Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 12a
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppcr.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b04b3c2d-1c1b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04b3c2d-1c1b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Programu „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Przeprowadzenie kompleksowej pogłębionej diagnozy FAS dla wychowanków pieczy zastępczej w roku 20241. Celem przeprowadzenia kompleksowej pogłębionej diagnozy FAS jest jak najlepsze rozpoznanie potrzeb dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz udzielenie wsparcia rodzinom zastępczym w zakresie pracy z dzieckiem z objawami płodowego Zespołu alkoholowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie kompleksowej pogłębionej diagnozy FAS dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w roku 2024.
3. Przewidywana liczba diagnoz: 20 tj. 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby diagnoz, jednakże nie mniej niż 15.
4. Forma wsparcia: indywidualna.
5. Zakres tematyczny:
1) Diagnoza powinna być prowadzona przez zespół terapeutyczny: lekarz medycyny, pedagog, logopeda psycholog, fizjoterapeuta,
2) Diagnoza powinna obejmować:
a) opiekę i prowadzenie przez konsultanta kierującego pracą zespołu,
b) rozpoznanie obecności 4 kluczowych objawów:
zahamowanie wzrostu w okresie płodowym lub późniejszym,
współwystępujące 3 zmiany dysmorficzne twarzy: krótkie szpary powiekowe, cienka górna warga 4 lub 5 w skali Likerta, płaski rowek podnosowy 4 lub 5 w skali Likerta,
nieprawidłowy rozwój CUN przynajmniej w 3 obszarach: twarde i miękkie objawy neurologiczne, struktura mózgu, funkcje intelektualne, komunikacyjne, pamięci, uwagi, hiperaktywności, funkcje wykonawcze, myślenie abstrakcyjne, osiągnięcia szkolne, umiejętności społeczne,
potwierdzenie picia alkoholu przez matkę w ciąży.
3) Każda diagnoza uwzględnia powyższe zagadnienia i dotyczy każdego uczestnika.
4) Na zakończenie diagnozy każdy uczestnik otrzymuje pisemną opinię diagnostyczną/diagnozę
z zaleceniami do dalszej pracy z dzieckiem oraz możliwość konsultacji.
5) Zalecane są metody oraz techniki proponowane przez Ośrodek, w którym będą odbywały się diagnozy dla dzieci.
6. Rekrutacja dzieci do przeprowadzenia diagnoz leży po stronie Zamawiającego, tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie.
7. Miejsce przeprowadzenia diagnozy zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił placówkę przygotowaną pod świadczenie usług zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wymagania dotyczące zespołu diagnostycznego FAS.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usługi zapewnił zespół diagnostyczny, w którego skład wchodzą:
1) lekarz medycyny,
2) psycholog,
3) pedagog,
4) logopeda,
5) fizjoterapeuta.
Wymagania dotyczące członków zespołu diagnostycznego:
Lekarz medycyny: wykształcenie wyższe medyczne lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami i dziećmi niepełnosprawnymi, w tym dzieci z FASD; Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych, w tym FAS/FASD.
Psycholog: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologicznym lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami i dziećmi niepełnosprawnymi, w tym dzieci z FASD. Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych, w tym FAS/FASD.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.
Fizjoterapeuta: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami i dziećmi z niepełnosprawnościami, w tym dzieci z FAS/FASD; Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i zajęć fizjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi, w tym dzieci z FAS/FASD.
Pedagog: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogicznym lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami
i dziećmi niepełnosprawnymi, w tym dzieci z FASD. Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych, w tym FAS/FASD.
Logopeda: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku logopedycznym lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami
i dziećmi niepełnosprawnymi, w tym dzieci z FASD. Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych, w tym FAS/FASD.
9. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2024 r.
10. W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia miejsca do przeprowadzenia kompleksowej pogłębionej diagnozy FAS, w odległości nie większej niż 200 km od miejscowości Gniezno,
2) oznakowania pomieszczeń, w których będą przeprowadzane diagnozy oraz oznakowania prowadzonej dokumentacji logami unijnymi dotyczącymi programu (wzory Wykonawca otrzyma od Zamawiającego podpisaniu umowy),
3) zapewnienia ww. specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
4) zagwarantowania zastępstw innych specjalistów posiadających takie same kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez wskazane osoby, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
5) przekazywania informacji do pracownika merytorycznego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie o przypadkach nieobecności uczestnika projektu lub o jego rezygnacji,
6) przedłożenia harmonogramu realizacji diagnoz pogłębionych pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie dla każdego dziecka,
7) prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych diagnoz umożliwiającej zweryfikowanie przeprowadzonych działań – listy obecności, pisemna diagnoza pogłębiona wraz z informacją dotyczącą dalszej pracy z uczestnikiem,
8) wskazania nowego terminu do przeprowadzenia diagnozy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji losowych powodujących nieobecność uczestnika,
9) złożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji o której mowa w pkt 6,
10) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia nie przewidzianych w umowie,
11) Wykonawca zawiadamia niezwłocznie w formie pisemnej jednostkę realizującą o wypadku podczas zajęć oraz zobowiązany jest do sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej poszkodowanemu i jednostce realizującej.
11. Ponadto:
1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji projektu, zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia,
3) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeprowadzone diagnozy.
4) Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne,
5) Wynagrodzenie będzie płatne Wykonawcy po przedłożeniu faktury za wykonaną usługę wraz z protokołem odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienia należycie i zgodnie z umową,
6) Zamawiający zastrzega sobie oraz pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie prawo wizytacji przebiegu realizacji projektu w każdym czasie, badanie jego efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z jego realizacją.
12. W przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą FEW oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu, Wykonawca zapewnia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres ich przechowywania, tj. przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Jednostka realizująca informuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36667,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Usługa polegająca na przeprowadzeniu warsztatów wspierających dla rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych zawodowych i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz warsztatów animacyjnych dla dzieci w roku 20241. Celem przeprowadzenia warsztatów jest wsparcie i wymiana doświadczeń rodzin zastępczych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie w roku 2024 warsztatów wspierających dla rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych zawodowych i prowadzących rodzinny dom dziecka oraz warsztatów animacyjnych dla dzieci.
3. Przewidywana liczba uczestników warsztatów:
1) Grupa 1 - rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe i prowadzący rodzinny dom dziecka; nie więcej niż 20 uczestników; liczba spotkań 6; czas trwania każdego spotkania – 2 godziny zegarowe
2) Grupa 2 - rodziny zastępcze spokrewnione; nie więcej niż 20 uczestników; liczba spotkań 6; czas trwania każdego spotkania – 2 godziny zegarowe,
3) przeprowadzenia warsztatów animacyjnych dla dzieci, które będą odbywały się w tym samym czasie i miejscu co grupy wsparcia dla rodzin zastępczych; Grupa nie więcej niż 12 dzieci; Liczba warsztatów - 12 ; Czas trwania – 2 godziny zegarowe,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób.
4. Wymagania dotyczące przeprowadzenia warsztatów: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usługi zapewnił specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
• wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne,
• co najmniej roczne doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów.
5. Rekrutacja rodzin i dzieci do przeprowadzenia warsztatów i animacji leży po stronie Zamawiającego, tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie.
6. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024 r. z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia 2024 r.
7. W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: przeprowadzenie warsztatów wspierających dla 2 grup rodzin zastępczych:
a) Grupa 1 - rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe i prowadzący rodzinny dom dziecka; nie więcej niż 20 uczestników; liczba spotkań 12; czas trwania każdego spotkania – 2 godziny zegarowe,
b) Grupa 2 - rodziny zastępcze spokrewnione; nie więcej niż 20 uczestników; liczba spotkań 12; czas trwania każdego spotkania – 2 godziny zegarowe,
c) przeprowadzenia warsztatów animacyjnych dla dzieci, które będą odbywały się w tym samym czasie i miejscu co grupy wsparcia dla rodzin zastępczych; Grupa nie więcej niż 12 dzieci; Liczba warsztatów - 12 ; Czas trwania – 2 godziny zegarowe,
8. zapewnienia miejsca do przeprowadzenia warsztatów i animacji na terenie miasta Gniezna,
9. zapewnienia materiałów szkoleniowych,
10. zapewnienie serwisu kawowego i poczęstunku w trakcie trwania zajęć,
11. oznakowania pomieszczeń, w których będą przeprowadzane warsztaty i animacje oraz oznakowania prowadzonej dokumentacji logami unijnymi dotyczącymi programu (wzory Wykonawca otrzyma od Zamawiającego podpisaniu umowy),
12. zapewnienia ww. specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
13. zagwarantowanie zastępstw innych specjalistów posiadających takie same kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez wskazane osoby, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
14. przekazywania informacji do pracownika merytorycznego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie o przypadkach nieobecności uczestnika projektu lub o jego rezygnacji,
15. przedłożenia harmonogramu realizacji warsztatów i animacji pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie,
16. prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych warsztatów i animacji umożliwiającej zweryfikowanie podjętych działań oraz list obecności rodzin zastępczych i dzieci, dziennika zajęć i przedłożenia ich po każdych warsztatach sprawozdania,
17. wskazania nowego terminu do przeprowadzenia warsztatów i animacji w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji losowych,
18. przeprowadzenie ewaluacji warsztatów,
19. złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji o której mowa w pkt 16,
20. ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia nie przewidzianych w umowie.
21. Ponadto:
1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji projektu, zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia,
3) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeprowadzone warsztaty.
4) Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne,
5) Wynagrodzenie będzie płatne Wykonawcy po przedłożeniu faktury za wykonaną usługę wraz z protokołem odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienia należycie i zgodnie z umową,
6) Zamawiający zastrzega sobie oraz pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie prawo wizytacji przebiegu realizacji projektu w każdym czasie, badanie jego efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z jego realizacją.
7) W przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą FEW oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu, Wykonawca zapewnia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres ich przechowywania, tj. przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Jednostka realizująca informuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8220 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu superwizji dla rodzin zastępczych niezawodowych zawodowych i prowadzących rodzinny dom dziecka z terenu powiatu gnieźnieńskiegoCelem przeprowadzenia superwizji jest weryfikacja kompetencji wychowawczych oraz ich doskonalenie, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. Uczestnicy spotkań będą mieli możliwość uzyskania wsparcia od pozostałych uczestników oraz naukę nowych rozwiązań, metod, pozytywnych wzorców pracy z dzieckiem oraz rodzicami biologicznymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie cyklu superwizji dla rodzin zastępczych niezawodowych zawodowych i prowadzących rodzinny dom dziecka z terenu powiatu gnieźnieńskiego.
Przewidywana liczba uczestników warsztatów:
1) łączna liczba grupy: maksymalnie 20 osób,
2) czas trwania superwizji – 4 godziny zegarowe,
3) liczba spotkań w 2024 r. – 6,
4) liczba grup – 3,
5) grupa 1 – rodziny zastępcze zawodowe oraz prowadzący rodzinny dom dziecka – 2 superwizje w ciągu roku 2024,
6) grupa 2 – rodziny zastępcze niezawodowe – 2 superwizje w ciągu roku 2024,
7) grupa 3 – rodziny zastępcze niezawodowe – 2 superwizje w ciągu roku 2024.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób.
Wymagania dotyczące przeprowadzenia warsztatów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usługi zapewnił specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
• wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne,
• aktualne uprawnienia superwizora,
• co najmniej roczne doświadczenie w przeprowadzaniu superwizji.
Rekrutacja rodzin zastępczych do przeprowadzenia superwizji leży po stronie Zamawiającego, tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie.
Zakres tematyczny
Superwizja powinna obejmować:
1) edukację, wsparcie i zarządzanie procesem grupowym oraz wykorzystanie go w sposób celowy,
2) doskonalenie zasobów wiedzy merytorycznej, umiejętności i kompetencji interpersonalnych członków grupy w zakresie pracy z dzieckiem,
3) rozwiązywanie trudności merytorycznych i emocjonalnych członków grupy,
4) rozwiązywanie potencjalnych konfliktów, utrzymywanie motywacji do dalszej pracy.
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024 r.
Miejsce wykonania usługi:
Siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Henryka Sienkiewicza 12A, 62-200 Gniezno.
W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia ww. specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
2) zagwarantowania zastępstw innych specjalistów posiadających takie same kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez wskazane osoby, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
3) przekazywania informacji do pracownika merytorycznego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie o przypadkach nieobecności uczestnika projektu lub o jego rezygnacji,
4) przedłożenia harmonogramu realizacji superwizji pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie,
5) prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych superwizji umożliwiającej zweryfikowanie podjętych działań oraz list obecności rodzin zstępczych, dziennika zajęć i przedłożenia ich po każdych warsztatach sprawozdania,
6) wskazania nowego terminu do przeprowadzenia superwizji w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji losowych,
7) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji o której mowa w pkt 5,
8) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia nie przewidzianych w umowie.
Ponadto:
1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji projektu, zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia,
3) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeprowadzone superwizje,
4) z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne,
5) Wynagrodzenie będzie płatne Wykonawcy po przedłożeniu faktury za wykonaną usługę wraz z protokołem odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienia należycie i zgodnie z umową,
6) Zamawiający zastrzega sobie oraz pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie prawo wizytacji przebiegu warsztatów w każdym czasie, badanie ich efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją projektu.
7) W przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą FEW oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu, Wykonawca zapewnia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres ich przechowywania, tj. przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Jednostka realizująca informuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19398 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji logopedycznych, indywidualnych konsultacji psychologicznych oraz przeprowadzenia terapii metodą Tomatisa dla dzieci przebywających w rodzinach zastępczych oraz placówkach opiekuńczo wychowawczychCelem przeprowadzenia konsultacji jest usprawnienie motoryki narządów mowy, korygowanie wad wymowy, poprawienie jakości funkcji językowej, oddechowej, fonacyjnej, rozbudowanie zasobu słownictwa czynnego i biernego, wypracowanie alternatywnych zachowań komunikacyjnych oraz wsparcie, porada, sprawdzenie czy psychoterapia będzie odpowiednią formą pracy z dzieckiem jak również przezwyciężenie zaburzeń uwagi słuchowej i poprawa umiejętności komunikacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji logopedycznych, indywidualnych konsultacji psychologicznych oraz przeprowadzenia terapii metodą Tomatisa dla dzieci przebywających w rodzinach zastępczych oraz placówkach opiekuńczo wychowawczych.
Przewidywana ilość konsultacji:
Logopeda:
a) wizyta 1 x w tygodniu (4 x w miesiącu) przez cały okres trwania umowy
b) liczba dzieci – 6.
Psycholog:
a) wizyta 2 x w miesiącu, przez cały okres trwania umowy
b) liczba dzieci – 6 ( w tym 6 dzieci z placówek opiekuńczo - wychowawczych).
Terapia metodą Tomatisa:
a) I etap – 30 godzin,
b) II etap – 15 godzin,
c) III etap – 15 godzin,
a) liczba dzieci – 15.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób.
Wymagania dotyczące przeprowadzenia warsztatów.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usługi zapewnił specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
• Logopeda - studia magisterskie na kierunku logopeda lub inne studia magisterskie pedagogiczne uzupełnione studiami podyplomowymi o kierunku logopedia – co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą,
• Psycholog - studia magisterskie na kierunku psychologia, minimum trzy letnie doświadczenie w świadczeniu usług psychologicznych .
Rekrutacja dzieci do przeprowadzenia konsultacji leży po stronie Zamawiającego, tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie.
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024 r.
W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia miejsca do przeprowadzenia konsultacji na terenie miasta Gniezna,
2) oznakowania pomieszczeń, w których będą przeprowadzane konsultacje oraz oznakowania prowadzonej dokumentacji logami unijnymi dotyczącymi programu (wzory Wykonawca otrzyma od Zamawiającego podpisaniu umowy),
3) zapewnienia ww. specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
4) zagwarantowania zastępstw innych specjalistów posiadających takie same kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez wskazane osoby, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
5) przekazywania informacji do pracownika merytorycznego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie o przypadkach nieobecności uczestnika projektu lub o jego rezygnacji,
6) przedłożenia harmonogramu realizacji konsultacji pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie,
7) prowadzenia pełnej dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych konsultacji umożliwiającej zweryfikowanie podjętych działań oraz list obecności uczestników, dziennika zajęć i przedłożenia ich na ostatni dzień każdego miesiąca,
8) wskazania nowego terminu do przeprowadzenia konsultacji w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji losowych,
9) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji o której mowa w pkt 7,
10) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia nie przewidzianych w umowie.
Ponadto:
1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji projektu, zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia,
3) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie odbyte konsultacje.
4) Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne,
5) Wynagrodzenie będzie płatne Wykonawcy po przedłożeniu faktury za wykonaną usługę wraz z protokołem odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienia należycie i zgodnie z umową,
6) Zamawiający zastrzega sobie oraz pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie prawo wizytacji przebiegu konsultacji w każdym czasie, badanie ich efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją projektu.
7) W przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą FEW oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu, Wykonawca zapewnia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres ich przechowywania, tj. przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Jednostka realizująca informuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 63000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5: Wykonanie usług wspierających rozwój, kompensujących opóźnienia edukacyjne dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej,Celem usługi jest zwiększenie u beneficjentów wiedzy z języka polskiego, matematyki a także podniesienie kompetencji w zakresie języka angielskiego przy wykorzystaniu technologii informatycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie korepetycji z 3 przedmiotów w łącznym wymiarze 238 godzin.
Zamawiający dokonał podziału Pakietu na trzy części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach Pakietu. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę specyfikę planowanych zajęć. Harmonogram zajęć zostanie ustalony indywidualnie, po zawarciu umowy.
Przedmiot zamówienia będzie obejmować następujące części:
Część I – Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć kompensujących opóźnienia edukacyjne w zakresie języka polskiego dla grupy 16 osób w grupach liczących maksymalnie do 5 osób, w ilości 1 godzina w tygodniu w okresie wrzesień 2024 – grudzień 2024. Łączna ilość godzin wynosi 56.
Część II – Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć kompensujących opóźnienia edukacyjne w zakresie języka angielskiego dla grupy 26 osób w grupach liczących maksymalnie do 5 osób, w ilości 1 godzina w tygodniu w okresie wrzesień 2024 – grudzień 2024. Łączna ilość godzin wynosi 98 godzin.
Część III – Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć kompensujących opóźnienia edukacyjne w zakresie matematyki dla grupy 26 osób w grupach liczących maksymalnie do 5 osób, w ilości 1 godzina w tygodniu w okresie wrzesień 2024 – grudzień 2024. Łączna ilość godzin wynosi 84.
Podstawą przyjęcia osób na korepetycje będzie imienny wykaz uczestników przekazany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie.
Ilości osób podane w danej części jest to ilość minimalna, za którą zamawiający zapłaci. W przypadku kiedy ilość będzie większa niż wskazana w danym zadaniu Zamawiający zapłaci za każdą dodatkową skierowaną przez siebie osobę na zajęcia.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dni powszednie, w godzinach popołudniowych, nie kolidujących z zajęciami szkolnymi w miejscu wskazanym przez prowadzącego zajęcia.
Jednorazowo w ciągu tego dnia może odbyć się tylko 1 godzina zegarowa zajęć z 1 przedmiotu.
Realizacja zajęć będzie prowadzona bez dyskryminacji uczniów słabszych i wycofanych w sferze edukacji. Udział w zajęciach będzie równy dla wszystkich uczniów z uwzględnieniem potrzeb obu płci osób niepełnosprawnych.
Jednostka miary 1 (h) godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej (60 minut).
Korepetycje mają być prowadzone osobiście przez wskazanego w ofercie nauczyciela w miejscu wskazanym przez prowadzącego zajęcia.
Zajęcia będą prowadzone zarówno dla dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej jak i ponadpodstawowej.
Osoba prowadząc zajęcia musi posiadać wiedzę z etapu kształcenia na którym jest dziecko.
Okres realizacji zamówienia: od dnia 02.09.2024 r. do dnia 30.11.2024 r.
Miejsce realizacji zamówienia.
Do przeprowadzenia korepetycji Wykonawca zapewnia salę dydaktyczną na terenie miasta Gniezna.
W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
oznakowania pomieszczeń, w których będą przeprowadzane diagnozy oraz oznakowania prowadzonej dokumentacji logami unijnymi dotyczącymi programu (wzory Wykonawca otrzyma od Zamawiającego podpisaniu umowy),
zapewnienia ww. specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
zagwarantowania zastępstw innych specjalistów posiadających takie same kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez wskazane osoby, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
przekazywania informacji do pracownika merytorycznego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie o przypadkach nieobecności uczestnika projektu lub o jego rezygnacji,
prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć wraz z podpisami uczestników zajęć,
zapewnienia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych,
przekazywania na bieżąco do koordynatora informacji o ewentualnych nieprawidłowościach i problemach w związku z realizacją projektu,
opracowywania programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestników zajęć,
bieżącego przygotowywania dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć,
dysponowania salami dydaktycznymi do przeprowadzenia korepetycji,
sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych zajęć,
wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach,
przedłożenia harmonogramu korepetycji pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie przed jego rozpoczęciem w celu akceptacji,
bieżącego dostarczania pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie harmonogramu zajęć uczestników korepetycji w przypadku, gdy ulega on zmianie, jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed wprowadzeniem zmian w celu akceptacji,
poinformowania uczestników zajęć na pierwszym spotkaniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Wykonawca zawiadamia niezwłocznie w formie pisemnej jednostkę realizującą o wypadku podczas zajęć oraz zobowiązany jest do sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej poszkodowanemu i jednostce realizującej.
Ponadto:
1) Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia terminów zajęć teoretycznych dogodnych dla grup beneficjentów,
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji zajęć, zapewnia warunki zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
3) Wykonawca dysponuje salami dydaktycznymi, gdzie będą odbywać się zajęcia z uczestnikami,
4) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia,
5) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie odbyte korepetycje.
Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne,
6) Wynagrodzenie będzie płatne Wykonawcy po przedłożeniu faktury za wykonaną usługę wraz z protokołem odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienia należycie i zgodnie z umową,
7) Zamawiający zastrzega sobie oraz pracownikowi merytorycznemu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie prawo wizytacji przebiegu korepetycji w każdym czasie, badanie ich efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją projektu.
8) W przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą FEW oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu, Wykonawca zapewnia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres ich przechowywania, tj. przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Jednostka realizująca informuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21420 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6: Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego festynu plenerowego dla grupy około 250 osób (rodzin zastępczych oraz wychowanków pieczy zastępczej), z terenu powiatu gnieźnieńskiego w roku 20241. Celem festynu będzie integracja rodzin zastępczych, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz wychowanków pieczy zastępczej z terenu powiatu gnieźnieńskiego, promocja rodzicielstwa zastępczego. Będzie to także okazja do rozmów, wymiany doświadczeń uczestników, atrakcyjnego spędzenia czasu wolnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego festynu plenerowego dla grupy około 250 osób (rodziny zastępcze – dorośli opiekunowie i wychowankowie pieczy zastępczej) z terenu powiatu gnieźnieńskiego w dniu 23 sierpnia 2024 r., w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w godzinach od 16.00 – 19.00 (Wykonawca musi uwzględnić czas potrzebny na przygotowanie, rozłożenie i złożenie niezbędnego sprzętu przed festynem oraz po jego zakończeniu).
3. Przewidywana liczba uczestników festynu: około 250 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób do 10 dni przed wykonaniem usługi.
4. Wykonawca w cenie oferty zawiera:
1) minimum 4 dmuchane atrakcje – np. zjeżdżalnia, trampolina, zamek,
2) gry i zabawy ruchowe,
3) malowanie twarzy,
4) zaplatanie kolorowych warkoczyków,
5) warsztaty kreatywne (np. mydlarskie),
6) fotobudka 360,
7) pokaz baniek mydlanych,
8) skręcanie z balonów zwierzątek,
9) watę cukrową dla każdego uczestnika,
10) popcorn dla każdego uczestnika,
11) nagłośnienie,
12) oprawę muzyczną,
13) obsługa konferansjera,
14) obsługę każdego stoiska,
15) transport atrakcji na miejsce festynu,
16) opłata za licencję ZAIKS
17) ubezpieczenie imprezy.
5. Okres realizacji zamówienia: 23 sierpnia 2024 r.
6. W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia wszystkich materiałów i rekwizytów niezbędnych do proponowanych zabaw i atrakcji,
2) zapewnienia infrastruktury technicznej nagłośnienia i oprawy muzycznej,
3) obsługi konferansjerskiej festynu,
4) zapewnienia obsługi każdego stoiska,
5) przedstawienia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie imprezy od następstw nieszczęśliwych wypadków,
6) poinformowania uczestników festynu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
7) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia nie przewidzianych w umowie,
8) Wykonawca zawiadamia niezwłocznie w formie pisemnej jednostkę realizującą o wypadku podczas festynu oraz zobowiązany jest do sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej poszkodowanemu i jednostce realizującej.
7. Ponadto:
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji projektu, zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
8) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia,
9) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeprowadzony festyn,
10) z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne,
11) wynagrodzenie będzie płatne Wykonawcy po przedłożeniu faktury za wykonaną usługę wraz z protokołem odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienia należycie i zgodnie z umową,
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo wizytacji przebiegu realizacji projektu w każdym czasie, badanie jego efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z jego realizacją.
8. W przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą FEW oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu, Wykonawca zapewnia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres ich przechowywania, tj. przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Jednostka realizująca informuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 17700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FREEDOM SCHOOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-135-00-73
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Freedom School
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841350073
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Neurologiczna Jabłonka Karolina Przybysz-Sawicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891459447
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29722 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29722 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29722 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Freedom Schoole
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841350073
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PORADNIA NEUROLOGOPEDYCZNA JABŁONKA Karolina Przybysz-Sawicka
jakie przetargi wygrała firma
PORADNIA NEUROLOGOPEDYCZNA JABŁONKA Karolina Przybysz-Sawicka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29722 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19311 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19311 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Star art. Hubert Łupina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652884695
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19311 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-23 do 2024-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa komputerów
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.