eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTermomodernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4 - roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4 - roboty budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mokotow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4 - roboty budowlane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c6b8a0-5b62-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000299/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Termomodernizacja Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4 - roboty podobne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie podobne do zamówienia podstawowego objętego umową zawartą z Wykonawcą – P.P.H.U. RAF-MAR USŁUGI REMONTOWE Rafał Nowaczek z siedzibą w Warszawie (04-990) przy ul. Pelargonii 7, z dnia 11 sierpnia 2022 r., nr MOK.WID.C/MOK/V/P1/116/I-41/272-20/2022/GZ2396
Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
Przy szacowaniu wartości zamówienia uwzględniono wartość zamówień podobnych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-06737ee5-028d-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.100.2022.MKA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 437590,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakresem robót objęta jest termomodernizacja sali sportowej i łącznika sali polegająca na rozbiórce istniejących warstw ścian i dachu, następnie wykonaniu nowych warstw wraz z izolacją. W ramach robót podobnych (etap Ib) Wykonawca dokona rozbiórki istniejących warstw wykończeniowych i izolacyjnych ścian, dachu, orynnowania i obróbek blacharskich oraz pokrycia, a następnie dokona ich termomodernizacji. Podczas prac termomodernizacyjnych niezbędne będzie wykonanie nowych okładzin ścian, izolacji przegród budowlanych, pokrycia dachu jak również wykonanie nowej instalacji odgromowej. Przewidywane ilości docieplenia ścian 474,1 m2 wraz z wyprawą mineralną malowaną farbą silikonową wynoszą 354 m2, docieplenia i pokrycia dachu wynoszą 217,5 m2. Gruz i inne zbędne materiały porozbiórkowe zostaną usunięte z terenu prac.
Zakres robót obejmuje również zagospodarowanie terenu po robotach budowlanych, odtworzenie istniejących elementów ogrodzenia jak również dostosowanie sali i łącznika dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAF-MAR USŁUGI REMONTOWE Rafał Nowaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5320023152

7.3.3) Ulica: ul. Pelargonii 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-990

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.