Og³oszenie z dnia 2023-09-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00316342/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Gomunicach wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gomunice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647954
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gomunice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-545
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/685-02-45
1.5.8.) Numer faksu: 44/684-24-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gomunice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gomunice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezp.gomunice.pl/procurements1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachu budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Gomunicach wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cb1898e0-26ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00417321
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030259/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Remont pokrycia dachu budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Gomunicach wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00316342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.271.8.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1208850,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie pokrycia dachu budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Gomunicach wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1. obejmowa³ bêdzie w szczególno¶ci:
a) remont pokrycia dachu;
b) dostawê i monta¿ instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii;
c) przygotowanie i przed³o¿enie Zamawiaj±cemu wszelkiej dokumentacji niezbêdnej do przy³±czenia instalacji do sieci, a nastêpnie po ich akceptacji przez Zamawiaj±cego z³o¿enie jej w OSD;
d) opracowanie dokumentacji powykonawczej (2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej).
Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cego okresu gwarancji licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego:
a) na wykonany monta¿ i prace instalacyjne instalacji fotowoltaicznej 5 lat;
b) na urz±dzenia:
- modu³y fotowoltaiczne - minimum 12 lat gwarancji;
- inwerter - minimum 5 letni± gwarancjê;
- magazyny energii – minimum 10 letni± gwarancjê;
c) na roboty budowlane – min. 3 letni± gwarancjê; zgodnie z zaoferowanym okresem gwarancji w formularzu ofertowym (uwaga: kryterium oceny ofert).
3. Szczegó³owy opis zakresu robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 11 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
Przedmiary robót za³±czone do SWZ maj± charakter pomocniczy. Z uwagi na to, i¿ wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym
w dokumentacji technicznej, stanowi±cej za³±cznik do SWZ. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci
w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te by³y ujête w dokumentacji technicznej.
UWAGA W przypadku u¿ycia w SWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w SWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.
U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach etykiet oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety.
W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy
w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego.
U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania
w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych
i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± projektow±.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1148415,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1426515,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1148415,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361437177
7.3.3) Ulica: Al. Zwyciêstwa
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-515
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1148415,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i monta¿u instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Pa¼dziernika 2 w ¦rodzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Adaptacja pomieszczeñ magazynowych na szatniê pracownicz±
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kêpnie i Oddzia³u Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grêbaninie
- Remont pokrycia dachowego na budynku "C" SP ZZOZ w Kozienicach
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.