Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352731/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00369794/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-accca6d2-2325-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/ZCO/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum
Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej”
1. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SWZ tj. Wzór umowy oraz w
załączniku nr 4 do SWZ tj. Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU)
2. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy
obejmującego prace projektowe i budowlane.
a) Zakres prac budowlano – montażowych należy wykonać w oparciu o własny projekt wykonawczo-budowlany
przygotowany przez osoby do tego uprawnione opracowany na bazie programu funkcjonalno-użytkowego.
b) Dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c) Zakres zadań obejmuje:
Prac projektowe:
• Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego i związanej
z nim infrastruktury,
• Opracowanie dokumentacji kosztorysowej inwestycji (przedmiary robót
i kosztorysy inwestorskie),
• Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,
Prace budowalno-wykonawcze:
• Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy,
• Przeprowadzenie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją,
• Uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji związanych z realizacją i przekazaniem do użytkowania,
• Inne opracowania wymagane prawem, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Tam gdzie w załączniku nr 4 – tj. Program Funkcjonalno - użytkowy został wskazany znak towarowy (marka) producent,
dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane
przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne j.w., zobowiązany jest wykonać i
załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać
ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w Programie Funkcjonalno-użytkowym,
stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216120-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy Wodpol Sp. z o. o. ul. Ks. Pr. St. Słonki 24 34-300 Żywiec na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V pkt 2 lit. c) SWZ, Rozdziale V pkt. 2d) ppkt. d1) SWZ oraz Rozdziale V pkt. 2d) lit. d2) i lit. d3) SWZ. (wezwanie o uzupełnienie dokumentów podmiotowych było na postawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp).Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta firmy Meritum Grupa Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2 537 250,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej" w ramach zadania "Modernizacja pustostanów"
- Świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Dąbrowie Górniczej.
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza.
- Kompleksowe utrzymanie czystości części nieruchomości położonej w Dąbrowie Górniczej przy Alei Róż 1.
- "Zakup i dostawa Busa 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Dąbrowie Górniczej".
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup, dostawa wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu komputerowego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach projektu "Kariera Inżyniera"
- Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanit. związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach admin. przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN 7.
- Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na dziewięciu fontannach i ujęciu wody "Zdrój" na ul. Świdnickiej we Wrocławiu z podziałem na części.
- Przebudowa wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych lokali mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane.
- Remont ciągów komunikacyjnych, montaż systemu oddymiania, systemu awaryjnego oświetlenia, autonomicznych czujek dymu oraz remont wyłącznika p.poż. w budynku ZSCKR w Chrobrzu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.