Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00391866/01 - Wynik z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1881f924-1753-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.22.2024.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część I: odc. rowu: Ju-7-1 (410 mb.) na dz. nr: 15/1, 15/2, ark. 01, obr. Junikowo w rejonie ul. Wołczyńskiej w Poznaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 a do umowy – pn. lokalizacja;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załączniki nr 1 a do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 a do umowy;
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część II: odc. rowu: Ju-7-1 (630 mb.) na dz. nr: 595/1, ark. 05, 595/2, ark. 08, obr. Plewiska w rejonie ul. Frezjowa-Hiacyntowa w Poznaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3b do umowy – pn. lokalizacja;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 b do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 b do umowy.
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 235000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część III: odc. rowu: Ju-7-1 (486 mb.) na dz. nr: 591, ark. 05, obr. Plewiska w rejonie ul. Hiacyntowej w Poznaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 c do umowy – pn. lokalizacja;2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 c do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 c do umowy.
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 161000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175681,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175681,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAMAC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383865766
7.3.3) Ulica: Łosiniec 67d
7.3.4) Miejscowość: Łosiniec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-285
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175681,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281928,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281928,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAMAC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383865766
7.3.3) Ulica: Łosiniec 67d
7.3.4) Miejscowość: Łosiniec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-285
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281928,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej łączącej ul. Poziomkową z ul. Tuwima w km od 0+014,86 do km 0+723,64 w miejscowości Chełmek, Gmina Chełmek
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Sobków - V etap Bizoręda Szczepanów
- Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
- Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego
- Przebudowa kolektora odprowadzającego wody opadowo roztopowe na działkach w Moderówce
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.