Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305751/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00317595/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00337548/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania „Rewaloryzacja zabytkowego budynku gospodarczego przy ul. Szkolnej 1 w Brusach wraz z jego adaptacją na cele społeczne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523969300
1.5.8.) Numer faksu: 523969303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b07d1a32-20a7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania „Rewaloryzacja zabytkowego budynku gospodarczego przy ul. Szkolnej 1 w Brusach wraz z jego adaptacją na cele społeczne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07d1a32-20a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040371/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewaloryzacja zabytkowego budynku gospodarczego przy ul. Szkolnej 1 w Brusach wraz z jegą adaptacją na cele społeczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 811178,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania „Rewaloryzacja zabytkowego budynku gospodarczego przy ul. Szkolnej 1 w Brusach wraz z jego adaptacja na cele społeczne” sfinansowanego ze środków Fundacji Most the Most.
2. Zakres robót obejmuje:
1) przebudowę, która polega na:
rozbiórce istniejących ścian wewnętrznych, nośnych i działowych, demontażu ocieplenia wewnętrznego, demontażu posadzki,
zmianie przeznaczenia budynku, w związku z czym nastąpi zmiana układu pomieszczeń wewnętrznych : wykonanie nowych ścian działowych i nośnych (z fundamentami),
zmianie konfiguracji (rozmieszczenia) dotychczasowych otworów okiennych i drzwiowych,
renowacji elewacji historycznej: odsłonienie od warstw tynku historycznej ściany ceglanej i konstrukcji muru pruskiego na elewacjach budynku,
modernizacja nośnej konstrukcji dachu, renowacji elementów konstrukcyjnych wewnętrznych drewnianych,
dociepleniu dachu istniejącego, wykonanie nowego pokrycia dachowego oraz elementów rynien, rur i obróbek blacharskich,
rozbiórce wiaty otwartej i dachu jednospadowego nad niższą częścią budynku, który jest związany z główna bryłą dachu budynku,
wykonaniu nowego stropodachu nad niższa częścią budynku,
dociepleniu budynku od wewnątrz,
wyburzeniu posadzki,
wykonaniu nowej posadzki na gruncie, z odpowiednią hydroizolacja i termoizolacją;
2) rozbudowę, która polega na:
wykonaniu izolacji termicznej i hydroizolacji fundamentów,
rozbudowie części wejściowej o wiatrołap przeszklony,
dociepleniu po obwodzie istniejącej przybudówki od strony ul. Kościelnej, wykonanie elewacji wentylowanej,
wykonanie wiaty rowerowej przy południowej elewacji budynku, połączonej z zadaszeniem,
przebudowie chodników i opasek żwirowych wokół budynku
3) wykonanie instalacji elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, grzewczej oraz wentylacji mechanicznej,
4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej;
5) zagospodarowanie terenu wokół budynku.
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie 1 tablicy informacyjnej
o wym. 40x30cm wraz z montażem. Treść tablic i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
UWAGA:
1) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości.
2) w ramach oferty należy wycenić odtworzenie nawierzchni.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1541466,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1974677,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541466,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220917521
7.3.3) Ulica: Dolna 7A
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1509609,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.