eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o"¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku".



Og³oszenie z dnia 2022-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku
do 31 grudnia 2023 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Jasielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku
do 31 grudnia 2023 roku”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab1b26fc-6010-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00430955

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021091/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za po¶rednictwem elektronicznej platformy
zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl,
która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.5. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca
przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub
loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert
oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. Wszelkie
dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB.
Og³oszenie nr 2021/BZP 00276696/01 z dnia 2021-11-19
2021-11-19 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ
sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki” w trakcie
etapu sk³adania ofert/wniosków.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne
kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie
zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.
2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Dzia³em II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Dzia³em II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.II.272.29.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku.
2. Zamówienie obejmuje ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego:
1) us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu
w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych obejmuj±cych przesy³ki listowe i paczki pocztowe oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia.
2) us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego, tj. Starostwo Powiatowe
w Ja¶le, Rynek 18, 38-200 Jas³o, (Punkt Obs³ugi Klienta na parterze);

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny poszczególnych ofert, stosuj±c siê do
poni¿szych zasad (ocenie podlegaj± jedynie oferty, które nie zosta³y odrzucone):
1. Kryterium I: Cena oferty
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60,00 punktów, pozosta³e oferty otrzymuj± ilo¶æ punktów wyliczon±
wed³ug poni¿szej formu³y:
najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert
C = ----------------------------------------------------------------------- x 60
cena brutto badanej oferty
Cen± bran± pod uwagê przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjê ca³o¶ci
zamówienia. Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium II: Mo¿liwo¶æ elektronicznego bezp³atnego monitorowania (¶ledzenia) przez Internet
krajowych rejestrowanych przesy³ek pocztowych (M) = 40 % (40 pkt.)
2.1. W przypadku kryterium „Mo¿liwo¶æ bezp³atnego elektronicznego monitorowania (¶ledzenia) przez
Internet krajowych rejestrowanych przesy³ek pocztowych” Wykonawca
w formularzu ofertowym wskazuje czy dysponuje tak± funkcjonalno¶ci± czy nie.
2.2. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê mo¿liwo¶ci bezp³atnego elektronicznego
monitorowania (¶ledzenia) przez Internet krajowych rejestrowanych przesy³ek pocztowych,
Wykonawca otrzyma maksymaln± liczbê punktów - 40 pkt.
2.3. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym przez Wykonawcê mo¿liwo¶ci bezp³atnego
monitorowania (¶ledzenia) przez Internet krajowych rejestrowanych przesy³ek pocztowych,
Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ Zamawiaj±cemu (bez ponoszenia przez Zamawiaj±cego
jakichkolwiek dodatkowych kosztów), w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
dostêp do aplikacji internetowej lub strony internetowej umo¿liwiaj±cej ¶ledzenie nadanej przesy³ki
rejestrowanej realizowanej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej z umo¿liwieniem zamawiaj±cemu
sprawdzenia jej statusu, przez ca³y okres realizacji umowy. Us³uga powinna byæ dostêpna dla
Zamawiaj±cego bez konieczno¶ci zakupu dodatkowego sprzêtu, oprogramowania, uprawnieñ itp.
2.4. W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcê mo¿liwo¶ci bezp³atnego
elektronicznego monitorowania (¶ledzenia) przez Internet krajowych rejestrowanych przesy³ek
pocztowych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie dysponuje tak± funkcjonalno¶ci± i otrzyma 0 pkt. w
przedmiotowym kryterium.
2.5. W przypadku wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcê mo¿liwo¶ci bezp³atnego
elektronicznego monitorowania (¶ledzenia) przez Internet krajowych rejestrowanych przesy³ek
pocztowych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca dysponuje tak± funkcjonalno¶ci± i otrzyma 40 pkt. w przedmiotowym kryterium

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego bezp³atnego monitorowania (¶ledzenia) przez Internet krajowych rejestrowanych przesy³ek pocztowych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, tj. prowadzi dzia³alno¶æ pocztow± w obrocie krajowym i zagranicznym na
podstawie wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 896 t. j. ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru Operatorów Pocztowych w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik - pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku sporz±dzenia pe³nomocnictwa w postaci papierowej dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu po¶wiadczonego za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub osobistym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. O¶wiadczenia wstêpne [art. 125 ust 1 ustawy pzp] dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie.
2. W przypadku, o którym mowa w art 117 ust 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp].
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em - kopii.
Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
2) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe
i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa
w Dziale XI ust. 6 SWZ w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenie wskazane w Dziale XIII ust. 1 pkt 2 SWZ (za³±cznik nr 2a) podpisane przez te podmioty.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê,
w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy, w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, mo¿e nast±piæ:
1) gdy nast±pi zmiana wysoko¶ci obowi±zuj±cych stawek podatku VAT dotycz±cych us³ugi lub us³ug nale¿±cych do przedmiotu umowy, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych, odpowiednio, tej us³ugi lub us³ug, w zakresie odpowiadaj±cym zmianie wysoko¶ci stawki podatku VAT. W powy¿szym przypadku Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty powiêkszonej o podatek od towarów i us³ug wed³ug stawki obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT.
2) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcê powszechnie obowi±zuj±cych
w jego dzia³alno¶ci nowych cen us³ugi lub us³ug nale¿±cych do przedmiotu umowy, w tym tak¿e w wyniku zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej us³ugi lub us³ug.
2.Ka¿da zmiana umowy (tak¿e w zakresie cen jednostkowych) wymaga dla swej wa¿no¶ci sporz±dzenia pisemnego aneksu.
3.Zmiana umowy, w zakresie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, nast±pi w przypadku obni¿enia stawek i op³at przez Wykonawcê, przy zachowaniu zakresu jego ¶wiadczenia umownego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-24 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-24 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryterium cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.