eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d518bb79-39e0-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053080/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d518bb79-39e0-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu
platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
2) Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi
certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach
zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1797 z późn. zm.) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
3) Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Łasku, ul. Warszawska 14,
98-100 Łask, tel. +48 43 676 83 00, e-mail: um@lask.pl.
2. Inspektorem danych osobowych w Gminie Łask jest firma Elit Partner Sp. z o.o. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@lask.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku” (sygnatura postępowania RO.271.13.2024), prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku” finansowanego w ramach zadania budżetowego „Modernizacja i rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku".

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
1) Cena ofertowa (80%, maks. 80 punktów)
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie określona według wzoru:
PC = Cn/Cbo x 100 x 80%
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najniższa cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
2) Doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (20%, maks. 20 punktów)
Ocenie poddane zostanie doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej skierowanego do realizacji zamówienia.
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie określona według poniższych zasad na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę punktu w załączniku nr 1 do SWZ – Wzór formularza ofertowego dotyczącego doświadczenia koordynatora nadzoru inwestorskiego wszystkich branż oraz inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowalnej skierowanego do realizacji zamówienia:
a) za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres posiadanych uprawnień budowlanych jest krótszy, w tym okresie, pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) branży konstrukcyjno-budowlanej nad wykonaniem:
 2 robót polegających na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m – oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium oceny ofert,
 3 lub więcej robót polegających na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m – oferta otrzyma 20 punktów w tym kryterium oceny ofert.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza również wykazanie się doświadczeniem zawodowym w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach odrębnych zadań dla pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz dla pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m na obiekcie stadionowym, tj.: wykazanie się nadzorem inwestorskim nad:
• 2 parami robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych zadań obejmujących 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m, lub
• 1 robotą budowlaną polegającą na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m i 1 parą robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych zadań obejmujących 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m.
b) w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w Formularzu ofertowym punktu dotyczącego doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej skierowanego do realizacji zamówienia – oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium oceny ofert.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;

4) zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu Zamawiający określa ten warunek w następujący sposób – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, tj. zakończyli:

 co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym nadzorze inwestorskim w zakresie m.in. branży konstrukcyjno-budowalnej, sanitarnej, elektroenergetycznej nad wykonaniem roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m , lub

 co najmniej 4 usługi polegające na kompleksowym nadzorze inwestorskim w zakresie m.in. branży konstrukcyjno-budowalnej, sanitarnej, elektroenergetycznej, z których:
• dwie obejmowały wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz
• dwie obejmowały robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m, lub

 co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym nadzorze inwestorskim w zakresie m.in. branży konstrukcyjno-budowalnej, sanitarnej, elektroenergetycznej, z których:
• jedna obejmowała wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m oraz
• jedna obejmowała wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz
• jedna obejmowała wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m.

b) dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż oraz jednocześnie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża konstrukcyjno-budowalna, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) branży konstrukcyjno-budowlanej nad wykonaniem 2 robót budowlanych polegających na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza również wykazanie się posiadaniem doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża konstrukcyjno-budowalna, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach odrębnych zadań dla pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz dla pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m na obiekcie stadionowym, tj. wykazanie się posiadaniem doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża konstrukcyjno-budowalna, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad:

• 2 parami robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych zadań obejmujących 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m, lub

• 1 robotą budowlaną polegającą na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m i 1 parą robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych zadań obejmujących 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m.

c) dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

d) dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

e) dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży geologicznej posiadającą uprawnienia do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2023 r. poz. 633 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi/roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

2) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ),

b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W treści umowy podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji i wynagrodzenia Wykonawcy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków
handlowych niekorzystnych dla zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1 z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. L 78 z 17.03.2014, s. 6 z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507);
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.