eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Korczyn"Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz przepompowni w Zwi±zku Miêdzygminnym NIDA2000 w Starym Korczynie"



Og³oszenie z dnia 2024-07-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz przepompowni w Zwi±zku Miêdzygminnym NIDA2000 w Starym Korczynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZWI¡ZEK MIÊDZYGMINNY "NIDA 2000"

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: 28-136 Nowy Korczyn, Stary Korczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421774

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stary Korczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nida2000@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nida2000.realnet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz przepompowni w Zwi±zku Miêdzygminnym NIDA2000 w Starym Korczynie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e677fad5-ff79-4b4f-b405-870b19e268ea

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00409165

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz przepompowni w Zwi±zku Miêdzygminnym NIDA2000 w Starym Korczynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e677fad5-ff79-4b4f-b405-870b19e268ea

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub;
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zwi±zek Miêdzygminny „Nida 2000” z siedzib± : Stary Korczyn 28-136 Nowy Korczyn
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@data-protect.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIDA.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 3

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1:
Zaprojektowanie i budowa sieci wodoci±gowej oraz pompowni wody w miejscowo¶ci Gorzków gmina Kazimierza Wielka.

Zadanie polega na:
a) zaprojektowaniu i budowie sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Gorzków i w³±czenie nowej sieci do pompowni wody i istniej±cej sieci wodoci±gowej.
b) Zaprojektowaniu i budowie pompowni wody w miejscowo¶ci Gorzków dzia³ka 53/3.

Wykaz dzia³ek zaplanowanych do posadowienia wodoci±gu, od pompowni obrêb Gorzków w stronê miejscowo¶ci Donatkowice:
53/3, 53/10, 53/9, 53/6, 53/7, dr. 53/2, 340/1

Przepiêcie do nowego wodoci±gu:
- przy³±cze na dzia³ce 53/10 do dzia³ki 444/1
- przy³±cze na dzia³ce 53/10 do dzia³ki 445/1
- wodoci±g fi 90 na dzia³ce 53/6 prowadz±cy do ko¶cio³a
- przy³±cze na dzia³ce 53/7 do dzia³ki 447/1
- wodoci±g fi 110 na dzia³ce 53/7 do dzia³ki 449/1
- wodoci±g fi 110 na dzia³ce 53/7 do dzia³ki 449/1
- wodoci±g fi 225 na dzia³ce 340/1.

Nale¿y zaprojektowaæ pompownie wody w docieplonym kontenerze ca³orocznym oraz uzbrojenie sieci w niezbêdne elementy s³u¿±ce do prawid³owej eksploatacji sieci oraz wynikaj±ce z odrêbnych przepisów i norm. U¿yte do budowy materia³y winny byæ dopuszczone do stosowania
w budownictwie oraz posiadaæ odpowiednie aprobaty i atesty do stosowania dla wody pitnej.

Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbêdnych zgód, decyzji i uzgodnieñ umo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych zakoñczonych protoko³em odbioru/przejêcia w stopniu wymaganym do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów in¿ynierii wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 4. Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu robót i us³ug podobnych do robót i us³ug stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 4 pkt 1 bêd± prace z zakresu:

Cze¶æ 1
- Budowa obiektów in¿ynierii wodnej.
- Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej.
- Przygotowanie terenu pod budowê.
- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne.
- Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
- Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
- Rekultywacja terenu
- Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
- Roboty instalacyjne hydrauliczne
- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne


Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót i us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 30 % warto¶ci niniejszego zamówienia.

3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2:
Zaprojektowanie, dostawê i monta¿ instalacji fotowoltaicznych na obiektach: Zwi±zku Miêdzygminnego Nida 2000, ³±cznie 205 kW, w tym: Stacja SUW Stary Korczyn (gm. Nowy Korczyn) 100kW, Przemyków(gm. Koszyce) 35 kW, Siedliska(gm. Koszyce) 10 kW, £apszów(gm. Koszyce) 30 kW, Rogów(gm. Opatowiec) 30 kW.

W ramach zadania nale¿y zaprojektowaæ oraz wykonaæ instalacje fotowoltaiczne na obiektach: Suw Stary Korczyn i pompowniach ³±cznie 205 kW, umieszczone na gruncie.
W ramach zadania wykonawca sporz±dzi dokumentacjê wykonawczej oraz prac monta¿owych w oparciu o fabrycznie nowe urz±dzenia których parametry s± lepsze lub równe parametrom wskazanym w niniejszym PFU. Dokona wszelkich uzgodnieñ i konsultacji wynikaj±cych z przepisów prawa. Wykonawca dostarczy i zamontuje instalacjê fotowoltaiczn± o mocy okre¶lonej dla poszczególnych obiektów. W ramach obowi±zków wykonawca przeka¿e przedmiot zamówienia do u¿ytku Zamawiaj±cemu oraz przeka¿e dokumentacjê powykonawcz±.
W ramach zadania Wykonawca uruchomi instalacjê, dokona niezbêdnych pomiarów jak równie¿ przeszkoli u¿ytkownika w zakresie obs³ugi i konserwacji obiektów oraz postêpowania w sytuacjach awaryjnych.
Obiekty objête zamówieniem: Stacja SUW Stary Korczyn(gmina Nowy Korczyn) 100kW, Przemyków(gmina Koszyce) 35 kW, Siedliska(gmina Koszyce) 10 kW, £apszów(gmina Koszyce) 30kW, Rogów(gmina Opatowiec) 30kW
a) Stacja SUW Stary Korczyn(gm. Nowy Korczyn) 100kW.
b) Przemyków(gm. Koszyce) 35 kW,
c) Siedliska(gm. Koszyce) 10 kW,
d) £apszów(gm. Koszyce) 30kW,
e) Rogów(gm. Opatowiec) 30kW

Projektowane instalacje fotowoltaiczne o mocy nie mniejszej ni¿ 100kWp, 35kWp, 10kWp, i 2x30kWp, w panelach fotowoltaicznych w ilo¶ci parzystej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09330000-1 - Energia s³oneczna

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3
Modernizacja pompowni Przemyków, Siedliska, £apszów, Rogów.

Modernizacja pompowni w miejscowo¶ci Przemyków gm. Koszyce
W ramach tego zadania przewiduje siê doposa¿enie pompowni oraz wymianê nastêpuj±cych urz±dzeñ:
a) wymiana pomp na nowe - 4 szt wielostopniowych pionowych (gdzie 4-ta spe³nia rolê pompy rezerwowej) o parametrach:
- Q - 30-80 m3/h (nominalne 64 m3/h)
- H- 85-60 m
- Ns - 18,5 kW
b) monta¿ wodomierza z mo¿liwo¶ci± po³±czenia z monitoringiem.
c) monta¿ wizualiacji i nowego sterowania pompowni(szafa) z nowymi falownikami dostosowanymi do potrzeb zestawu.
d) wymiana rury nierdzewnej Ø200 d³ 0,5mb w miejscu dozowania chloru
e) wymiana zasów i przepustnic.

Modernizacja pompowni w miejscowo¶ci Siedliska gm. Koszyce
W ramach tego zadania przewiduje siê doposa¿enie pompowni oraz wymianê nastêpuj±cych urz±dzeñ:
a) monta¿ nowej instalacji chlorowania poprzez monta¿ nowego chloratora w sk³ad którego wchodzi:
- pompa membranowa dozuj±ca roztwór, lance dozuj±ce i ss±ce
- zbiornik na roztwór podchlorynu PE o pojemno¶ci: 60 l
- zawór odpowietrzaj±cy, stopowy, wtryskowy oraz 6 m wê¿a.
b) wymiana na nowe: przepustnic, zasuw i napêdów



Modernizacja pompowni w miejscowo¶ci Rogów gm. Opatowiec
W ramach tego zadania przewiduje siê doposa¿enie pompowni oraz wymianê nastêpuj±cych urz±dzeñ:
a) wymiana pomp na nowe - 4 szt wielostopniowych pionowych (gdzie 4-ta spe³nia rolê pompy rezerwowej) o parametrach:
- Q - 60-64 m3/h
- H- 85-60 m
- Ns - 15 kW
b) wymiana na now± przepustnice, zasuwy i napêdy oraz przep³ywomierz z podpiêciem do wizualizacji i sygna³u GPS, z przesylem sygna³u do SUW Stary Korczyn.

Modernizacja pompowni w miejscowo¶ci £apszów gm. Koszyce
W ramach tego zadania przewiduje siê doposa¿enie pompowni oraz wymianê nastêpuj±cych urz±dzeñ:
a) wymiana pomp na nowe - 4 szt wielostopniowych pionowych (gdzie 4-ta spe³nia rolê pompy rezerwowej) o parametrach:
- Q - 200-700 l/min
- H- 80,5-33 m
- Ns -7,5 kW

b) monta¿ nowej instalacji chlorowania poprzez monta¿ nowego chloratora w sk³ad którego wchodzi:
- pompa membranowa dozuj±ca roztwór,
- zbiornik na roztwór podchlorynu PE o pojemno¶ci: 60 l
- zawór odpowietrzaj±cy, stopowy, wtryskowy oraz 6 m rury PCV lub TP.
- lanca dozuj±ca i ss±ca

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 4. Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu robót i us³ug podobnych do robót i us³ug stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 4 pkt 1 bêd± prace z zakresu:

Cze¶æ 3
- Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej.
- Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
- Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
- Roboty instalacyjne hydrauliczne
- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót i us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 30 % warto¶ci niniejszego zamówienia.

3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz przepompowni w Zwi±zku Miêdzygminnym NIDA 2000 w Starym Korczynie
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz przepompowni w Zwi±zku Miêdzygminnym NIDA 2000 w Starym Korczynie opisanych w czê¶ci 1.
Wykonawca zobowi±zuje siê i zapewnia, ¿e nadzór inwestorski sprawowaæ bêd± osoby posiadaj±ce uprawnienia okre¶lone przepisami Prawa budowlanego w specjalno¶ci:
a) konstrukcyjno – budowalnej.
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
Zakres obowi±zków Wykonawcy okre¶la ustawa Prawo Budowlane. (tekst jednolity – Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 4. Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu robót i us³ug podobnych do robót i us³ug stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 4 pkt 1 bêd± prace z zakresu:

Cze¶æ 4
- Us³ugi nadzoru budowlanego,
- Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym,
- Us³ugi zarz±dzania budow±

Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót i us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 30 % warto¶ci niniejszego zamówienia.

3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób kluczowych odpowiadaj±cych za jako¶æ nadzorowanej inwestycji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³(zakoñczy³):
Czê¶æ nr 1 i 3:
• jedn± robotê budowlan± (ka¿da wykonana w ramach jednej umowy/kontraktu) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj”, w zakresie której wykonano roboty polegaj±ce na budowie lub modernizacji lub rozbudowie lub przebudowie obiektu/obiektów gospodarki wodno-¶ciekowej o warto¶ci roboty budowalnej min.:
Czê¶æ nr 1: 250 000,00 z³ brutto.
Czê¶æ nr 3: 300 000,00 z³ brutto.

Przez wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie zakoñczone zadanie inwestycyjne.

Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

b) wykaz dostaw.

Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³ (zakoñczy³):

Czê¶æ nr 2:
• jedn± dostawê albo robotê budowlan± (wykonan± w ramach jednej umowy) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” polegaj±c± na modernizacji lub monta¿u lub przebudowie lub budowie instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy min. 50 kWp o ³±cznej warto¶ci min. 250 000 z³ brutto.

Przez wykonan± zamówienie Zamawiaj±cy rozumie zakoñczone zadanie inwestycyjne.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy dostawy te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
Je¿eli dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków bêd± okre¶la³y warto¶æ w walucie obcej to Zamawiaj±cy przeliczy t± warto¶æ na PLN wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ, do którego okre¶lona warto¶æ siê odnosi.

c) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
Dla czê¶ci 1 i 3:
• Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowalnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownik budowy/robót na min. jednej inwestycji zwi±zanej z budow±/ modernizacj±/ przebudow±/ rozbudow± obiektu gospodarki wodno-¶ciekowej o warto¶ci min.:
Czê¶æ nr 1: 250 000,00z³ brutto;
Czê¶æ nr 3: 300 000,00z³ brutto;

• Projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.

Dla Czê¶ci nr 1 i 3 mo¿na wykazaæ siê tymi samymi osobami.

Dla czê¶ci 2:
• Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
• Projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

Dla czê¶ci 4:
• Inspektorem nadzoru posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowalnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz do¶wiadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie bran¿y konstrukcyjno-budowalnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. Do¶wiadczenie to winno obejmowaæ nadzór lub kierowanie budow± jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy na jednej (od rozpoczêcia do zakoñczenia) budowie zwi±zanej budow±/ modernizacj±/ przebudow±/ rozbudow± obiektu/obiektów gospodarki wodno-¶ciekowej.
• Inspektorem nadzoru posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Dla czê¶ci 1 i 3
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót stanowi - za³±cznik do SWZ;
2) Dla czê¶ci 2
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
Cze¶æ 1: 5 000,00 z³
Cze¶æ 2: 7 000,00 z³
Cze¶æ 3: 6 000,00 z³
Dla czê¶ci 4 wadium nie jest wymagane

2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ - w zakresie wykonanych robót/dostaw wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót/dostaw.
2) Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków do wprowadzenia Zamawiaj±cy informuje, i¿ rodzaj i zakres zmian okre¶lony zosta³ w rozdziale XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.