eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekJesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o.o. w Szczecinku.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o.o. w Szczecinku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330582529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Cieślaka 6 B

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm-tbs.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf0389d2-5144-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o.o. w Szczecinku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0389d2-5144-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Poprzednie postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1
- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-036410ca-3d88-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TRI/947/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia rozliczanego ryczałtem jest: Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów,
chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o. o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
2. Wykaz terenów zawierają załączniki Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 do niniejszej SWZ.
3. Powierzchnia terenów ogółem wynosi – 80.802,92 m2 w tym:
a) powierzchnie podwórek 11.756,38 m2
b) powierzchnie chodników wewnątrz osiedlowych 9.100,91 m2
c) dojścia do budynków 1.509,43 m2
d) tereny zielone (trawniki) 41.480,85 m2
e) parkingi i drogi 13.661,21 m2
f) tereny na których znajdują się pojemniki na śmieci
oraz dojścia do tych pojemników 3.294,14 m2
4. Długość chodników w ciągach pieszo-jezdnych (według załączników
Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4) wynosi 2.974,60 mb
Szczegółowy zakres usług obejmuje:
Jesienno - zimowe utrzymanie terenów prowadzone jest w miesiącach listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień
obejmuje:
1) zamiatanie/ oczyszczanie z wszelkich nieczystości dróg, chodników, dojść do budynków, zasieków śmietnikowych oraz
pozostałych terenów utwardzonych, łącznie z ich odchwaszczaniem,
2) usuwanie uschniętych nasadzeń, kwiatów itp.,
3) grabienie/zbieranie liści opadłych z drzew,
4) sprzątanie posesji, kompleksów garażowych, zasieków śmietnikowych, wsypów piwnicznych, oraz placów przy
pojemnikach na śmieci łącznie z gałęziami, gruzem i pozostałymi odpadami oraz innymi nieczystościami,
5) opróżnianie na obsługiwanych terenach koszy osiedlowych / ulicznych z częstotliwością min. 1 raz w tygodniu oraz na
bieżąco
w przypadku przepełnienia (ok. od 30 do 36 szt.),
6) usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem lub innym dopuszczonym do stosowania środkiem, w celu
zapobiegania
śliskości i zapewnienia bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, parkingach, chodnikach,
podjazdach dla niepełnosprawnych, stopniach schodowych do budynków (od strony ulicy i posesji) oraz dojściach do
budynków,
garaży i śmietników (również, gdy powierzchnia dojścia nie jest wyodrębniona z powierzchni np. podwórza lub trawnika),
poprzez:
a) zapewnienie wszystkich materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości zimowej, których odpowiednia ilość powinna być
zgromadzona przed rozpoczęciem sezonu zimowego,
b) usuwanie nocnego opadu śniegu do godz. 6:00 rano,
c) usuwanie opadu śniegu w porze dziennej tj. od godz. 6:00 do 22:00 w ciągu 2 godzin po ustaniu opadu,
d) usuwanie gołoledzi i śliskości zimowej powstałej w nocy - do godz. 6:00 rano,
e) usuwanie gołoledzi i śliskości zimowej powstałej w porze dziennej tj. godz. 6:00 do 22:00 niezwłocznie po jej powstaniu,
f) uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników, schodów, podjazdów dla niepełnosprawnych oraz
dojść do budynków oraz śmietników minimum raz dziennie,
g) oczyszczenie chodników, schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych oraz dojść do budynków z piasku lub innego
dopuszczonego do stosowania środka użytego do likwidacji śliskości,
7) dowóz piasku do piaskownic i jego wymiana w kwietniu (około 10 piaskownic),
8) transport wszystkich nieczystości/odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na wysypisko wraz z
opłatą za składowanie tj. zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184452,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184452,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184452,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Małgorzata Maciupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731262396

7.3.3) Ulica: Skłodowskiej 18

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184452,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.