eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoMODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY "A", WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI - I ETAP



Ogłoszenie z dnia 2023-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000186424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 53

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523822246

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@zsz-koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/811610

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f250bbb-471d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00268554/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja klatki schodowej głównego budynku szkoły "A", wraz z instalacją schodołazu, celem zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ.S.261.2.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, ukierunkowane na
dostosowanie istniejącego układu funkcjonalno-użytkowego do nowych potrzeb– polepszenie dostępności dla osób ze
szczególnymi potrzebami oraz poprawę estetyki wnętrza budynku poprzez wymianę wyeksploatowanych materiałów
wykończeniowych i osprzętu instalacyjnego oraz odnowienie powłok malarskich, wyłącznie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, jako klatka schodowa (przedmiar robót - pozycja nr 1 – grupa - klatka schodowa).
Wskazany zakres stanowi Etap I realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową i jest przedmiotem niniejszego postępowania.

2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż schodołazu gąsienicowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 1 rok
przed zawarciem umowy, wraz z jego uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
4) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji
przedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów
Budownictwa.
6) Zamawiający informuje, że w czasie realizacji zamówienia na terenie budynku podlegającego robotom budowlanym
funkcjonować będzie sekretariat szkoły i gabinet Dyrektora. Wykonawca winien brać pod uwagę ten fakt przy planowaniu
realizacji robót i organizacji zaplecza budowy.
7) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły. Należy wziąć ten fakt pod uwagę
podczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie
umownym.
8) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne
jakie wskazano w materiałach do niniejszego postępowania lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte
przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, w
szczególności obciążeń prawami osób trzecich.
9) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów
budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać,
co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021, poz.
1213 z późn. zm.).
10) Dostarczony schodołaz musi posiadać wszelkie aktualne atesty, certyfikaty i deklaracje:
 deklaracja zgodności CE (dla produktów wprowadzanych na rynek UE)
 dyrektywa WE w sprawie zgodności wyrobów medycznych klasy I EU2017/745 (MDR)
 procedura oceny zgodności (MDR)
 certyfikat czyli deklaracja zgodności dopuszczająca do użytku
 szczególnie istotne normy: ISO 7176-23:2002, ISO 7176-28:2012, ISO 7176-14:2008, ISO 7176-21:2009

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie przepisu art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, na ogłoszenie o numerze 2023/BZP 00373822/01 z dnia 30.08.2023 r. do dnia składania ofert tj,. do 21 września 2023 r. wpłynęła jedna oferta. Oferta została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie dyspozycji art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt, iż jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający, na podstawie dyspozycji zawartej w art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, iż jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.