Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307262/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00327929/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818886595
1.5.8.) Numer faksu: 818886596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_pulawy@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c784ea0-221b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PL.2370.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - dostawa 40 kompletów ubrań specjalnych 4-częściowych i 40 par spodni lekkich ubrania specjalnego;
2) Część 2 - dostawa 35 szt. hełmów;
3) Część 3 - dostawa 56 par butów służbowych tekstylnych;
4) Część 4 – dostawa 73 kpl. bielizny termo aktywnej trudnopalnej;
5) Część 5 - dostawa 73 par rękawic technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294609,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294609,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5641796277
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277
7.3.3) Ulica: Borowa 8
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294609,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dostawa 40 kompletów ubrań specjalnych 4-częściowych i 40 par spodni lekkich ubrania specjalnego:
1. FENIX.MARKET SP. Z O.O. 36-002 STOBIERNA 749a, NIP: 517-042-14-82, 274 000,00 zł
2. Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B 22-300 Krasnystaw NIP: 564 179 62 77, 294 609,60 zł
Część II
Dostawa 35 szt. hełmów:
1. P.P.U.H. Supron1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota 32-300 Olkusz ul. Kluczewska 3, NIP: 637-010-28-88, 83 086,50 zł
2. Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B 22-300 Krasnystaw NIP: 564 179 62 77, 86 882,65 zł
3. Rosenabuer Polska sp. z o.o. 05-152 Palmiry ul. Warszawska 5, NIP: 1182172226, 86 882,65 zł
Część III
Dostawa 56 par butów służbowych tekstylnych:
1. PPHU Krismark Krystyna Łopuszańska 05-500 Piaseczno ul. Granitowa 49, NIP: 5210401452,
29 205,12 zł
2. Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B 22-300 Krasnystaw, NIP: 564 179 62 77, 33 682,32 zł
3. Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy 33-150 Wola Rzędzińska, NIP: 873 180 49 06, 35 817,60 zł
Część IV
Dostawa 73 kpl. bielizny termo aktywnej trudnopalnej:
1. FENIX.MARKET SP. Z O.O. 36-002 STOBIERNA 749a, NIP: 517-042-14-82, 43 946,00 zł
2. Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B 22-300 Krasnystaw, NIP: 564 179 62 77, 43 945,92 zł
3. Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy 33-150 Wola Rzędzińska, NIP: 873 180 49 06, 39 273,25 zł
Część V
Dostawa 73 par rękawic technicznych:
1. FENIX.MARKET SP. Z O.O. 36-002 STOBIERNA 749a, NIP: 517-042-14-82, 13 140,00 zł
2. P.P.U.H. Supron1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota32-300 Olkusz ul. Kluczewska 3, NIP: 637-010-28-88, 10 295,32 zł
3. Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B 22-300 Krasnystaw, NIP: 564 179 62 77, 11 672,70 zł
4. Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy 33-150 Wola Rzędzińska, NIP: 873 180 49 06,
13 505,31 zł
Część I Dostawa 40 kompletów ubrań specjalnych 4-częściowych i 40 par spodni lekkich ubrania specjalnego: Małe przedsiębiorstwo- Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B, 22-300 Krasnystaw, woj. Lubelskie, NIP: 564 179 62 77, Wartość umowy: 294 609,60 zł, Data zawarcia umowy: 23.08.2023 r. czas realizacji umowy: 4 miesiące.
Część II Dostawa 35 szt. hełmów: Małe przedsiębiorstwo- P.P.U.H. Supron1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,woj. małopolskie, 32-300 Olkusz ul. Kluczewska 3, NIP: 637-010-28-88, Wartość umowy: 83 086,50 złData zawarcia umowy: 23.08.2023 r. czas realizacji umowy: 4 miesiące.
Część III Dostawa 56 par butów służbowych tekstylnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, PPHU Krismark Krystyna Łopuszańska 05-500 Piaseczno ul. Granitowa 49, woj. mazowieckie , NIP: 5210401452, Wartość umowy: 29 205,12 zł,Data zawarcia umowy: 23.08.2023 r. czas realizacji umowy: 4 miesiące.
Część IV: Dostawa 73 kpl. bielizny termo aktywnej trudnopalnej: Małe przedsiębiorstwo- Arpapol 2 Sp. z o.o. ul. Borowa 8B 22-300 Krasnystaw, NIP: 564 179 62 77, Wartość umowy: 43 945,92 zł, Data zawarcia umowy: 23.08.2023 r. czas realizacji umowy: 4 miesiące.
Część V Dostawa 73 par rękawic technicznych: Małe przedsiębiorstwo-
P.P.U.H. Supron1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, woj. małopolskie, 32-300 Olkusz ul. Kluczewska 3, NIP: 637-010-28-88, Wartość umowy: 10 295,32 zł, Data zawarcia umowy: 23.08.2023 r. czas realizacji umowy: 4 miesiące.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
- "Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów jednorazowego użytku w okresie 18 miesięcy
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.