Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278335/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi budowy internetowego portalu informacyjnego Ośrodka Wsparcia Dostępności Architektonicznej wraz z usługą utrzymania, realizowanego w ramach projektu pn. OWDA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi budowy internetowego portalu informacyjnego Ośrodka Wsparcia Dostępności Architektonicznej wraz z usługą utrzymania, realizowanego w ramach projektu pn. OWDA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad91a2d2-06c5-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053174/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Budowa internetowego portalu informacyjnego wraz z usługą utrzymania, realizowanego w ramach projektu OWDA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Ośrodek Wsparcia Architektury Dostępnej (OWDA) - kompleksowe usługi w zakresie dostępności architektonicznej dla podmiotów publicznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278335/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa postępowania: Usługi budowy internetowego portalu informacyjnego Ośrodka Wsparcia Dostępności Architektonicznej wraz z usługą utrzymania, realizowanego w ramach projektu pn. „Ośrodek Wsparcia Architektury Dostępnej (OWDA) – kompleksowe usługi w zakresie dostępności architektonicznej dla podmiotów publicznych”
Celem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie, budowa, wdrożenie oraz utrzymanie i rozwój portalu informacyjnego (zwanego dalej „Portalem”) z systemem zarządzania treścią, wraz z wykonaniem zawartości startowej w oparciu o koncepcję graficzną, dostarczoną przez Zamawiającego oraz uzupełnianiem zawartości w trakcie trwania projektu.
Planowany do realizacji Portal dedykowany będzie do publikowania informacji o projekcie „Ośrodek Wsparcia Architektury Dostępnej (OWDA) - kompleksowe usługi w zakresie dostępności architektonicznej dla podmiotów publicznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.19 Usprawnienie procesów inwestycyjno-budowlanych i planowania przestrzennego (zwanego dalej jako „Projekt”) oraz wszelkich treści niezbędnych do komunikowania i popularyzacji Projektu a także służących lepszemu poznaniu funkcjonalności Ośrodka Wsparcia Architektury Dostępnej (dalej jako „OWDA”) oraz form wsparcia realizowanych za pośrednictwem OWDA wśród jego Beneficjentów i Interesariuszy.
Odbiorcami treści Serwisu będą osoby zainteresowane realizacją Projektu, w tym wdrożeniem dostępności architektonicznej w podmiotach publicznych (dalej jako „PP”)
Główną grupą odbiorców będą PP, które pełnią usługi szczególnie istotne dla funkcjonowania osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami (OzN), jak administracja, pomoc społeczna, ochrona zdrowia, edukacja, włączenie w rynek pracy, czy też transport.
Do projektu włączone zostaną następujące rodzaje PP świadczących usługi publiczne:
• centralne i terenowe organy administracji państwowej;
• ministerstwa oraz urzędy wojewódzkie;
• jednostki Samorządu Terytorialnego - urzędy marszałkowskie, miast i gmin, starostwa powiatowe;
• szkoły i uczelnie wyższe;
• oddziały NFZ,SP ZOZ, w szczególności świadczące usługi w zakresie rehabilitacji;
• państwowe i samorządowe instytucje kultury, domy kultury, muzea, wypożyczalnie książek;
• obiekty transportu i komunikacji publicznej, lotniska, dworce autobusowe i kolejowe (o różnej wielkości i zasięgu świadczonych usług);
• oddziały ZUS, OPS, PCPR;
• Wojewódzkie i Powiatowe Urzędy Pracy.
Serwis internetowy OWDA musi być zaprojektowany z zachowaniem zasad dostępności cyfrowej (WCAG 2.1) oraz komunikacyjnej. Serwis powinien zapewniać dostępność cyfrową publikacji multimedialnych na stronie internetowej OWDA (audiodeskrypcja, napisy rozszerzone dla osób głuchych, tłumacz języka migowego, dokumenty cyfrowe powinny być zaadoptowane dla osób z niepełnosprawnościami). Dodatkowo – powinien zapewniać usługę tłumacza jeżyka migowego on-line, który będzie świadczył pomoc w kontaktach zdalnych z osobami głuchymi oraz zakup usługi napisów na żywo, w celu zapewnienia dostępności dla osób głuchych.
W celu sprawnej realizacji projektu należy na portalu zapewnić osobny dostęp dla realizatorów i uczestników programu.
Serwis musi być całkowicie dostępny cyfrowo dla Użytkowników z wszelkimi niepełnosprawnościami, dla seniorów i wszystkich innych użytkowników Internetu. Ze względu na rolę, jaką pełnić będzie OWDA, strona www powinna być wzorcowa w zakresie dostępności.
Wymóg dostępności strony wynika z:
Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848),
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 poz. 2247).
Zgodnie z tą ustawą serwisy internetowe podmiotów realizujących zadania publiczne muszą być zgodne z WCAG 2.1 na poziomie A i AA.
Zatem Wykonawca Serwisu jest zobowiązany do dostarczenia serwisu, który jest bezbłędny pod względem jakości kodu, zgodności z WCAG 2.1 i rzeczywistej dostępności dla wszelkich grup narażonych na wykluczenie cyfrowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48224000-4 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245016,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286147,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Webster Studio sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382381799
7.3.3) Ulica: ul. Marcelińska 94b/169
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-324
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286147,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku mieszkalnym przy ul. Płockiej 3 w Warszawie.
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania na DK19 w m. Kózki, na DK19 w m. Mostów, na DK19 na odcinku Łosice - Świniarów.
- Usługa cateringowa dla uczestników Konferencji Naukowej Człowiek - Sportowiec - Mistrz. Od kryzysu przez wzrost po sukces w sporcie.
- Dostawa podzespołów elektronicznych Z-DN-v2
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 9/2024/P Wdrożenie rozwiązań usprawniających automatyzację procesów realizowanych w systemie EZD
- Usługa sprawowania obsługi serwisowej, bieżącego nadzoru oraz usług rozwoju systemu CliniNET, NetRAAD i systemu CGM CliniNET-Apteka Szpitalna dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego przez Gminę Siechnice
- Kompleksowa obsługa informatyczna Hevelianum
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny - switch, UTM, access point, UPS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.