eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoMODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY "A", WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI - I ETAP



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.2.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000186424

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Dworcowa 53

1.4.2.) Miejscowość: Koronowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: 523822246

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@zsz-koronowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-koronowo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396782

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00373822

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, ukierunkowane na
dostosowanie istniejącego układu funkcjonalno-użytkowego do nowych potrzeb– polepszenie dostępności dla osób ze
szczególnymi potrzebami oraz poprawę estetyki wnętrza budynku poprzez wymianę wyeksploatowanych materiałów
wykończeniowych i osprzętu instalacyjnego oraz odnowienie powłok malarskich.
2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż schodołazu gąsienicowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 1 rok
przed zawarciem umowy, wraz z jego uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
4) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji
przedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów
Budownictwa.
6) Zamawiający informuje, że w czasie realizacji zamówienia na terenie budynku podlegającego robotom budowlanym
funkcjonować będzie sekretariat szkoły i gabinet Dyrektora. Wykonawca winien brać pod uwagę ten fakt przy planowaniu
realizacji robót i organizacji zaplecza budowy.
7) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły. Należy wziąć ten fakt pod uwagę
podczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie
umownym.
8) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne
jakie wskazano w materiałach do niniejszego postępowania lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte
przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, w
szczególności obciążeń prawami osób trzecich.
9) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów
budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać,
co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021, poz.
1213 z późn. zm.).
10) Dostarczony schodołaz musi posiadać wszelkie aktualne atesty, certyfikaty i deklaracje:
 deklaracja zgodności CE (dla produktów wprowadzanych na rynek UE)
 dyrektywa WE w sprawie zgodności wyrobów medycznych klasy I EU2017/745 (MDR)
 procedura oceny zgodności (MDR)
 certyfikat czyli deklaracja zgodności dopuszczająca do użytku
 szczególnie istotne normy: ISO 7176-23:2002, ISO 7176-28:2012, ISO 7176-14:2008, ISO 7176-21:2009

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, ukierunkowane na
dostosowanie istniejącego układu funkcjonalno-użytkowego do nowych potrzeb– polepszenie dostępności dla osób ze
szczególnymi potrzebami oraz poprawę estetyki wnętrza budynku poprzez wymianę wyeksploatowanych materiałów
wykończeniowych i osprzętu instalacyjnego oraz odnowienie powłok malarskich, wyłącznie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, jako klatka schodowa (przedmiar robót - pozycja nr 1 – grupa - klatka schodowa).
Wskazany zakres stanowi Etap I realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową i jest przedmiotem niniejszego postępowania.

2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż schodołazu gąsienicowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 1 rok
przed zawarciem umowy, wraz z jego uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
4) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji
przedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów
Budownictwa.
6) Zamawiający informuje, że w czasie realizacji zamówienia na terenie budynku podlegającego robotom budowlanym
funkcjonować będzie sekretariat szkoły i gabinet Dyrektora. Wykonawca winien brać pod uwagę ten fakt przy planowaniu
realizacji robót i organizacji zaplecza budowy.
7) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły. Należy wziąć ten fakt pod uwagę
podczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie
umownym.
8) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne
jakie wskazano w materiałach do niniejszego postępowania lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte
przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, w
szczególności obciążeń prawami osób trzecich.
9) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów
budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać,
co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021, poz.
1213 z późn. zm.).
10) Dostarczony schodołaz musi posiadać wszelkie aktualne atesty, certyfikaty i deklaracje:
 deklaracja zgodności CE (dla produktów wprowadzanych na rynek UE)
 dyrektywa WE w sprawie zgodności wyrobów medycznych klasy I EU2017/745 (MDR)
 procedura oceny zgodności (MDR)
 certyfikat czyli deklaracja zgodności dopuszczająca do użytku
 szczególnie istotne normy: ISO 7176-23:2002, ISO 7176-28:2012, ISO 7176-14:2008, ISO 7176-21:2009

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-15 10:00

Po zmianie:
2023-09-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-15 10:15

Po zmianie:
2023-09-21 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.