Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00388408/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00453085/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00453172/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00457289/01 - Wynik z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00462780/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00480403/01 - Wynik z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cirf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa jednostka budżetowa podległa ministrowi właściwemu do spraw budżetu, finansów publicznych i instytucji finansowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e646da-177b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238012/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów, w podziale na 14 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/20/24/VBC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansówna terenie miasta Bielsko-Biała
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38513,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Bydgoszcz4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 31023,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Częstochowa4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29155,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Gdańsk4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49978,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Katowice4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 86242,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Kielce4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37606,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Lublin4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56386,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Łodzi4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49800,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Poznań4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 99015,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 141834,10 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Rzeszów4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60422,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Szczecin4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 47961,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 177845,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Zielona Góra4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50050,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części II zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części: IV zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części V zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części VIII zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części IX zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części XII zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.