Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00388408/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00439446/01 - Wynik z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00453085/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00453172/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00462780/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00480403/01 - Wynik z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cirf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa jednostka budżetowa podległa ministrowi właściwemu do spraw budżetu, finansów publicznych i instytucji finansowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e646da-177b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238012/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów, w podziale na 14 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/20/24/VBC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansówna terenie miasta Bielsko-Biała
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38513,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Bydgoszcz4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 31023,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Częstochowa4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29155,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Gdańsk4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49978,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Katowice4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 86242,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Kielce4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37606,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Lublin4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56386,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Łodzi4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49800,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Poznań4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 99015,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 141834,10 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Rzeszów4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60422,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Szczecin4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 47961,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 177845,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów na terenie miasta Zielona Góra4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50050,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej „Med Work” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471879425
7.3.3) Ulica: ul. Filarowa 50
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Diagnostyka S.A., ul. Prof. M. Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków
Punkt pobrań Przychodnia Lekarska ul. Filarowa 50, 43-300 Bielsko-Biała (badania laboratoryjne), Diagnomed Spółka jawna Wojtala, Draga ul. Komorowicka 23, 43-300 Bielsko-Biała (badania rtg)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "MED WORK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "MED WORK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Pielęgnacja drzewostanu rosnącego w pasach drogowych ulic miasta Radomia w 2025r.
- Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa.
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Warszawskiej oraz przebudowy drogi na dz. nr 5/58 (obr. 0040, ark. 31) w Radomiu
- Wycinka drzew rosnących w pasach drogowych ulic miasta Radomia w 2025r.
- Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego na rzecz 34. WOG Rzeszów oraz jednostek wojskowych i instytucji wojska będących na zaopatrzeniu na rok 2025
- Badania z zakresu medycyny pracy: badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz badania epidemiologiczne pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
- Usługa przeprowadzenia badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych, wizyt lekarskich oraz konsultacji z dietetykiem i psychologiem dla 78 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Świadczenie opieki zdrowotnej dla pracowników PIG-PIB oraz członków rodzin
- Usługa zabezpieczenia medycznego imprez organizowanych przez POSiR w 2025 roku.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.