Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310234/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00315241/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
- 2023/BZP 00284637/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WYCINKI DRZEW oraz WYKONANIA NASADZEŃ kompensacyjnych z podziałem na 4 zadania. CPV 77211400-6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dsdik.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dsdik-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZARZĄD DROGOWY
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WYCINKI DRZEW oraz WYKONANIA NASADZEŃ kompensacyjnych z podziałem na 4 zadania. CPV 77211400-6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb05816a-1edb-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070778/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usługa wycinki drzew oraz wykonanie nasadzeń kompensacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310234/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NI.2720.72.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 638260 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wycinki drzew oraz wykonania nasadzeń kompensacyjnych z podziałem na 4 zadania. ZADANIE nr 1 - oddział Wrocław.Zamówienie obejmuje wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni oraz uprzątnięciem pasa drogowego po wykonanej wycince z jednoczesnym odkupieniem pozyskanego drewna, z możliwością rozliczenia usługi pozyskanym przez Wykonawcę drewnem, a także wykonanie nasadzeń zastępczych za usunięte drzewa wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 260656,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wycinki drzew oraz wykonania nasadzeń kompensacyjnych z podziałem na 4 zadania. ZADANIE nr 2 - oddział Legnica.Zamówienie obejmuje wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni oraz uprzątnięciem pasa drogowego po wykonanej wycince z jednoczesnym odkupieniem pozyskanego drewna, z możliwością rozliczenia usługi pozyskanym przez Wykonawcę drewnem, a także wykonanie nasadzeń zastępczych za usunięte drzewa wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 388852,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wycinki drzew oraz wykonania nasadzeń kompensacyjnych z podziałem na 4 zadania. ZADANIE nr 3 - oddział Jelenia Góra.Zamówienie obejmuje wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni oraz uprzątnięciem pasa drogowego po wykonanej wycince z jednoczesnym odkupieniem pozyskanego drewna, z możliwością rozliczenia usługi pozyskanym przez Wykonawcę drewnem, a także wykonanie nasadzeń zastępczych za usunięte drzewa wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 132440,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wycinki drzew oraz wykonania nasadzeń kompensacyjnych z podziałem na 4 zadania. ZADANIE nr 4 - oddział Wałbrzych.Zamówienie obejmuje wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni oraz uprzątnięciem pasa drogowego po wykonanej wycince z jednoczesnym odkupieniem pozyskanego drewna, z możliwością rozliczenia usługi pozyskanym przez Wykonawcę drewnem, a także wykonanie nasadzeń zastępczych za usunięte drzewa wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 108821,6 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418024,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622188 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418024,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. „KUBA” Piotr Pęcherski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8842201714
7.3.3) Ulica: Imbramowice ul. Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Żarów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41802480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „USŁUGI WYCINKOWE I PIELĘGNACYJNE DRZEW” DANIEL WROŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862996786
7.3.3) Ulica: ul. Stara 1
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120096 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214919,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120096 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „USŁUGI WYCINKOWE I PIELĘGNACYJNE DRZEW” DANIEL WROŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862996786
7.3.3) Ulica: ul. Stara 1
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"USŁUGI WYCINKOWE I PIELĘGNACYJNE DRZEW" DANIEL WROŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"USŁUGI WYCINKOWE I PIELĘGNACYJNE DRZEW" DANIEL WROŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120096 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- "Sukcesywna produktów ziemniaczanych mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa: I.B. Singer "Trzydzieści sześć opowiadań" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Dostawa oraz montaż mebli tapicerowanych oraz krzeseł biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI-POWTÓRKA
- SZP/242-036/2025 Dostawa termocyklera z blokiem 96-dołkowym oraz 384-dołkowym - 1 sztuka dla Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pielęgnacja i wycinka drzew i krzewów rosnących na terenie miasta Iławy"
- Wykonanie zagospodarowania terenu istniejącego cmentarza: budowa obiektów małej archit, ogrodzenia, chodnika, sieci kablowej oświetlenia nN, rozbiórką istniejącego ogrodzenia oraz ustępu m. Wierzbice
- Modernizacja ulicy Ofiar Faszyzmu w Chełmku stanowiącej bezpośredni dojazd do miejsca pamięci
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Utrzymanie zieleni niskiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025r.
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.