Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00353158/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Warszawska 89
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-083
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895212882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubieniecka@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75be83d-2fad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130528/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.20 Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OL.D-3.2421.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań:Zadanie nr 1 - Remont drogi krajowej nr 16 na odcinku Wysokie - Skomętno od km 310+640 do km 311+400
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1201852,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań:Zadanie nr 2 - Remont drogi krajowej nr 16 na odcinku Kosewo – Baranowo od km 213+800 do km 214+600
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 877588,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań:Zadanie nr 3 - Remont drogi krajowej nr 16 na odcinku Nowe Guty – Okartowo od km 255+511 do km 256+011
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 510872,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań:Zadanie nr 4 - Remont drogi krajowej nr 15 na odcinku Ryńskie – W. Ostróda Zach. Od km 359+030 do km 360+070
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 2149598,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zabiegów remontowych typu nakładka w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 5 zadań:Zadanie nr 5 - Remont drogi krajowej nr 58 na odcinku Ochódno – Stare Kiejkuty od km 64+800 do km 65+700
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 858113,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, tj. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo, z ceną brutto
1 645 868,22 zł.
Cena oferty przekracza kwotę, jaką zamierzamy przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1 189 953,05 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia założonej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1645868,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1645868,22 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zakresie Zadania nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zakresie Zadania nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3220449,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3220449,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3220449,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem
nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322044941 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, tj. STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, z ceną brutto 1 522 598,82 zł.
Cena oferty przekracza kwotę, jaką zamierzamy przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 849 617,42 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia założonej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1522598,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1522598,82 PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.