normy i przepisy prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
15) Wykonawca ponosi koszt transportu zdemontowanych opraw we wskazane miejsce sk³adowania ustalone przez Wykonawcê z Zamawiaj±cym.
16) Procedury i koszty zwi±zane z przerwami, w³±czeniami dostaw pr±du, bez których nie bêdzie mo¿liwa realizacja przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzglêdniæ przy opracowaniu oferty zgodnie z przyjêtymi zasadami Energa O¶wietlenie. Wykonawca ponosi koszty z tym zwi±zane.
17) Zamawiaj±cy wymaga, aby kierowanie robotami wymiany lamp odbywa³o siê przez osobê/y posiadaj±c±/e wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych.

4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty przygotowawcze,
- modernizacja o¶wietlenia ulicznego,
- wymiana istniej±cych opraw o¶wietleniowych,
- kierowanie pojazdami,
- obs³uga maszyn budowlanych,
- wykonanie innych czynno¶ci (prac fizycznych) zwi±zanych z wykonaniem bezpo¶rednio prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osoby kieruj±ce budow±: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materia³ów budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 454485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1414693,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077

7.3.3) Ulica: A. J.Ch Szucha 11B lok. H2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 454485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.