eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PsaryBudowa o¶wietlenia ulicy Kamiennej w Psarach oraz S³onecznej w Malinowicach



Og³oszenie z dnia 2024-07-16

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa o¶wietlenia ulicy Kamiennej w Psarach oraz S³onecznej w Malinowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa o¶wietlenia ulicy Kamiennej w Psarach oraz S³onecznej w Malinowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f873f78-2e4a-4d1c-b68e-283487be4fe7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00415565

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048987/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Budowa o¶wietlenia ulicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/955304

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/955304 (bezpo¶redni link do postêpowania);
e-mail: andrzejpiestrzynski@psary.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer;
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3. Zalecenia:
3.1. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
4. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
a) .zip
b) .7Z
6. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
7. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
8. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
9. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
10. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
11. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
12. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu e-mail.
13. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.

Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, pe³en zakres informacji znajduje siê w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Psary reprezentowana przez Wójt Gminy Psary z siedzib± w Urzêdzie Gminy w Psarach, 42-512 Psary ul. Malinowicka 4.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iod@psary.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji ustawowych zadañ Gminy Psary zwi±zanych z prowadzonym zamówieniem publicznym pn.: „Budowa o¶wietlenia ulicy Kamiennej w Psarach oraz S³onecznej w Malinowicach” - Znak sprawy ZP.271.18.2024, na podstawie ustawy Pzp oraz wewnêtrznych regulacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – - Prawo zamówieñ publicznych.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
6. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz przepisami prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
- dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych *;
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielanie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielanie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie o¶wietlenia ulicy Kamiennej w Psarach na odcinku ok. 43 m. Prace polegaj± na dostawie i monta¿u 1 szt. s³upa o wysoko¶ci 8 m z wysiêgnikiem oraz oprawy o¶wietleniowej ze ¼ród³em ¶wiat³a LED, wytrasowaniu i u³o¿eniu przewodu zasilaj±cego oprawê, wykonanie zabezpieczeñ i ochrony przeciwpora¿eniowej.
1.2. wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie o¶wietlenia ulicy S³onecznej w Malinowicach na odcinku ok. 257 m. Prace polegaj± na dostawie i monta¿u 5 szt. s³upów o wysoko¶ci 8 m z wysiêgnikiem oraz opraw o¶wietleniowych ze ¼ród³em ¶wiat³a LED, wytrasowaniu i u³o¿eniu przewodu zasilaj±cego oprawy, wykonanie zabezpieczeñ i ochrony przeciwpora¿eniowej.
2. Umowê nale¿y wykonaæ zgodnie z:
2.1. Dokumentacj± projektow±.
2.2. Specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. Zg³oszeniem nr 6740.8.118.2023 z dnia 05.05.2023r. wydanym przez Starostê Bêdziñskiego
2.5. Zg³oszeniem nr 6740.8.121.2023 z dnia 05.05.2023r. wydanym przez Starostê Bêdziñskiego.
2.6. SWZ wraz z za³±cznikami.
2.7. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.8. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (je¿eli dotyczy).
2.9. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (je¿eli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty nale¿y traktowaæ jako wzajemnie siê uzupe³niaj±ce. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1). Cena ofertowa (IPc) 60 % max - 60 pkt. ;
2). Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
(IPg) 20% max – 20 pkt. ;
3). Do¶wiadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia (IPd) 20% max – 20 pkt. ;
Razem
100 % 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia (IPg)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia (IPd)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
3.4.1. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich piêæ (5) lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej:
 jedn± (1) robotê budowlan±, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto, obejmuj±c± m.in. budowê i/lub odbudowê i/lub, rozbudowê i/lub przebudowê i/lub remont o¶wietlenia (drogowego, ulicznego, parkowego), dla której wydane by³o pozwolenie na budowê lub zg³oszenie i która zosta³a ukoñczona.
UWAGA nr 3:
1) Pojêcia „budowa”, „odbudowa”, „rozbudowa”, „przebudowa”, „remont”, nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawa budowlanego (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.).
2) Jako pozwolenie na budowê rozumieæ nale¿y tak¿e zezwolenie na realizacjê inwestycji oraz zg³oszenie robot wymagaj±ce pe³nienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.
3) Maj±c na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wy¿ej mowa, musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca – brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania zasobów w zakresie do¶wiadczenia.
4) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ zakres robotê budowlan±, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³/wykonywa³.
5) W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych
na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
6) Je¿eli zakres robót budowlanych przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone jest szerszy od opisanego i wymaganego przez Zamawiaj±cego, nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego w SWZ.
7) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania warunku do¶wiadczenia, zobowi±zany jest wykazaæ udzia³ tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
8) Wykonawca mo¿e wykazaæ spe³nienie ww. warunku w ramach realizacji zamówienia w formule
zaprojektuj wykonaj.

3.4.2. Wykonawca musi wykazaæ ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Kierownikiem robót (1 osoba) - posiada aktualne i wa¿ne uprawnienia budowlane specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi,
lub odpowiadaj±ce im aktualne i wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 551),
lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n.zm.) tj. osob±/osobami której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
Do¶wiadczenie ww. osoby – posiada do¶wiadczenie w kierowaniu lub
nadzorowaniu robót budowlanych (np. kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru), co najmniej na jednej (1) robocie budowlanej,
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³. brutto (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy
z³otych), obejmuj±cej swym zakresem m.in. budowê i/lub odbudowê i/lub, rozbudowê i/lub przebudowê i/lub remont. o¶wietlenia (drogowego, ulicznego, parkowego), dla których wydane by³o pozwolenie na budowê lub zg³oszenie i które zosta³y ukoñczone.
UWAGA nr 4:
1) Pojêcia budowa, odbudowa, rozbudowa, przebudowa, remont nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.).
2) Jako pozwolenie na budowê rozumieæ nale¿y tak¿e zezwolenie na realizacjê inwestycji drogowej oraz zg³oszenie robot wymagaj±ce pe³nienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.
3) Maj±c na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wy¿ej mowa, musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca – brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania zasobów w zakresie do¶wiadczenia
4) W ramach zamówienia, do¶wiadczenie osoby wskazanej do pe³nienia funkcji kierownika budowy ,kierownika robót lub inspektora nadzoru powy¿ej wymaganego minimum opisanego w warunku udzia³u w postêpowaniu, bêdzie przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert „Do¶wiadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia”.
5) Przez do¶wiadczenie zawodowe nale¿y rozumieæ do¶wiadczenie zdobyte w okresie od daty uzyskania uprawnieñ, do terminu sk³adania ofert.
6) Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
7) Je¿eli zakres prac przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e prace zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczony jest szerszy od opisanego i wymaganego przez Zamawiaj±cego, nale¿y w wykazie podaæ zakres odpowiadaj±cy zakresowi warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego w SWZ.
8) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania warunku do¶wiadczenia, zobowi±zany jest wykazaæ udzia³ tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
4.1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ppkt 4.1.1. sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3 pkt 3.1., 3.2., 3.3.: – Nie dotyczy;
2) w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3 pkt 3.4 ppkt 3.4.1.:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

3) w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3 pkt 3.4 ppkt 3.4.2.:
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

13. Do oferty nale¿y za³±czyæ:
13.1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ na formularzu oferty lub wed³ug takiego samego schematu, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
13.2. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Zamawiaj±cy zaleca, aby oferta zosta³a utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnêtrznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnêtrznego nale¿y pamiêtaæ o obowi±zku do³±czenia do pliku stanowi±cego ofertê tak¿e pliku podpisuj±cego, który generuje siê automatycznie podczas z³o¿enia podpisu.
13.3. Wraz z ofert± (dotyczy oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu) nale¿y z³o¿yæ:
13.3.1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³niania przez niego warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym wy¿ej mowa, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 3 do SWZ).
13.3.2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
13.3.3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
13.3.4. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi siê do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
13.3.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).
13.3.6. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli dotyczy) – zgodnie z zapisami ust. 16 rozdzia³u III niniejszej SWZ.
13.3.7. Dowód wniesienia wadium:
1) W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, do oferty nale¿y do³±czyæ (w wyodrêbnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert± potwierdzenie nadania przelewu.
14. Spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) – zalecane, niewymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki cywilnej.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 13.3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki cywilnej.
Uwaga nr 2:
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 13.3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem ust. 6.1. niniejszego rozdzia³u SWZ.
6.1. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniê¿nej, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy., Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605 z pó¼n. zm.), przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) Zmiana terminów wykonania umowy w wyniku:
a) przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy;
b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. regularne opady deszczu, gradu, nawa³nice powoduj±ce zalanie miejsca prowadzonych robót, wichury uniemo¿liwiaj±ce stosowanie sprzêtu, d³ugotrwa³e upa³y wymuszaj±ce dodatkowe przerwy w pracy pracowników zgodnie z przepisami bhp) uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. Wyst±pienie niekorzystnych warunków pogodowych Wykonawca winien zg³osiæ w dzienniku budowy oraz pisemnie inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cemu. Zg³oszenie powinno zostaæ potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy;
c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
 wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych;
 natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypa³y lub niewybuchy;
 konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych;
d) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie,
w szczególno¶ci: wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego;
e) konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
f) wyst±pienia konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej lub postêp technologiczny oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy;
g) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod inwestycjê, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
 wyst±pienie opó¼nieñ w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
 wyst±pienie braku mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
h) zmiany spowodowane przez zagro¿enie wp³ywaj±ce na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci, a inspektor nadzoru wyda³ wykonawcy polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, je¶li konieczno¶æ polecenia wynik³a
z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;

Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, pe³en zakres informacji znajduje siê w Umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-31 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej - platformazakupowa.pl dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/955304

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zm.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.