Og³oszenie z dnia 2022-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00009447/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy
w P³ocku w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Urz±d Pracy w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141186998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 367 18 30
1.5.8.) Numer faksu: +48 367 18 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mupplock@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mup.bip.ump.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy
w P³ocku w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-549abe25-600a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00431044
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027164/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; www.mup.bip.ump.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym,
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu jako
Za³±cznik Nr 5 do SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich
postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej w opcjê „Dla Wykonawców” lub ze
strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Urz±d Pracy w P³ocku z siedzib±
w P³ocku przy ul. 3 Maja 16, adres e-mail: sekretariat@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Miejskim Urzêdzie Pracy w P³ocku,
e-mail: inspektor.ochronydanych@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2023 roku” prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; je¿eli chodzi
o materia³y archiwalne, przez wynikaj±cy z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Prawa osób w zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora podanych danych osobowych:
• prawo dostêpu do tre¶ci podanych danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO;
• prawo do sprostowania - na podstawie art. 16 RODO;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych - na podstawie art. 18 RODO;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania przetwarzania danych osobowych za niezgodne z prawem.
7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku art. 17 RODO;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO,
gdy¿ podstaw± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzenia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SK 223-1/JR/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy
w P³ocku w 2023 roku
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów okre¶lonych w SWZ - cena 100%.
Kryterium "cena" bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu mog± ubiegaæ siê wykonawcy,którzy:
nie podlegaj± wykluczeniu w zakresie okre¶lonym w pkt 15 niniejszej SWZ,
posiadaj± aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z pó¼n. zm.) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Odst±pienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Strona umowy maj±ca zamiar odst±piæ od umowy powinna podaæ tak¿e pisemne uzasadnienie swojej decyzji.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-17
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- "Dostawa pozosta³ych artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2025 roku"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w W±growcu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wa³cz i jej jednostek
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta w Trzebini, na 2025 rok".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Starogard Gdañski w 2025 r.
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.