Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351346/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00378761/01 - Wynik z dnia 2024-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprkolo.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f68303c9-2294-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f68303c9-2294-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053776/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia
1.3.2 Świadczenie usług organizacji spotkań, warsztatów, szkoleń dla rodzin zastępczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet VI , Działanie 06.15 – Wsparcie Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej, pn: „Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej w podregionie konińskim”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania wykonawca będzie świadczył 40 godzin usługi polegającej na przeprowadzeniu kompleksowej diagnozy pogłębionej zgodnej ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy ogólnorozwojowej dla co najmniej 10 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu kolskiego.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia diagnozy pogłębionej przez poniżej wymienionych specjalistów:
1) psycholog w wymiarze 12 godzin (4 h x 3 osoby) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
2) neurologopeda w wymiarze 16 godzin (4 h x 4 osoby) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
3) diagnosta integracji sensorycznej w wymiarze 12 godzin (4 h x 3 osoby) posiadający ukończone studia na kierunku fizjoterapia, psychologia lub pedagogika oraz ukończony co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej lub studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3. Usługa wykonywana będzie na terenie powiatu kolskiego, w miejscu wskazanym przez wykonawcę, za zgodą rodziny zastępczej dopuszcza się przeprowadzenie diagnozy w miejscu zamieszkania dziecka.
4. Pozostałe zasady realizacji zadania zawiera Opis wspólny dla wszystkich części zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania wykonawca będzie świadczył 136 godzin usługi wspierającej rozwój, kompensujące opóźnienia dla 12 dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej. Zamówienie obejmuje usługi specjalistów z zakresu prowadzenia konsultacji, terapii, wsparcia rozwoju.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia konsultacji, terapii i wsparcia rozwoju przez poniżej wymienionych specjalistów:
1) psycholog w wymiarze 44 godziny (11 h x 4 osób) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
2) neurologopeda w wymiarze 44 godziny (11 h x 4 osób) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
3) diagnosta integracji sensorycznej w wymiarze 48 godziny (12 h x 4 osób) posiadający ukończone studia na kierunku fizjoterapia, psychologia lub pedagogika oraz ukończony co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej lub studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3. Usługa wykonywana będzie na terenie powiatu kolskiego, w miejscu wskazanym przez wykonawcę, za zgodą rodziny zastępczej dopuszcza się przeprowadzenie usług w miejscu zamieszkania dziecka.
4. Pozostałe zasady realizacji zadania zawiera Opis wspólny dla wszystkich części zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26847,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania wykonawca będzie świadczył 75 godzin usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej – 5 osób (przedział wiekowy 17-18 lat) prowadzonej w formie grupowych warsztatów.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usług wsparcia przez poniżej wymienionych specjalistów:
1) psycholog w wymiarze 25 godzin (5 h x 5 osób) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Warsztaty powinny dotyczyć przynajmniej:
-definicji zdrowia psychicznego,
-dbania o siebie, samorozwój,
-problemów w obszarze zdrowia psychicznego,
-wsparcia własnego zdrowia psychicznego oraz bliskich
-roli psychologa, psychoterapeuty, psychiatry – do kogo udać się w przypadku problemów.
2) doradca zawodowy w wymiarze 25 h (5 h x 5 osób) posiadający wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika o specjalizacji doradztwo zawodowe oraz 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego.
Warsztaty powinny dotyczyć przynajmniej:
-omówienie czynników determinujących kierunek rozwoju zawodowego,
-wybór właściwej drogi rozwoju zawodowego,
-charakterystyka tendencji na rynku pracy,
-osobowość a rozwój kariery,
-skutecznego osiągania celów
-omówienie dynamiki zmian na rynku pracy,
-umiejętność komunikacji w pracy,
-rodzaje umów o pracę.
3) trener umiejętności społecznych w wymiarze 25 h (5 h x 5 osób) posiadający wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia oraz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu z treningu umiejętności społecznych lub studia podyplomowe z treningu umiejętności społecznych lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu umiejętności społecznych.
Warsztaty powinny dotyczyć przynajmniej:
-umiejętności prowadzenia rozmów,
-umiejętności autoprezentacji,
-mowy werbalnej i niewerbalnej,
-umiejętności nawiązywania zdrowych relacji,
-rozwijanie kompetencji interpersonalnych,
-nauki gospodarowania pieniędzmi,
-umiejętności planowania wydatków,
-umiejętności oszczędzania,
-uświadamiania zalet i wad zaciągania kredytów i pożyczek.
3. Usługa wykonywana będzie na terenie powiatu kolskiego, w miejscu wskazanym przez wykonawcę.
4. Pozostałe zasady realizacji zadania zawiera Opis wspólny dla wszystkich części zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 13576,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania wykonawca będzie świadczył 90 godzin organizacji zajęć szkoleniowych z zakresu podnoszenia kompetencji wychowawczych dla 5 rodziców zastępczych prowadzonych w formie warsztatów.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usług wsparcia dla 5 osób przez poniżej wymienionych specjalistów:
1) psycholog w wymiarze 45 godzin (9 godzin x 5 osób ) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy.
Moduł warsztatów powinien obejmować co najmniej:
Temat: Rodzina z nastolatkiem – jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci i
młodzieży, jak zrozumieć i wspierać dojrzewające dziecko.
Cel: Właściwa komunikacja pomiędzy dzieckiem a rodzicem, przyjrzenie się specyfice okresu dojrzewania, budowanie dobrej relacji między dzieckiem a rodzicem,
Zakres tematyczny:
- jak wspierać nastolatka w budowaniu swojej tożsamości, w kontekście zaburzonej więzi z rodziną biologiczną
-zjawiska typowe dla okresu adolescencji czy niepokojące sygnały – jak je odróżnić , na co zwrócić uwagę
- charakterystyczne problemy rodziny z nastolatkiem z uwzględnieniem rodzicielstwa
zastępczego
- gdzie szukać pomocy i wsparcia gdy zawiodą znane sposoby radzenia sobie z trudnościami.
2) trener umiejętności społecznych w wymiarze 45 h (9 godzin x 5 osób) posiadający wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia oraz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu z treningu umiejętności społecznych lub studia podyplomowe z treningu umiejętności społecznych lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu umiejętności społecznych.
Moduł warsztatów powinien obejmować co najmniej:
Temat: Trening umiejętności społecznych w kontekście rodzin zastępczych
Cel: zwiększanie świadomości społecznej, rozwijanie umiejętności rozwiązywania konfliktów, budowanie relacji oraz poprawa samooceny i asertywności.
Zakres tematyczny:
- rozwiązywanie konfliktów oraz asertywne reagowanie
-jak mówić, aby nas usłyszano
-ćwiczenie umiejętności wyrażania własnego zdania i argumentowania
- trenowanie umiejętności współpracy i szukanie kompromisów.
- znalezienie własnych strategii radzenia sobie z trudnymi emocjami
3. Usługa wykonywana będzie na terenie powiatu kolskiego, w miejscu wskazanym przez wykonawcę.
4. Pozostałe zasady realizacji zadania zawiera Opis wspólny dla wszystkich części zawarty SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 20161,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878
7.3.3) Ulica: ul. S. Małachowskiego 2/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-129
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878
7.3.3) Ulica: ul. S. Małachowskiego 2/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-129
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Dostawa implantów ortopedycznych
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miączyn
- Usługa przeprowadzenia szkolenia dla kadry kierowniczej PCI
- Postępowania TP/63UD/10/2024 na usługi doradcze dla Warszawskiego Szpital Południowego sp. z o.o.
- Udzielanie świadczeń medycznych w zakresie logopedii oraz psychologii w Poliklinice w Radomiu
- Realizacja terapii EMDR dla uczestników projektu pn. "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
- Usługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu pn.: "Rodzina jest najważniejsza" z podziałem na 2 części (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.