eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego.



Og³oszenie z dnia 2024-07-11

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.magurskipn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73443ceb-37b0-43db-8646-95a834051ffc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00409211

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00093098/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Utrzymanie infrastruktury turystycznej w MPN - remonty (szlak czarny, ³awy, paleniska, zadaszenia, konserwacja infrastruktury), bie¿±ce naprawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73443ceb-37b0-43db-8646-95a834051ffc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1) Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl 2) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73443ceb-37b0-43db-8646-95a834051ffc3) Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia udostêpniane bêd± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73443ceb-37b0-43db-8646-95a834051ffc 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania systemu” oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, regulamin oraz informacje zamieszczone w zak³adce „ Centrum pomocy” dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ 5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. 2. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu 1) Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73443ceb-37b0-43db-8646-95a834051ffc 2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim i z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami : W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami np. sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, zapytañ, innych informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: 1) dedykowanego formularza dostêpnego na Platformie e-zamowienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl („Formularz do komunikacji”)- dokumenty elektroniczne jako za³±czniki 2) poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@magurskipn.pl Zamawiaj±cy przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyra¿a zgodê wskazuj±c ten adres w ofercie i zobowi±zuje siê do utrzymywania jego funkcjonalno¶ci przez czas trwania postêpowania. Domniemywa siê, ¿e dokumenty, o¶wiadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy zosta³y dorêczone skutecznie, a Wykonawca zapozna³ siê z ich tre¶ci±. 4. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzib± w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
- Dostawy Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego.”
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa p.z.p.”.
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p. - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-20/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego.

1.2 Prace polegaj±ce na remoncie infrastruktury turystycznej w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka.

1.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zwi±zanych z odnowieniem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego wed³ug poni¿szego zestawienia:
Obiekty infrastruktury turystycznej przeznaczone do remontu:

1.3.1 Na szlaku czarnym 3 szt. k³adek:
a) k³adka o ca³kowita d³ugo¶æ ok. 12 m,
b) k³adka o ca³kowita d³ugo¶æ ok. 10 m,
c) k³adka o ca³kowita d³ugo¶æ ok. 8 m,
1.3.2 Na szlaku czarnym schody o d³ugo¶ci 34 mb i szeroko¶ci 1,2 m

1.4 Materia³y u¿yte do wymiany musz± byæ zgodne z projektem technicznym z tym, ¿e
- elementy oznaczone w projekcie (B2, B3, B3.1, B3.2, B4, B5, B5.2, B5.1, B5.2, P2, P3, P4) musz± byæ wykonane z drewna iglastego zabezpieczonego ci¶nieniowo oraz dodatkowo impregnatem ekologicznym.
- legary wykonane z drewna modrzewiowego oznaczone w projekcie (B1, B1.1, B1.2, B1.3, P1) musz± byæ wykonane z jednego elementu bez mo¿liwo¶ci ³±czenia na d³ugo¶ci zabezpieczone impregnatem ekologicznym.
Materia³y u¿yte do wymiany porêczy musz± byæ zgodne z projektem technicznym z tym, ¿e:
- elementy oznaczone w projekcie (B1, B2, B3, B4, B5) musz± byæ wykonane z drewna iglastego zabezpieczonego ci¶nieniowo oraz dodatkowo impregnatem ekologicznym.
1.5 Kamieñ u¿yty do u³o¿enia stopni dostarcza wykonawca i musi byæ to piaskowiec magurski.
1.6 Pozosta³o¶ci po remontowanych k³adkach i schodach tj. materia³ z rozbiórki i odpady Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego. Wszystkie drewniane elementy nale¿y wykonaæ poza terenem Magurskiego Parku Narodowego i przetransportowaæ na miejsce monta¿u w terenie. Lokalizacja niektórych elementów infrastruktury jest utrudniona ze wzglêdu na brak dogodnego dojazdu. Poszczególne elementy bêd± musia³y byæ wyniesione lub wywiezione np. sprzê¿ajem konnym, quadem, ma³ym ci±gnikiem.
1.7 Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z za³±czon± do SWZ dokumentacj± techniczn±.
1.8 Wykonawca na w³asny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczy miejsce prowadzenia prac na czas realizacji robót.
1.9 Szczegó³owy zakres prac objêtych Przedmiotem zamówienia okre¶lony zosta³ w Dokumentacji Technicznej stanowi±cej Za³±cznik nr 1 do SWZ. w sk³ad której wchodzi:
a) Projekt
b) Przedmiar robót
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zakres : III-1 i III-2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert
Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:

1) Kryterium – Cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (wed³ug wzoru)
2) Kryterium – Termin realizacji – 20% - sposób oceny: wed³ug opisu,
3) Kryterium – Okres gwarancji - 20% - sposób oceny: maksymalizacja (wed³ug wzoru)

Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi. Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:

1) Kryterium – Cena – 60%

(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilo¶æ punktów, gdzie:

Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wska¼nik sta³y,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „cena” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 punktów (60%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.

2) Kryterium – Termin realizacji – 20%
Ocenie poddany zostanie termin realizacji umowy wskazany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Przez termin realizacji rozumie siê czas wykonania robót od momentu zawarcia umowy. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿na osi±gn±æ w ramach kryterium termin realizacji wynosi 20 punktów (20%). Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:

0 pkt– dla terminu realizacji do 80 dni od dnia zawarcia umowy
10 pkt – dla terminu realizacji do 70 dni od dnia zawarcia umowy
20 pkt – dla terminu realizacji do 60 dni od dnia zawarcia umowy

Je¿eli Wykonawca nie o¶wiadczy w ofercie informacji w powy¿szym zakresie, Zamawiaj±cy uzna, ¿e termin realizacji umowy bêdzie wynosi³ 80 dni i nie przyzna Wykonawcy w tym kryterium punktów. Je¿eli Wykonawca w danym kryterium zaznaczy w ofercie wiêcej ni¿ jedno pole wyboru, Zamawiaj±cy uwzglêdni do oceny pole wyboru wskazuj±ce wiêksz± liczbê dni i przyzna Wykonawcy w tym kryterium adekwatnie mniejsz± ilo¶æ punktów.

3) Kryterium – Okres gwarancji - 20%

Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na przedmiot zamówienia w miesi±cach, licz±c od daty odbioru koñcowego. Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach. Najni¿szy dopuszczalny okres gwarancji podlegaj±cy ocenie – 36 miesi±ce, Najwy¿szy okres gwarancji podlegaj±cy ocenie – 60 miesiêcy.

(Gof.b. / Gn x 100) x 20% = ilo¶æ punktów,

gdzie:
Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,
Gn - najwy¿szy okres gwarancji spo¶ród ofert,
100 - wska¼nik sta³y,
20% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 20 punktów (20%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.

Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± zsumowane.
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt (100%)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Okre¶lenie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub remoncie infrastruktury turystycznej o warto¶ci co najmniej 30 000,00 z³ brutto (trzydzie¶ci tysiêcy z³ brutto).
2) przy realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ pracownikiem wykonuj±cym roboty ciesielskie (cie¶la konstrukcyjny)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
- potwierdzaj±cych spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie. Wzór wykazu robót stanowi za³. nr 7 do SWZ.
2) Dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/do¶wiadczenia/wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³. nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê dokumenty wymienione poni¿ej:

1) Wype³niony formularz „OFERTA”, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 3 do SWZ. Formularz musi byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w zakresie praw i obowi±zków maj±tkowych wykonawcy.
2) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwa dla osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4) Je¿eli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi±cy za³. nr 5 do SWZ.
5) Je¿eli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±cz± do oferty o¶wiadczenie okre¶lone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór formularza stanowi±cy za³. nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

14.1 Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
800,00 z³ (s³ownie z³: osiemset z³otych 00/100).

14.2 Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
14.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
14.3.1 pieni±dzu,
14.3.2 gwarancjach bankowych,
14.3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
14.3.4 porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)
14.4 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisaæ „wadium w postêpowaniu ZP-370-1-20/24 na „Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego.”
14.5 Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
14.6 Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
14.7 Z tre¶ci gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), do oferty
nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia umocowali jeden
podmiot do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art.
273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu , sk³ada ka¿dy z
wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w
jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±cz± do oferty o¶wiadczenie okre¶lone w
art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶laj± istotne postanowienia umowy - wzór umowy,
stanowi±cy za³. nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73443ceb-37b0-43db-8646-95a834051ffc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

13.1 Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiaj±cego w terenie, zgodnie z art.131 ust. 2 pkt 1 Prawo zamówieñ publicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.