Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A
1.5.2.) Miejscowość: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-136777eb-2899-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-136777eb-2899-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042363/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w SP Osielsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105954,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż nowych, nieużywanych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem robót remontowo – budowlanych i instalacyjnych oraz konserwacją urządzeń w okresie gwarancji.
Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się do:
- Dostarczenia urządzeń, ich rozładunku i dostarczenia do miejsca instalacji.
- Wykonania instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne.
- Montażu urządzeń klimatyzacyjnych.
- Wykonania instalacji chłodniczej.
- Wykonania instalacji odprowadzenia skroplin.
- Wykonania przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przez ściany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonania lub odtworzenia przejść pożarowych przy przechodzeniu przez strefy pożarowe.
- Uruchomienia i wykonania prób funkcjonalnych.
- Wykonania pomiarów instalacji elektrycznej.
- Konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji w ramach zaoferowanego wynagrodzenia.
- Dokonywania wpisów do karty urządzenia w centralnym Rejestrze Operatorów przez osobę posiadającą certyfikat F-gazowy.
- Wykonania wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych klimatyzacji i doprowadzeniu budynku i pomieszczeń do ich stanu pierwotnego sprzed montażu (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego i przepisami BHP.
- Regulacji urządzeń klimatyzatorów przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazania Zamawiającemu sprawnej instalacji.
- Przeszkolenia użytkowników urządzeń potwierdzonego stosownym protokołem.
- Zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego.
- Uwzględnienia akcesoriów niezbędnych do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania.
Realizacja robót:
1. W czasie realizacji robót w sezonie letnim budynki będą dostępne od 7:00 do godzin popołudniowych. W przypadku zaistnienia konieczności wykonywania robót po dniu 20.08.2024 r. prace montażowe będą mogły być prowadzone wyłącznie po godzinie 15:00. Grafik prac należy uzgodnić z 7 dniowym wyprzedzeniem z zarządcą jednostki.
2. Wszelkie prace mają być prowadzone w godzinach wcześniej ustalonych z zarządca budynku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych prac oraz zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju.
4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SWZ wraz z załącznikami, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego.
5. Wykonawca zobowiązuje się:
a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty i stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy.
b) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za:
- zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich,
- zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac,
- utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót,
- natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
- prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory.
8. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym
dokumentację powykonawczą.
9. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Realizacja zamówienia ma obejmować:
1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje :
1) montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji w pomieszczeniach – zgodnie z projektem
Szkoła Podstawowa w Osielsku
STREFA Pomieszczenie Lokalizacja
pomieszczenia Ilość sztuk jednostek zewnętrznych Ilość sztuk jednostek wewnętrznych Moc jednostki
[kW]
Parter Sala Zabaw parter 1 Qch -5,0kW, Ne-0,05kW/230~
parter - montaż jednostki zewnętrznej na ścianie powyżej istniejących jednostek zewnętrznych klimatyzacji (zgodnie z projektem) 1 Qch -5,0kW, Ne-1,5kW/230~
Sala lekcyjna A07 parter 1 Qch -5,0kW, Ne-0,05kW/230~
Sala lekcyjna A06 parter 2 Qch -3,0kW, Ne-0,05kW/230~
Qch -3,0kW, Ne-0,05kW/230~
Sala A05 parter 2 Qch -3,0kW, Ne-0,05kW/230~
Qch -3,0kW, Ne-0,05kW/230~
Sala A01 parter 2 Qch -3,0kW, Ne-0,05kW/230~
Qch -3,0kW, Ne-0,05kW/230~
Dach dach – montaż jednostki zewnętrznej klimatyzacji na dachu łącznika, posadowiona na systemowych stopach montażowych typu BigFoot 1 Qch -23,0kW, Ne-7,5kW/400~
2) montaż klimatyzatorów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z konstrukcją wsporczą zgodnie z projektem wykonawczym
3) wykonanie instalacji i podłączeń, w tym zasilania elektrycznego, mediów chłodzących i skroplin (urządzenia zasilane z istniejącej rozdzielni elektrycznej, a instalacja poprowadzona w listwach montażowych) zgodnie z projektem wykonawczym
4) wykonanie zabudowy instalacji
5) wykonanie robót towarzyszących branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia
6) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej rękojmi/gwarancji tj. w okresie 3 lat od daty odbioru instalacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej klimatyzacji i zasilania elektrycznego obejmującej m. in.:
* rzuty z zaznaczeniem lokalizacji jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zaznaczeniem trasy instalacji chłodniczej, elektrycznej i skroplin
* schemat podrozdzielni elektrycznej
* wymagane pomiary instalacji chłodniczej i elektrycznej
2. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń i instalacji klimatyzacji :
1) dla wszystkich pomieszczeń:
Zgodnie z projektem wykonawczym
3) sterowanie jednostek wewnętrznych pilotami bezprzewodowymi z możliwością regulacji temperatury i wydatku powietrza
4) odprowadzenie skroplin
3. Ogólne warunki realizacji zamówienia :
1) zasilanie elektryczne do urządzeń wykonać zgodnie z DTR urządzenia
2) przed przystąpieniem do realizacji robót zostaną ustalone przez Strony szczegóły dotyczące wykonania instalacji elektrycznej zasilającej instalację klimatyzacji
3) dla urządzeń należy przyjąć niezależną tablicę bezpiecznikową
4) podłączenie zasilania klimatyzacji wykonać z GTR wydzielonym obwodem elektrycznym
5) w trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Prawa budowlanego, bhp, p.poż., ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz innych obowiązujących przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia, a także ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót, z uwagi na fakt, iż roboty prowadzone będę w czynnych obiektach biurowych.
6) materiały i wyroby użyte w trakcie realizacji zamówienia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty/atesty oraz spełniać postanowienia art.10 ustawy Prawa budowlanego.
7) Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty i uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca Wykonawcy aby przed złożeniem oferty – dokonał oględzin obiektu przy ulicy Centralnej 7 w Osielsku - Szkoła Podstawowa
(miejsca wykonywania prac montażowych i instalacyjnych) oraz uzgodnił z zamawiającym miejsce i sposób montażu urządzeń oraz wszystkich niezbędnych instalacji, w szczególności instalacji elektrycznej .
8) Osoby wyznaczone po stronie Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami:
- Dominika Wiśniewska Kierownik Ref. Inwestycji i Zamówień Publicznych tel. 52 324 18 60
- Małgorzata Ollick Inspektor ds. inwestycji wodno-kanalizacyjnych tel. 52 324 18 62
- Michał Jabłoński Inspektor ds. inwestycji tel. 52 324 18 54
9) Wykonawca zobowiązany jest montować urządzenia (jednostki wewnętrzne i zewnętrzne) zgodnie z projektem wykonawczym. Instalacje winny być prowadzone n/tynkowo w listwach montażowych (obudowane przed dostępem osób trzecich)
10) transport materiałów, urządzeń na miejsce wykonania zamówienia oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
11) Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699) a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami.
12) wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą potwierdzającą należyte wykonanie przedmiotu umowy – w zakresie wymaganym przez -zamawiającego, w tym m. in. protokoły z rozruchu urządzeń, prób szczelności i napełniania instalacji oraz z wykonanych pomiarów elektrycznych, podpisanych przez osoby uprawnione do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznych.
ciąg dalszy w CZĘŚCI II SWZ str. 2-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93672,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158178,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93672,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTCOMFORT Tomasz Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792035862
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje wykonanie 30% zamówienia przy pomocy podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93672,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSIELSKO
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.