Og³oszenie z dnia 2024-07-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00551054/01 - Wynik z dnia 2024-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie .
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 13 W G£OGOWIE IM. ORL¡T LWOWSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240568
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp13.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp13.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie .
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ad3bbce3-726b-4067-bba7-d6b5adc8df59
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00410865
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00211796/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie .
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad3bbce3-726b-4067-bba7-d6b5adc8df593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
Identyfikator postêpowania
ocds-148610-ce038711-321e-11ef-8a31-0e435a8a43bc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z Ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Szko³a Podstawowa nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie,
ul. Akacjowa 10, 67-200 G³ogów, sekretariat@sp13.glogow.pl
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych, e-mail: iod@odoplus.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z 11
wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych – dalej PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875,
1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464.) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP3/07/2024 r.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 304465,47 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Dokumentacja techniczna za³. nr 1 -OPIS TECHNICZNY zawiera kompletny zakres prac obejmuj±cych przedmiot zamówienia . Dokumentacja obejmuje ca³o¶æ zadania inwestycyjnego.
G³owny kod .Kody CPV : 45000000-7 Roboty budowlane
45453000-7 Roboty remontowo-renowacyjne
CPV: 45214800-8 Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
CPV 45262400-5 Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
CPV 50000000-5: Us³ugi naprawcze konserwacyjne
CPV 44112310-4: ¦cianki dzia³owe
CPV 45262500-6: Roboty murarskie i murowe
CPV 45440000-3: Roboty malarskie i szklarskie
CPV 45330000-9: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Cena oferty musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia. wszystkie niezbêdne okre¶lonymi odrêbnymi przepisami podatki, op³aty. Wynagrodzenie kosztorysowo-rycza³towe.
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia z ofert± kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± uproszczon±, zawieraj±cego wszystkie pozycje ujête w przedmiarze robót (dok³adny opis i ilo¶æ robót): Wykonawca obliczaj±c cenê oferty musi uwzglêdniæ w kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje przedmiarowe opisane w przedmiarach robót. Wszelkie zastrze¿enia i uwagi w tym zakresie Wykonawca ma prawo zg³osiæ Zamawiaj±cemu w trybie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.Brak za³±czonego do oferty kosztorysu ofertowego stanowi podstawê odrzucenia oferty.
Wykonawcy bêdzie nale¿a³o siê wynagrodzenie wyliczone po zakoñczeniu robót na podstawie kosztorysu, ale to wynagrodzenie nie mo¿e przekraczaæ z góry okre¶lonej rycza³tem kwoty pieniê¿nej.
Zgodnie z paragrafem 9 wzoru umowy wynagrodzenie bêdzie stanowi³o wynagrodzenie rycza³towo- kosztorysowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
44112310-4 - ¦cianki dzia³owe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami o wadze: Kryterium cena ( C) – waga 60 % (60,00 pkt)
D³ugo¶æ okresu gwarancji (G) – waga kryterium 40% (40,00 pkt)
2. Kryterium „Cena”: Cena: 60% znaczenia (C) Sposób dokonania oceny wg wzoru: C = (Cn : Cb) x 100 x 60% C – warto¶æ punktowa ceny brutto Cn – cena najni¿sza Cb – cena badanej oferty
3. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”: 40% znaczenia (G) W ramach kryterium “D³ugo¶æ okres gwarancji ” mo¿e zostaæ przyznanych max 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie minimalnego okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcê na ca³y Przedmiot umowy. Minimalny wymagany okres gwarancji to 24 miesi±ce. Uwaga: Wykonawca, który zaoferuje minimalny termin gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia tj. 24 miesi±ce - otrzyma 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wska¿e ¿adnego terminu wyd³u¿enia gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ wykonawca oferuje termin minimalny - Wykonawca otrzyma – 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym wska¿e termin gwarancji okres 36 miesiêcy – Zamawiaj±cy przyzna maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 20.
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym wska¿e termin gwarancji okres 60 miesiêcy – Zamawiaj±cy przyzna maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 40.
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + G
gdzie: L – ca³kowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium " Cena ofertowa brutto”, G - punkty uzyskane w kryterium "D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji (G) – waga kryterium 40% (40,00 pkt) Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”: 40% znaczenia (G) W ramach kryterium “D³ugo¶æ okres gwarancji ” mo¿e zostaæ przyznanych max 40 pkt. Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie minimalnego okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcê na ca³y Przedmiot umowy. Minimalny wymagany okres gwarancji to 24 miesi±ce. Uwaga: Wykonawca, który zaoferuje minimalny termin gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia tj. 24 miesi±ce - otrzyma 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wska¿e ¿adnego terminu wyd³u¿enia gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ wykonawca oferuje termin minimalny - Wykonawca otrzyma – 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym wska¿e termin gwarancji okres 36 miesiêcy – Zamawiaj±cy przyzna maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 20. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym wska¿e termin gwarancji okres 60 miesiêcy – Zamawiaj±cy przyzna maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 40.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:A Zamawiaj±cy wymaga siê, aby Wykonawca wykona³ jedno zamówienie, tj. umowê na ³±czn± kwotê zamówienia co najmniej 200.000,00 z³ brutto ,która obejmuje swym zakresem robotê budowlan± polegaj±ca na wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych budynku obejmuj±c± swym zakresem zakres prac wymaganych przez zamawiaj±cego w nin. postêpowaniu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
B Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia O¶wiadczenia za³. nr 9 w celu potwierdzenia zapewnienia na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1083), aby udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego wynosi³ co najmniej 10%.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZ¡CE PRZES£ANEK WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA - za³. nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych polegaj±cych na : wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych budynku wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci min.200 000 z³ brutto daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ.
b)Z³o¿enia O¶wiadczenia za³. nr 9 w celu potwierdzenia zapewnienia na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1083), aby udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego wynosi³ co najmniej 10%.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków sk³ada ka¿dy z Wykonawców (wg za³±cznika nr 7 do SWZ).
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W zakresie polegania za zasobach innych podmiotów stosuje siê przepisy Ustawy PZP ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. art. 118-123)
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie za³. nr 6 z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 19WARUNKI ZMIANY UMOWY za³. nr 4 wzór umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-29 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z Dzia³em XV i XVI SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 08:40
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Magnolia" w G³ogowie
- Zakup biletów miesiêcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek o¶wiatowych z terenu Gminy G³ogów w 2025 r.
- Us³ugi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
- Przebudowa i remont pomieszczeñ w obrêbie piwnic w budynku g³ównym Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pe³ni±cego funkcjê Domu Kultury w Gminie ¿abia Wola
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
wiêcej: ¦cianki dzia³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.