eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY



Og³oszenie z dnia 2022-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 506168390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.muzeumwarszawy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d7493472-5471-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00409629

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00059669/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wskazane w Rozdziale 10 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/1/US/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug ochrony w obiektach Muzeum Warszawy” polegaj±ce w szczególno¶ci na:
a) ochronie fizycznej obiektów.
b) interwencjach grup interwencyjnych,
c) ochronie i konwojowanie transportów pieniê¿nych (warto¶ci pieniê¿nych do 0,5 jednostki obliczeniowej) oraz ochronie okazjonalnych przedsiêwziêæ (kulturalnych, wystawienniczych, promocyjnych) realizowanych przez muzeum (lub we wspó³pracy z innymi instytucjami kultury – np. Noc Muzeów, Warszawa w Budowie itp.).
d) przeprowadzenie raz na pó³ roku wspólnego szkolenia (na podstawie uzgodnionego planu) dla pracowników ochrony z zakresu bezpieczeñstwa muzeów (na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2 wrze¶nia 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed po¿arem, kradzie¿± i innym niebezpieczeñstwem gro¿±cym ich zniszczeniem lub utrat± - Dz.U 2014 poz.1240) oraz gromadzenia i przechowywania dóbr kultury
e) ochronê okazjonalnych przedsiêwziêæ wystawienniczo – kulturalnych organizowanych i nadzorowanych przez Muzeum Warszawy. Zakres oraz zapotrzebowanie na liczbê pracowników ochrony bêd± ustalane ka¿dorazowo w trybie roboczym.
f) wykonywanie zadañ zgodnie z Instrukcj± Bezpieczeñstwa Po¿arowego dla
ochranianego obiektu Muzeum Warszawy.

Szczegó³owy opis zamówienia znajduje siê w Rozdziale III OPZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

a) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

Wykonawca musi wykazaæ, ze posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1995) odpowiadaj±cym czynno¶ciom objêtym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego
objêtej przedmiotem zamówienia oraz konwoju ¶rodków pieniê¿nych.

b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
A) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³:
1) co najmniej 2 us³ugi z zakresu ochrony i mienia w instytucjach kultury lub innych obiektach u¿yteczno¶ci publicznej z wy³±czeniem obiektów których przewa¿aj±ca dzia³alno¶æ polega na handlu lub gastronomii, ka¿da o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto ka¿da.
2) Co najmniej jedn± us³ugê z zakresu ochrony i mienia w obiekcie udostêpnianym do zwiedzania.
3) Co najmniej jedn± us³ugê w zakresie konwojowania ¶rodków pieniê¿nych.
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie siê warunkami okre¶lonymi w punkcie 2-3 w ramach
jednej z us³ug wykazywanych w ramach warunku okre¶lonego w punkcie 1.
B) Wykonawca musi dysponowaæ stacj± monitorowania sygna³ów alarmowych

Zamawiaj±cy dopuszcza aby Wykonawca korzysta³ z potencja³u innego podmiotu.
C) Wykonawca musi dysponowaæ:

1) co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, który ukoñczy³ kurs kierowania ochron± muzeów i innych instytucji kultury przechowuj±cych dobra kultury organizowany przez uprawnione instytucje MKiDN lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenie w powy¿szym zakresie, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia
– funkcja: Kierownik ochrony Muzeum;
2) co najmniej jednym koordynatorem ochrony posiadaj±cym wpis na listê
kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymuj±cym siê co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w muzeum lub innej instytucji kultury, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia – funkcja: Koordynator ochrony Muzeum;
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji okre¶lonych w punkcie 1 i 2 przez jedn± osobê.

3) co najmniej jednym pracownikiem posiadaj±cym wpis na listê pracowników
zabezpieczenia technicznego, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie
posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±,
uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, funkcja: pracownik zabezpieczenia technicznego

4) co najmniej 26 osobami kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, z których ka¿da posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadz±cych zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podleg³e Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: MKiDN) lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenia w powy¿szym zakresie, posiadaj±cymi aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cymi ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu
zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, aby kwalifikowani pracownicy ochrony posiadali co najmniej roczne do¶wiadczenie w zakresie ochrony muzeów,
5) kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej realizuj±cymi konwoje warto¶ci pieniê¿nych o warto¶ci minimum 0,5 jednostki obliczeniowej
6) grup± interwencyjn±, która jest zdolna do podjêcia interwencji w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 min. do ka¿dego chronionego obiektu w dzieñ i w noc sk³adaj±c± siê z kwalifikowanych i uzbrojonych w broñ paln± pracowników ochrony fizycznej

Uwaga!
1. Na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy w zakresie punktu 4 wymaga jedynie o¶wiadczenia o zapewnieniu dostêpno¶ci ww. osób na etapie realizacji zamówienia. Weryfikacja/konkretyzacja informacji o osobach, ich do¶wiadczeniu i kompetencjach nast±pi przed podpisaniem umowy, jednak nie pó¼niej ni¿ do 15 grudnia 2022 r. lub w terminie 3 dni od daty wezwania Zamawiaj±cego do przed³o¿enia przedmiotowych informacji.
W zakresie punktów 1-3 konkretyzacja musi nast±piæ na etapie weryfikacji spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. W zakresie punktów 5-6 Zamawiaj±cy nie wymaga wskazania minimalnej liczby dostêpnych osób oraz ich konkretyzacji. Ww. warunek winien byæ odczytywany jako obowi±zek zapewnienia odpowiednich osób celem realizacji obowi±zków wynikaj±cych z Opisu Przedmiotu Zamówienia odnosz±cych siê do poszczególnych warunków udzia³u
3. Liczby osób wskazane w punktach 1-4 ww. warunku nie zwalniaj± Wykonawcy od zapewnienia takiej liczby osób na etapie realizacji, która zagwarantuje nale¿yte wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z tre¶ci± SWZ i warunkami zawartej umowy.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê gwarancyjn± na co najmniej 3 000 000 ,- PLN.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wstêpne o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, w tym o¶wiadczenie sk³adane w zwi±zku z art 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
2) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wedle za³±cznika II.7

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego
nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy wed³ug formularza II.4
3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug formularza II.4 wraz z za³±cznikiem
4) Wykazu urz±dzeñ dostêpnych Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia wedle formularza II. 5 wraz z za³±cznikiem
5) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
6) koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie bezpo¶redniej ochrony
fizycznej i zabezpieczenia technicznego oraz konwoju objêtej przedmiotem
zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

certyfikat ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System
Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie certyfikat
jest wymagany od co najmniej jednego z cz³onków tworz±cych Konsorcjum/ spó³kê.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

certyfikat ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System
Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- o¶wiadczenie na podstawie art 117 ust 4 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika
- zobowi±zanie lub inny dokument potwierdzaj±cy dostêpno¶æ zasobów podmiotu trzeciego w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1 Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 25.000 z³ (dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych).
2 Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Pekao O/Warszawa nr Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem nazwy zamówienia i/lub nr referencyjnego postêpowania
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencjê ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy.
Dokument gwarancji/porêczenia nale¿y za³±czyæ do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem.
4 Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawid³owy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enie wniosku o zwrot wadium w skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w
art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Okre¶lone w Rozdziale 8.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ:
1) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowi±zuj±cych w przepisach prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
2) zawieszenia ¶wiadczenia Us³ugi na czas remontu Obiektów lub modernizacji
systemów zabezpieczeñ w Obiektach. W okresie zawieszenia ¶wiadczenia us³ugi Wykonawcy nie przys³uguje wynagrodzenie za zakres Us³ugi, który uleg³ zawieszeniu;
3) zmiany zakresu ¶wiadczenia Us³ugi w przypadku zmian organizacyjnych wp³ywaj±cych na zmianê zapotrzebowania na pracowników ochrony fizycznej wykonuj±cych us³ugê.
Wykonawcy nie przys³uguje wynagrodzenie za zakres Us³ugi, który uleg³ zmniejszeniu.
4) zmiany zakresu ¶wiadczenia Us³ugi poprzez zmniejszenie liczby posterunków w przypadku braku (ograniczenia) ¶rodków finansowych od Zamawiaj±cego.
Wykonawcy nie przys³uguje wynagrodzenie za zakres Us³ugi, który uleg³ zmniejszeniu
5) zmiany zakresu ¶wiadczenia Us³ugi poprzez zwiêkszenie zapotrzebowania
Zamawiaj±cego na obsadê posterunków na poszczególnych obiektach, zwiêkszenia liczby godzin objêtych konwojem. Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o (dodatkowe) wynagrodzenie wedle stawki godzinowej przyjêtej w ofercie.
2. Z uwagi na fakt rozliczania kosztorysowego, zmiany wskazane w ust 1 nie wymagaj± sporz±dzania Aneksu, z wyj±tkiem konieczno¶ci zwiêkszenia maksymalnej warto¶æ umowy o której mowa w § 8 ust 1. Wi±¿±ce Wykonawcê powiadomienie o okoliczno¶ciach wskazanych w ust. 1 bêdzie przesy³ane na adres …… lub adres korespondencyjny Wykonawcy przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiaj±cego lub osobê wskazan± w § 12 ust 2 w formie,
odpowiednio, skanu pisma lub formie pisemnej.
3. Zamawiaj±cy gwarantuje zakres wykonywanych us³ug na poziomie 75 % maksymalnej warto¶ci zamówienia o której mowa w § 8 ust 1.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku:
1) ziszczenia siê okoliczno¶ci o których mowa w art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ Publicznych.
2) W przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia maksymalnej warto¶ci umowy o której mowa w § 8 ust 1 w wyniku zwiêkszonego zapotrzebowania na ¶wiadczone us³ugi w stosunku do OPZ, jednak nie wiêcej ni¿ o 20 % warto¶ci pod warunkiem posiadania ¶rodków na sfinansowanie zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zamawiaj±cego - https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.