Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d45431fe-39c6-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.53.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych: 1. Adenozyna 6mg/2ml x 6 fiol. – 20 op.; 2. Amiodarone 150mg/3ml x 6 amp. – 250 op.; 3. Calcium polystyrene sulfonate 1,2 g Ca 2+/15 g proszek doustny lub do sporz. zaw. doodbytniczej op x 300 g – 2 op.; 4. Clopidogrel 75 mg x 84 tabl.powl. – 15 op.; 5. Enoksaparyna 40mg/0,4 ml x 10 amp. strz. – 4 000 op.; 6. Enoksaparyna 60mg/0,6 ml x 10 amp. strz. – 800 op.; 7. Enoksaparyna 80mg/0,8 ml x 10 amp. strz. – 400 op.; 8. Enoksaparyna 100mg/1,0 ml x 10 amp. strz. – 200 op.; 9. Enoksaparyna 120mg/0,8 ml x 10 amp. strz. – 25 op.; 10. Glimepiryd 2mg x 30 tabl. – 40 op.; 11. Glimepiryd 4mg x 30 tabl. – 25 op.; 12. Insulin glargine 300 j.m./3ml x 5 wstrzykiwaczy – 5 op.; 13. Insulin glulisine 300 j.m./3ml x 5 wstrzykiwaczy – 5 op.; 14. Insulin lispro 300 j.m./3ml x 10 wstrzykiwaczy – 5 op.; 15. Insulinum glargine roztwór do wstrzykiwań; 300 j./ml; 10 wstrzykiwaczy – 4 op.; 16. Sodium polystyrene sulfonate 1,42 g Na+/15 g proszek doustny lub do sporz. zaw. doodbytniczej x 454g – 15 op.; 17. Teicoplanin proszek i rozp. do sporz. roztw.do wstrz. i/lub inf. 200 mg x 1 fiol. – 60 op.; 18. Teicoplanin proszek i rozp. do sporz. roztw.do wstrz. i/lub inf. 400 mg x 1 fiol. – 500 op.; 19. Walproinian sodu 288,2 mg/5 ml syrop x 150 ml – 20 op.; 20. Walproinian sodu 400 mg/4 ml x 1 fiol. – 280 op.; 21. Walproinian sodu+Kw.walproinowy 300 mg x 30 tabl.o przedł. uwal. – 40 op.; 22. Walproinian sodu+Kw.walproinowy 500 mg x 30 tabl.o przedł. uwal. – 25 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33615100-5 - Insulina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509050,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509050,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509050,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanofi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130140525
7.3.3) Ulica: Marcina Kasprzaka 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509050,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych i laboratoryjnych, sprzęt jednorazowego użytku, szwy chirurgiczne, opatrunki, folie, materiały opatrunkowe, zastawki serca, oksygenatory, kompresy.
- Dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
- Implanty ortopedyczne.
więcej: Insulina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.